mboost-dp1
Danmarks to sværeste job at besætte: Programmør og systemudvikler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er den eneste, der kan vedligeholde virksomhedens systemer, de næste par måneder, så der er nok bases for det, men jeg har desværre samvittighed.
Interessant. Jeg fik aldrig gjort min datamatikeruddannelse færdig i sin tid, men har programmeret en del "on the side", og er i en lederstilling i detailhandelsbranchen.
Hvilken vej skulle jeg tage hvis jeg ville være programmør på sigt? Færdiggøre datamatiker (mod lønnedgang) eller aftenskole/web/lignende? Findes der overhovedet hjemmestudie på den måde?
Hvilken vej skulle jeg tage hvis jeg ville være programmør på sigt? Færdiggøre datamatiker (mod lønnedgang) eller aftenskole/web/lignende? Findes der overhovedet hjemmestudie på den måde?
on_dope (5) skrev:Interessant. Jeg fik aldrig gjort min datamatikeruddannelse færdig i sin tid, men har programmeret en del "on the side", og er i en lederstilling i detailhandelsbranchen.
Du kan ihvertfald tage en datamatiker ved siden af arbejde.
Tidligere K-Nord, nu http://www.cphbusiness.dk/ har haft aftenklasser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.