mboost-dp1
Coolshop og levering ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Alle Folk på newz :)
Ville høre hvad i synes om Coolshops nye leverings metode med post danmark til enkelte spil. og hvor man så skal hente støre ting ved pakkeshop fordi det bliver sendt med gls ?
personligt kunne jeg bedre lide det førhen hvor alt blev sendt med postdanmark..
ville ihvertfald gerne have muligheden for at vælge.. og hvis gls så kunne blive valgt til at levere på ens arbejde ville det nye heller ikke være så slemt.. men det er jo bare min holdning som forbruger ?
vil gerne høre om jeg er den eneste der har det sådan ?
Ville høre hvad i synes om Coolshops nye leverings metode med post danmark til enkelte spil. og hvor man så skal hente støre ting ved pakkeshop fordi det bliver sendt med gls ?
personligt kunne jeg bedre lide det førhen hvor alt blev sendt med postdanmark..
ville ihvertfald gerne have muligheden for at vælge.. og hvis gls så kunne blive valgt til at levere på ens arbejde ville det nye heller ikke være så slemt.. men det er jo bare min holdning som forbruger ?
vil gerne høre om jeg er den eneste der har det sådan ?
Bliver pakkerne udelukkende leveret til den nærmeste pakkeshop eller har man mulighed for at angive, at den skal leveres til døren?
Hvis de kun bliver leveret til en pakkeshop, så forudser jeg en del mistet salg på den konto. Jeg er lykkelig for aftenleveringen her i området, og det ville være pænt træls, hvis jeg skulle ned i byen og hente min pakke.
Og det må vel være endnu værre for dem, der skal køre et stykke vej for at få den pakke, de har bestilt. Nu gælder det selvfølgelig kun større forsendelser, der ikke kan sendes i brevform, men det er stadig ikke skide smart imho.
Hvis de kun bliver leveret til en pakkeshop, så forudser jeg en del mistet salg på den konto. Jeg er lykkelig for aftenleveringen her i området, og det ville være pænt træls, hvis jeg skulle ned i byen og hente min pakke.
Og det må vel være endnu værre for dem, der skal køre et stykke vej for at få den pakke, de har bestilt. Nu gælder det selvfølgelig kun større forsendelser, der ikke kan sendes i brevform, men det er stadig ikke skide smart imho.
XorpiZ (2) skrev:Bliver pakkerne udelukkende leveret til den nærmeste pakkeshop eller har man mulighed for at angive, at den skal leveres til døren?
nej man har ikke mulighed for at den skal leveres ved døren .. ihvertfald ikke noget jeg fik og vide da jeg spurgte deres support.. så det trækker dybt ned ved coolshop iforhold til at det var det sted jeg helst ville købe spil her i landet..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.