mboost-dp1

"Denne nisse er allerede brugt..."

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
28. apr. 2008 14:38
Okay, det kan godt være, at jeg har taget skade af alle de promiller, som jeg har hældt ned i svælget på det seneste, men dette er lige over grænsen til det sindsyge:

http://peecee.dk/upload/view/111482

Hvilken nisse snakker de om, og hvorfor er den taget for mit vedkommende? Kunne det være, at ordet "nisse" skulle erstattes med noget mere meningsfuldt såsom "julemand" eller "rensdyrmasakre"?

Jamen, jeg spø'r bare!
Gravatar #2 - KarstenP
28. apr. 2008 14:57
Det er meget populært at køre konkurrencer omkring jul, hvor det gælder om at finde nisser, rundt på diverse sites. Tv2 gør noget lignende, hvor man skal se efter nisser i løbet af deres programmer. Det kunne tyde på at det er noget nisse-konkurrence-relateret der har sneget sig frem ved en fejl :)
Gravatar #3 - vandfarve
28. apr. 2008 15:13
#2 Det skal lige siges, at det er en konkurrence, som jeg har forsøgt at deltage i idag, men det har du så allerede regnet ud.

Jeg hader, når jeg allerede har brugt min nisse!
Gravatar #4 - milandt
29. apr. 2008 09:56
Jeg oplever det samme når jeg endelig finder en kandidat til et potentielt forhold: Denne kæreste er allerede blevet brugt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login