mboost-dp1
Chrome - App installeres automatisk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har en stribe forskellige adblock programmer, der automatisk installeres når jeg starter Chrome op.
Jeg deaktiver dem under udvidelser og smider dem i papirkurven. Næste dag jeg starter chrome op sker det samme igen.
Jeg har også prøvet at afinstallere dem på Chrome webshop.
Det skal siges jeg selv har installeret Adblock for længe siden (shareware). Den er for kort tid siden blevet til betaling, men jeg kan ikke afinstallere den.
Det er ret træls for mig, da jeg er meget glad for Chrome. Jeg bruger den dagligt på mit arbejde og hjemme.
Jeg bruger Windows 7.
Adblock kan ikke ses/afinstalleres i windows programmer og funktioner som f.eks. diverse toolbars.
Jeg håber I kan hjælpe mig.
Jeg deaktiver dem under udvidelser og smider dem i papirkurven. Næste dag jeg starter chrome op sker det samme igen.
Jeg har også prøvet at afinstallere dem på Chrome webshop.
Det skal siges jeg selv har installeret Adblock for længe siden (shareware). Den er for kort tid siden blevet til betaling, men jeg kan ikke afinstallere den.
Det er ret træls for mig, da jeg er meget glad for Chrome. Jeg bruger den dagligt på mit arbejde og hjemme.
Jeg bruger Windows 7.
Adblock kan ikke ses/afinstalleres i windows programmer og funktioner som f.eks. diverse toolbars.
Jeg håber I kan hjælpe mig.
Har du logget på din Chrome konto fra flere browsere samtidigt?
Så skal du lukke alle browsere ned og sørge for at du er logget på et sted og så prøve at afinstallere de forskellige plugins.
Ellers kan Crome en gang i mellem, ikke finde ud af at synkronisere indstillingerne.
Har du logget på din Chrome konto fra flere browsere samtidigt?
Så skal du lukke alle browsere ned og sørge for at du er logget på et sted og så prøve at afinstallere de forskellige plugins.
Ellers kan Crome en gang i mellem, ikke finde ud af at synkronisere indstillingerne.
gå til: https://www.google.com/settings/chrome/sync
mens du er logget in på din google account og tryk "Stop ogRyd"
Det skal dog lige siges at den fjerner ALT du har synkroniseret med chrome. brug det hvis du ikke kan finde andre løsninger.
mens du er logget in på din google account og tryk "Stop ogRyd"
Det skal dog lige siges at den fjerner ALT du har synkroniseret med chrome. brug det hvis du ikke kan finde andre løsninger.
tag lige et kig her: https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl...
for at se om du kan finde noget brugbart info
prøv eventuel dette punkt:
for at se om du kan finde noget brugbart info
prøv eventuel dette punkt:
https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=da&answer=1181420&topic=1693469&ctx=topic skrev:[list=1]
[li]Klik på Afbryd forbindelsen til din Google-konto for at stoppe synkronisering på computeren.[/li]
[li]Luk Chrome ved at gå til Chrome-menuen > Afslut (Mac: Afslut).[/li]
[li]Genstart Chrome.[/li]
[li]Log ind i Chrome, og aktivér synkronisering på computeren igen[/li]
[/list]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.