mboost-dp1
DealExtreme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej!
Jeg har bestilt en laser ved DX i tirsdags-onsdags og order statusen har nu været den samme alle dagene. Kan i fortælle mig hvad den status vil sige? Og hvor længe der går før den bliver sendt? For de holder jo lukket fra den 1. Feb til d. 7?
Status erHej!
Jeg har bestilt en laser ved DX i tirsdags-onsdags og order statusen har nu været den samme alle dagene. Kan i fortælle mig hvad den status vil sige? Og hvor længe der går før den bliver sendt? For de holder jo lukket fra den 1. Feb til d. 7?
Status er: Waiting for Supplier.
Og kan i fortælle mig om de kan finde ud af at sende parken hjem til mig når jeg bor på en vej med Ø i vejnavnet?
Mvh. Anders
(undskyld hvis der er mange fejl, det er skrevet hurtigt på en mobil)
Status erHej!
Status er: Waiting for Supplier.
Og kan i fortælle mig om de kan finde ud af at sende parken hjem til mig når jeg bor på en vej med Ø i vejnavnet?
Mvh. Anders
(undskyld hvis der er mange fejl, det er skrevet hurtigt på en mobil)
har oplevet at modtage en bestilling efter ca 2,5 uge, men som de andre siger tager det for det meste 1 måned +. Elsker DX da man pga gratis fragt kan bestille tingene i pakker for sig, og derfor ikke resikere at man kommer til at betale told for det (så længe det da er varer under 85 kr/stk, eller hvad nu grænsen er)
Hånter (5) skrev:+ 1 måned?
Min rekord er knap 2 :p
Jeg bestilte midt i november - fik så en mail midt i januar, om at nu var den altså sendt afsted. Jeg havde helt glemt at jeg have købt noget :S
Men rigtig god side!
det er det dejlige ved DE!
Det er en sand overraskelse hver gang man får en kuvert fra dem!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.