mboost-dp1
Creative aurvana in-ear til iPhone 1G
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
Har fået de her høretelefoner i gave (Creative aurvana in-ear) men vil gerne lige vide om de virker til iPhone 1G, inden jeg bryder plomberingen og muligheden for at bytte dem...
Mht. om de virker, menes der om de passer ned i jack-stikket :)
Har fået de her høretelefoner i gave (Creative aurvana in-ear) men vil gerne lige vide om de virker til iPhone 1G, inden jeg bryder plomberingen og muligheden for at bytte dem...
Mht. om de virker, menes der om de passer ned i jack-stikket :)
TullejR (2) skrev:Well, det er vel 3.5mm jack begge dele..
På iPhone 1G er der omkring 1 mm metal over indgangen til jackstikket, hvilket gør at mange høretelefoner ikke passer ned i...
Og så bliver jeg rated irrelevant, fordi jeg prøver at hjælpe. Thank you, MZ.
Du er vist mildest talt et dårligt menneske.
Du er vist mildest talt et dårligt menneske.
#5 Jeg kender ingen af produkterne, men jeg tror, at MZ ratede dig irrelevant, fordi der er andre ting at tage hensyn til end blot jackstikkets størrelse. Derfor kan han ikke bruge dit svar, selvom det var kvalificeret - og MZ burde vel også vide, at han kunne læse, hvilken størrelse indgangen og udgangen er, hvorfor han måske blev lidt stødt af dit svar.
Vi kan altid diskutere, hvor relevant dit indlæg er, men det er faktisk irrelevant for resten af tråden.
Og hey, jeg er heller ikke MZ, så jeg kan kun gætte, hvorfor du fik den stemme.
Vi kan altid diskutere, hvor relevant dit indlæg er, men det er faktisk irrelevant for resten af tråden.
Og hey, jeg er heller ikke MZ, så jeg kan kun gætte, hvorfor du fik den stemme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.