mboost-dp1
Css Eller WoW ? hvad bedst ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#7 Ehm. Kategorien "Forum spil" er tilegnet spil, som foretages i forummet. F.eks. ordlegen.
#10 Måske er det fordi du bliver ved med at flytte tråde ind i kategorien? :)
Super glad for jeg ikke spiller spillet mere, men helt klart WoW ;) men er det ikke bedre du danner din egen mening omkring emnet? sætter fordele og ulemper op imod hinanden, og bygger din opgave på det?
borgerskolemåling (1) skrev:Css Eller WoW ?
Det kommer an på om jeg laver hjemmeside, eller om jeg er positivt overrasket.
Er det bare mig, eller er gamere den gruppe som er værst til at snakke indforstået uden for sin gruppe? (No offense, det er bare en observation.)
illishar (16) skrev:Jeg er igang med en yderst scientific undersøgelse vedrørende køkkenudstyr og mit spørgsmål til Jer er nu:
Hvad kan I bedst li': Grydeske eller ostehøvl?
Jeg starter ud. Jeg kan bedst li' ostehøvl, da det er ret svært at skære ost ud, med en grydeske. :D
Grydeske! Den er meget bedre! Den kan også bruges til flere ting, PvS (player vs suppe) og PvG (player vs gryderet). Mens en ostehøvl kun kan bruges til PvO, men der er den dog OP.
Nerf Ostehøvl! Buff Grydeske!
illishar (16) skrev:Jeg er igang med en yderst scientific undersøgelse vedrørende køkkenudstyr og mit spørgsmål til Jer er nu:
Jeg starter ud. Jeg kan bedst li' ostehøvl, da det er ret svært at skære ost ud, med en grydeske. :D
Jeg tror du har fat i den lange ende! Der burde vel ikke være noget problem i at røre gryderet rundt med en ostehøvl.
Grydeskeen vinder dog på komfort, da jeg af og til oplever ostehøvle og oste hvor det er problematisk at få sig en skive ost - grydeskeer har jeg aldrig haft problemer med. (edit:) jo man kan jo faktisk få en slags grydeskeer med hul i, og de kan være en anelse problematiske hvis man får lydt til at hælde eller smage på suppen med den.
GormDK (21) skrev:jo man kan jo faktisk få en slags grydeskeer med hul i
Jeg tror ikke det er en grydeske. Men uanset hvad sådan en hedder, så er den ret praktisk til at røre en frikadelle-fars med.
Tror det kommer an på hvilken slags ostehøvl der er tale om.
Er ret sikker på at den flade ostehøvl er meget bedre at røre i gryder med end den aflange
Er ret sikker på at den flade ostehøvl er meget bedre at røre i gryder med end den aflange
Helt sikert grydeskeen! jeg har ihvertfald endnu ikke fundet en ostehøvl med et håndtag stort nok til at give samme tilfredsstillelse som min mofogrydeske...
mandalae (13) skrev:
Jeg har kun flyttet 2 :)
Hvad med at flytte dem til http://newz.dk/forum/spil i stedet?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.