mboost-dp1

De har lavet en edit funktion...

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
17. jan. 2008 17:44
Se bare dette indlæg.

Men har jeg den?...
Nææ, bare fordi min urin prøve testede positivt for heroin, så er man ikke et godt menneske længere.

Fusk. Frækt....
Gravatar #2 - zin
17. jan. 2008 17:46
#1: Norrah, det er Acro der udtrykker sin kærlighed for dig.
Gravatar #3 - Norrah
17. jan. 2008 17:47
#2 hvad kalder man så det han gjorde i går aftes?
Gravatar #4 - zin
17. jan. 2008 17:47
#3: Udnyttelse.
Gravatar #5 - zin
17. jan. 2008 18:03
Nyheden er slettet! Acro planlægger verdensherredømme!
Gravatar #6 - vandfarve
17. jan. 2008 18:58
Jeg gik også fuldstændigt bagover, da jeg så indlægget for et par dage siden. Selvfølgelig har Newz en edit-funktion, men selvfølgelig er den også begrænset til crewet.. Fejt!

I stedet må i leve med, at jeg skriver lange, uforståelige indlæg med masser af stavefejl som en protest mod, at jeg ikke har en edit-funktion.

S¨å kka i larer det! :D
Gravatar #7 - MetteVoldum
17. jan. 2008 20:17
Hvorfor er det kun crew, det er ondt...
Gravatar #8 - vandfarve
17. jan. 2008 20:24
#7 Hånden på hjertet?

De frygter, at de almindelige brugere vil bruge en edit-funktion til at rette fejl i en sådan grad, at det påvirker diskussionen negativt. Eller med andre ord: Man vil kunne misbruge funktionen til at fjerne fejl og lignende, og så vil grundlaget for diskussionen pludselig forsvinde mellem fingrene på en.

Og det er vel retfærdigt nok. Jeg hart tillid til, at crewet ikke vil misbruge denne funktion, da man vil kunne se rettelserne, som Norrah henviser til.
Gravatar #9 - Dreadnought
17. jan. 2008 20:59
Jamen hov, der røg argumentationen med at det vil ødelægge Ajax. Hvilke andre løgne har newz smidt i hovedet på os?
Gravatar #10 - vandfarve
17. jan. 2008 21:01

At det ikke har påvirket siden, at Freeway har købt/forsøgt at købe Newz.dk? Hvor kom alle folkene fra Arto pludseligt?
Gravatar #11 - MiniatureZeus
17. jan. 2008 21:07
Der er jo ikke meget ide i, at hvis vi sletter et indlæg pga. ulovligheder, at i så alligevel kan se den slettede tekst! :P
Så det er altså en bug, at i kan se rettelserne.

Desuden er det kun de få udvalgte der har en edit funktion, deriblandt er jeg desværre ikke!
Gravatar #12 - vandfarve
17. jan. 2008 21:12

Nå okay, så skal man åbenbart være en af de "indviede". Du kan evt. prøve at flirte lidt mere med Acro til næste julefrokost... Det må da give nogle resultater i den anden ende. (Og ja, jeg ved godt, at det kan misforstås. Jeg var ikke opmærksom på det, før jeg læste det igen, men siden det nu lyder rimeligt morsomt taget i betragtning af Simonths tråd, så vil jeg bare lade kommentaren stå)

Nu du er online, kan du så ikke lige forklare, hvad ideen/meningen med din signatur er? :)
Gravatar #13 - MiniatureZeus
17. jan. 2008 21:17
Jeg vil forsøge at score ham til næste møde :D ^_^

og min signatur? Det er en lille trommesolo efter hvert af mine indlæg, fordi de alle sammen er så gode, så de fortjener en trommesolo! Trommen er dog lidt ødelagt, og det er derfor den siger bum!
Gravatar #14 - madeinrussia
17. jan. 2008 21:18
#13 var ellers helt sikker på at du bankede på hovedet af ham der skrev under dig og dermed frembragte en hul lyd :)
Gravatar #15 - Acro
17. jan. 2008 21:20
#9 Dreadnought:
Det argument holder sådan set stadig. Vi opdaterer ikke for brugere, der allerede har hentet tråden, men hvis folk allerede har læst det, kan vi jo heller ikke censurere det med bagudvirkende kraft. Det ville svare til, at man ved online streaming af film afsluttede med 2 timers sort skærm, for at folk ikke skulle gemme det. Hvis folk har fået indholdet, kan vi intet gøre, men vi kan fjerne det for nye brugere, fordi vi har et ansvar for det, man kan finde herinde.
Gravatar #16 - madeinrussia
17. jan. 2008 21:26
searchia Chef-flugt fra Microsoft

den artikel ligger under slettede :( den vil jeg gerne læse, kan man det et eller andet sted?? der ligge faktisk nogen ret gode overskrifter :)
Gravatar #17 - MetteVoldum
17. jan. 2008 22:53
Mht. Arto, de har fandme lavet en "Preview" funktion,..
Gravatar #18 - MiniatureZeus
17. jan. 2008 22:56
#17 på arto?
Gravatar #19 - zin
18. jan. 2008 02:14
#11: Uretfærdigt!
Du, af hele crewet har da mest brug for edit-funktionen! :O
Det er ikke bare uretfærdigt - det er ulogisk! :(
Gravatar #20 - MetteVoldum
18. jan. 2008 10:35
#18, ja på arto... I deres gæstebøger...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login