mboost-dp1
Det danske sundhedsvæsen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har nogle ret alvorlige problemer med mine skuldre. Jeg tager til lægen som man skal og han siger, at han straks vil arrangere et besøg med en læge på et sygehus, der ved noget om det jeg har. Det gør han så og et par uger efter besøget, får jeg et brev fra Region Midt.
"Du har fået en tid i september 2009".... Hvad fanden sker der for, at jeg skal vente så længe? Det må være et ret effektivt system vi har.... Jeg kan godt leve med det jeg fejler, men det er virkelig noget, der generer mig og derfor regnede jeg egentlig med, at det kunne klares i hvert fald inden for et halv år... Men jeg går ud fra, at jeg kan tro om igen.
"Du har fået en tid i september 2009".... Hvad fanden sker der for, at jeg skal vente så længe? Det må være et ret effektivt system vi har.... Jeg kan godt leve med det jeg fejler, men det er virkelig noget, der generer mig og derfor regnede jeg egentlig med, at det kunne klares i hvert fald inden for et halv år... Men jeg går ud fra, at jeg kan tro om igen.
Undersøg de andre sygehuse, nogle steder har de kortere ventetid, med mindre det er virkelig noget specielt, du skal have undersøgt og der kun er den ene afdeling.
Kender flere der er gået fra 2 måneder til 1 ugen bare ved at køre 200 km
Kender flere der er gået fra 2 måneder til 1 ugen bare ved at køre 200 km
Meget lidt overraskende. Du skal ikke engang regne med at få noget fornuftigt ud af det, når du så endelig engang er så heldig at det er din tur. Hvis de ikke efter én eller to undersøgelser har fundet ud af hvad der er galt, så er der (efter deres mening) intet galt :-(
Hvis du er sygemeldt, så "overtager" kommunen dig, og de er ikke interesserede i at betale for at du skal vente til September '09, så derfor kan du være heldig at de begynder at presse dem, så du får en tid før.
Hvis du er sygemeldt, så "overtager" kommunen dig, og de er ikke interesserede i at betale for at du skal vente til September '09, så derfor kan du være heldig at de begynder at presse dem, så du får en tid før.
BurningShadow (6) skrev:#5
Er der fordi de forkælede påptøzer havde travlt med at holde fri i utide?
[sarkasme] Ja, sådan nogle forkælede skøger![/sarkasme]
http://politiken.dk/erhverv/article613801.ece
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.