mboost-dp1
Dansk YouTube player!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej, vi har lavet en Dansk YouTube Player der bruger 50% mindre CPU end youtube.com (og som ikke promovere latterlige reklamevideoer fra USA)
Det vil være fedt om Du vil skrive noget feedback til os om hvad i synes kan gøres bedre på siten :)
Boomerango beta:
http://boomerango.org
Her er vores første beta test på en PIII 900MHz:
http://vimeo.com/4808819
Det vil være fedt om Du vil skrive noget feedback til os om hvad i synes kan gøres bedre på siten :)
Boomerango beta:
http://boomerango.org
Her er vores første beta test på en PIII 900MHz:
http://vimeo.com/4808819
har desværre ikke tid til at gi en større gennemgang af min oplevelse, men jeg synes kort fortalt, at den ikke er særlig intuitiv at bruge efter man har valgt en video, både mht at vælge en ny vido, eller at læse indlæg!
men kan godt se ideen, og den er god, kræver bare lidt mere redigering og tilrettelæggelse
men kan godt se ideen, og den er god, kræver bare lidt mere redigering og tilrettelæggelse
Det er en ommer, det er grimt og fuldstændigt uoverskueligt. Det er ikke fordi at det ikke ligner YouTube, man kan sagtens lave en helt ny hjemmeside som er intuitiv, begyndte at bruge Twitter for meget kort tid siden, det tog ikke andet 5 minutter at sætte mig ind i, så kunne jeg alt. Men den der hjemmeside er meget svær at navigere rundt på (kan man over hovedet?).
Og hvad sker der for den tåbelige pop-up :s
Og hvad sker der for den tåbelige pop-up :s
Giver #7 ret. Det er fesent at rate det flamebait.
Han har lavet et stykke software og beder om feedback, jeg er ganske enig i at reklamerne suger røv.
Tror du de kører youtube fordi de gerne vil give folk en mulighed for at offentliggøre videoer eller for at tjene max på reklamer?
Mht. programmet så er layout meget skrabet og ikke intuitivt, på min skærm bliver playlist helt væk medmindre man finder den med musen. Lagde ikke mærke til at den var synderligt dansk.
Han har lavet et stykke software og beder om feedback, jeg er ganske enig i at reklamerne suger røv.
Tror du de kører youtube fordi de gerne vil give folk en mulighed for at offentliggøre videoer eller for at tjene max på reklamer?
Mht. programmet så er layout meget skrabet og ikke intuitivt, på min skærm bliver playlist helt væk medmindre man finder den med musen. Lagde ikke mærke til at den var synderligt dansk.
#7 Hvis #1 har lyst til at reklamere for hans hjemmeside på newz.dk, så er jeg sikker på at newz.dk redaktionen har noget bannerplads ledigt som han kan købe.. Jeg ser ingen grund til, at han burde få gratis reklameplads, ved at lave en tråd omkring sit nye site... Der havde været bedre måder at gøre det på, når han nu er en ny bruger.
Programmet er en beta version, vi har lavet det fordi youtube tydeligvis prøver at fremme bestemte typer videoer fra amerika med bestemt indhold (amerikanske værdier, money, fame, celebs), og fordi vi synes det var utroligt at youtube bruger så meget CPU at små maskiner ikke kan trække det i fullscreen :)
Det her er totalt non-profit så jeg personligt vil bare gerne høre nogle ideer til forbedring, har brugt 2 år af mit liv på dette (da jeg ikke er programmør og har brugt copy/paste kode og prøvet mig frem)
Mange af de features du ser på boomerango er youtube allerede ved at stjæle og efterligne så et eller andet må vi vel gøre rigtigt :)
Det her er totalt non-profit så jeg personligt vil bare gerne høre nogle ideer til forbedring, har brugt 2 år af mit liv på dette (da jeg ikke er programmør og har brugt copy/paste kode og prøvet mig frem)
Mange af de features du ser på boomerango er youtube allerede ved at stjæle og efterligne så et eller andet må vi vel gøre rigtigt :)
Jeres side er helt sort (Dog er der noget sort tekst, som kun er synligt ved highlight) når jeg har JavaScript slået fra, I bør nok give besøgende uden JavaScript en eller anden form for tekst, der siger, at JavaScript kræves.
Og hvor er det lige der er noget dansk i den? Eller overser jeg noget?
I har valgt at fjerne scrollbaren, men jeg kan alligevel scrolle på jeres side, hvorfor?
Og hvor er det lige der er noget dansk i den? Eller overser jeg noget?
I har valgt at fjerne scrollbaren, men jeg kan alligevel scrolle på jeres side, hvorfor?
#11 - Hahahahahahahahahahahahaaaa
Håber satme ikke at det er fuldtid, for så skal du finde noget andet at lave!
Let me get this right - din side er bygget på copy paste fra diverse kodesider. Og nu er Youtube så ved at stæjle at det i har copy pasted?
og ja ja, bare rate mig flamebait - men kan ikke se logikken i det!
hellolasse (11) skrev:
Håber satme ikke at det er fuldtid, for så skal du finde noget andet at lave!
hellolasse (11) skrev:
Let me get this right - din side er bygget på copy paste fra diverse kodesider. Og nu er Youtube så ved at stæjle at det i har copy pasted?
og ja ja, bare rate mig flamebait - men kan ikke se logikken i det!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.