mboost-dp1

Dansk Data Central

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
13. okt. 2009 09:48
Mojn

Vi har lige fået et "fantastisk" tilbud fra Dansk Data Central om, at de vil registrere nogle domæner, der ligner vores nuværende til den billige sum af 1499 kr. pr. domæne for 3 år (altså 500 pr. år). INKLUSIV! redirect til vores hovedside....

Heldigvis var vores marketingschef skarp nok til at spørge mig til råds, inden hun takkede ja.

Og ja, ovenstående var mit højdepunkt so far i dag :D
Gravatar #2 - Mandalae
13. okt. 2009 10:26
#1,

Det kan jeg godt gøre billigere :p
Gravatar #3 - Borg[One]
13. okt. 2009 11:06
Det er da en service der vil noget, og det er tydeligt at der ingen bondefangeri er i det foretagende.

...med det navn kan man også hører at de ved alverdens om data-elektroniske konsoller og elektronisk databehandling i det hele taget.
Gravatar #4 - paradise_lost
13. okt. 2009 11:34
Damn! Jeg ville slå til, sådan et tilbud finder du ikke andre steder! :D
Gravatar #5 - freesoft
13. okt. 2009 15:27
Hvis du slår til NU kan jeg gøre det for 1149 kr. for 4 år pr. domæne, men det er KUN i dag så!
Gravatar #6 - laspe18
13. okt. 2009 15:33
Google dem endelig - ingen hits på dem, det kan næsten ikke tegne bedre :-)

On-topic: Jeg ville klart slå til.
Gravatar #7 - XorpiZ
13. okt. 2009 15:59

Hehe ja, det undrede mig også lidt. Men jeg må erkende, at jeg stadig sidder og er imponeret over min marketingschef!

Når man normalt støder ind i brugere, der panikker bare ikonerne er sorteret lidt anderledes, så er det jo helt vildt med en der faktisk tænker selv!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login