mboost-dp1
Da far var dreng - tråden.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Inspireret Rickrolled konceptet, kan vi så ikke få nogle flere : "Engang var det cool, nu er jeg måløs links".
Nok den bedste : [url= Astley[/url]
[url= Houston[/url]
[url=
[url= Jovi[/url]
[url= Maiden[/url]
Nok den bedste : [url= Astley[/url]
[url= Houston[/url]
[url=
[url= Jovi[/url]
[url= Maiden[/url]
Iron Maiden er cool på samme måde som Sussi og Leo er cool. Man forholder sig til det med en ironisk distance og hører det fordi, man synes, at det er pinligt på en sjov måde.
...medmindre man er et 45 år gammelt hashvrag med langt, pjaltet hår, cowboyvest og sporer på støvlerne, der sidder fastgroet i både sin ungdom i 80'erne og i sin mølædte, brune lædersofa, hvorfra man indtager torsdagsmenuen, som består af 5 hakkebøffer med løg i brun sovs - direkte fra dåsen. Hvis det altså lykkes én at holde sin halvfede, sorte labradors savl og hår fra bøfbeholderen, der i øvrigt var på tilbud (2 for 25 kr.) i Rema 1000.
Så er man også typen der sætter pris på Puch Maxi-videoer, tror jeg.
...medmindre man er et 45 år gammelt hashvrag med langt, pjaltet hår, cowboyvest og sporer på støvlerne, der sidder fastgroet i både sin ungdom i 80'erne og i sin mølædte, brune lædersofa, hvorfra man indtager torsdagsmenuen, som består af 5 hakkebøffer med løg i brun sovs - direkte fra dåsen. Hvis det altså lykkes én at holde sin halvfede, sorte labradors savl og hår fra bøfbeholderen, der i øvrigt var på tilbud (2 for 25 kr.) i Rema 1000.
Så er man også typen der sætter pris på Puch Maxi-videoer, tror jeg.
Og så vil jeg gerne have lov til at fremhæve [url= her[/url].
Sweet Wendy Williams, that crap was awesome.
Jeg er et 45 år gammelt hashvrag med langt, pjaltet hår, cowboyvest og sporer på støvlerne, der sidder fastgroet i både min ungdom i 80'erne og i min mølædte, brune lædersofa, hvorfra jeg indtager torsdagsmenuen, som består af 5 hakkebøffer med løg i brun sovs - direkte fra dåsen. Hvis det altså lykkes mig at holde min halvfede, sorte labradors savl og hår fra bøfbeholderen, der i øvrigt var på tilbud (2 for 25 kr.) i Rema 1000.
Og så er jeg vist typen der sætter pris på Puch Maxi-videoer, tror jeg.
:)
Og så er jeg vist typen der sætter pris på Puch Maxi-videoer, tror jeg.
:)
LinguaIgnota (6) skrev:Og så vil jeg gerne have lov til at fremhæve [url= her[/url].
Er faktisk red fed. Bare lidt skummelt at forsangeren totalt meget ligner en kvinde.
Ikke et ondt ord om Iron Maiden.
Bedste Heavy band efter min mening, hvis man kan kalde dem det.
Finder mange gange at de fordomme, der er om Iron Maiden fans passer bedere på Metallica fans, som er en hel anden slags.
Der er Iron Maiden pop så som "Be quick or be dead", men de fede af deres sange er som eventyr, sunget af en opera sanger til en af Bethovens symfonier spillet på gituar og trommer og synget i rock stil. De er helt klart i en klasse for sig.
Nogle af de store :
[url= Be Thy Name.[/url]
[url= Number Of The Beast.[/url]
[url= Of Death.[/url]
[url= Son Of The Seventh Son.[/url]
og der er mange flere. Bedst er dem fra 80'erne med Bruce.
Sorry men det er godt.
Deres tidlige tøj stil finder jeg dog i dag sjov. Kan bare ikke rigtigt finde nogle gamle videoer. Kunne godt tænke mig at se Two Minutes To Midnight eller Can I Play With Madness.
Nå men nu må jeg hellere indtage mine 5 hakkebøffer med løg i brun sovs.
Bedste Heavy band efter min mening, hvis man kan kalde dem det.
Finder mange gange at de fordomme, der er om Iron Maiden fans passer bedere på Metallica fans, som er en hel anden slags.
Der er Iron Maiden pop så som "Be quick or be dead", men de fede af deres sange er som eventyr, sunget af en opera sanger til en af Bethovens symfonier spillet på gituar og trommer og synget i rock stil. De er helt klart i en klasse for sig.
Nogle af de store :
[url= Be Thy Name.[/url]
[url= Number Of The Beast.[/url]
[url= Of Death.[/url]
[url= Son Of The Seventh Son.[/url]
og der er mange flere. Bedst er dem fra 80'erne med Bruce.
Sorry men det er godt.
Deres tidlige tøj stil finder jeg dog i dag sjov. Kan bare ikke rigtigt finde nogle gamle videoer. Kunne godt tænke mig at se Two Minutes To Midnight eller Can I Play With Madness.
Nå men nu må jeg hellere indtage mine 5 hakkebøffer med løg i brun sovs.
[url= be thy Name[/url] er også en udmærket sang - men når selv Cradle of Filth kan lave et cover, der overgår originalen, så tillader jeg mig altså at synes, at man er lidt på røven.
Dreng: [url= - Its After Dark[/url]
Teenager: [url= - Territory[/url]
Voksen: [url= - Further[/url]
Pensionist: [url= Birger - Rigtige Venner[/url]
Teenager: [url= - Territory[/url]
Voksen: [url= - Further[/url]
Pensionist: [url= Birger - Rigtige Venner[/url]
En af mine vesttyske pop-favoritter fra 80'erne: [url= - Sounds like a Melody[/url], her i en noget yngre live-udgave.
Det er også et fantastisk stykke musik at vaske op til.
Det er også et fantastisk stykke musik at vaske op til.
Beastie Boys tog den sorte mands junglerytmer og stammesang, og gjorde den udholdelig for rigtige mennesker.
Det giver et stort plus i min bog.
Det giver et stort plus i min bog.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.