mboost-dp1
Click Game - et rigtigt nørde spil!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Haha, jeg sad lige og stenede rimeligt grumt og kom forbi et spil, hvor man kan se hvor mange kliks man kan trykke pr. sekund, og komme på highscoren osv..
Jeg selv fik 450 - hvad kan i få?
http://clickgame.dk
Jeg selv fik 450 - hvad kan i få?
http://clickgame.dk
Nej, den er ret kedelig.. Der er hverken highscore eller klik pr sekund på... :) Nu kan vi nørder rigtig se hvor meget musefingre vi har, hehe
Det her er den bedste skjulte reklame nogen så far har posted i forummet btw, jeg troede ærligt og redeligt på at sharpie ikke havde noget med siden at gøre :/
Indtil han forsøgte at indsende en nyhed om det
#10 - Hehe en nyhed om et klik spil... Han har godt nok høje tanker om sin side hvis han mener at det har nyhedsværdi
lol, man kan ikke få mere end 800, men det fik jeg. Hvis i ikke tror mig, så bed mig om at lave en ny mand, som skal hedde et eller andet. Jeg fik nemlig 800
duustheboy (16) skrev:lol, man kan ikke få mere end 800, men det fik jeg. Hvis i ikke tror mig, så bed mig om at lave en ny mand, som skal hedde et eller andet. Jeg fik nemlig 800
Ret nedern egentligt, for min rekord er på 964, PS! Har 2 muse (Bærbar + mus) Det vil sige jeg har fået 482. Min rekord med 1 mus er på 532
duustheboy (16) skrev:lol, man kan ikke få mere end 800, men det fik jeg. Hvis i ikke tror mig, så bed mig om at lave en ny mand, som skal hedde et eller andet. Jeg fik nemlig 800
duustheboy (17) skrev:Ret nedern egentligt, for min rekord er på 964, PS! Har 2 muse (Bærbar + mus) Det vil sige jeg har fået 482. Min rekord med 1 mus er på 532
Lol! Jeg er blevet bannet
trylleklovn (10) skrev:Det her er den bedste skjulte reklame nogen så far har posted i forummet btw, jeg troede ærligt og redeligt på at sharpie ikke havde noget med siden at gøre :/
Til gengæld har han da fået en del hits, efter folk i denne tråd har prøvet spillet, har nok givet en 10er fra googleAds... så kan han få en is.
Nåh, for at straffe spammeren så er her en cheatguide for n00bs:
0: Gå ind på siden.
1: Copy denne kode ind i browsers adresselinje:
(ikke køn, men det virker)
2: Tryk på start.
3: Tryk hurtigt på adresselinjen, så du kan skrive i den og tryk på enter.
4: Vent 30 sekunder, imens du griner ondt/klukker i skæget.
5: Bliv bannet for lortet ;)
(Testet i IE 6.0 , det virker pt.)
0: Gå ind på siden.
1: Copy denne kode ind i browsers adresselinje:
javascript: function timedMsg(){ j.SetPoint(500); setTimeout("timedMsg();",40); } timedMsg();
(ikke køn, men det virker)
2: Tryk på start.
3: Tryk hurtigt på adresselinjen, så du kan skrive i den og tryk på enter.
4: Vent 30 sekunder, imens du griner ondt/klukker i skæget.
5: Bliv bannet for lortet ;)
(Testet i IE 6.0 , det virker pt.)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.