mboost-dp1

ChristelKrystal styrer

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
6. mar. 2008 18:27
Det var sådan en pige man skulle have, i hvertfald bare for at pisse familien af.

[url= Magasin - Christel om politik[/url]

[url= Magasin - Christel om mad[/url]

[url= Magasin - Christel om religion[/url]
Gravatar #2 - gentox
6. mar. 2008 18:34
Tror ikke jeg selv ville kunne holde hende ud i mere end 1 sekund af gangen, før mavesammentrækningerne og den tilhørende brækspand blev nødvendig.
Men går ud fra at det er det hun går efter.

Så det at forage familien kommer i anden række.
Gravatar #3 - zin
6. mar. 2008 22:36
IMHO, fantasiløs "se hvor er jeg dum, men har styr på 'lort'"-humor, som sædvanligvis er resultatet af en frustreret halv-intelligent person (bemærk at halv-intelligent hverken er godt eller skidt). Hvis det virkelig skal være sjovt for mig skal tøsen op på et langt højere niveau.

#2: Det kommer an på - jeg tror ikke hun taler sådan IRL - men jeg tror heller ikke hun er voldsomt kløgtig.
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
6. mar. 2008 23:45
SÅ hellere dem fra "Piger på prøveløsladelse". Eller hvad det hedder.
Gravatar #5 - XERXES
7. mar. 2008 00:27
Det kommer an på - jeg tror ikke hun taler sådan IRL - men jeg tror heller ikke hun er voldsomt kløgtig.

Tag et smut til Vestegnen, og du vil møde mindre årige tøser, der snakker sådan. Man møder dem især i s-toget hen af aftenen, hvor de burde ligge og sove i deres seng.

Mht. hende der spiller Christel, så er hun altså ikke dum. Hun spilles af Linda P., som er pænt sjov når hun laver stand-up. Hun er værd at se live, hvis man har mulighed for det.

http://www.fbi.dk/index.php?option=com_content&...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login