mboost-dp1
Det er dyrt at arbejde i "ferien"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kom lige til, at købe endnu et gammelt teleobjektiv på ebay. Denne gang var det en 400mm f/8 (manuel fokus) for 550kr inkl fragt :))))
hov det er da et f/6.3 .. JAJA men nu er det anden gang, og går også og "holder øje med" iphones derinde og det ved vi jo alle sammen godt hvad resulterer i. Jeg tror, at jeg i stedet for poker er blevet afhængig af ebay.
jeg fik en mail, angående nogle nye piller der kan gøre min penis længere og gøre mig tynd, der røg der lige 500 kr, men fuck jeg glæder mig :D
autofellatio here i come!
autofellatio here i come!
Øh ferie?
Desværre ikke her, men god ferie til dem som har det.
Og det er der vist mange andre der heller ikke har, for trafikken på vejene er da ganske hverdagsagtig her i Århus.
Men kender det godt, man bruger altid flere penge når man har fri, eller for lidt at lave.
Desværre ikke her, men god ferie til dem som har det.
Og det er der vist mange andre der heller ikke har, for trafikken på vejene er da ganske hverdagsagtig her i Århus.
Men kender det godt, man bruger altid flere penge når man har fri, eller for lidt at lave.
Arbejder i nord og bor i øgadekvarteret :)
Så på normale arbejdsdage kommer jeg ikke i nærheden af Storetorv/Bispetorv eller gågaden, men kan godt forestille mig at der er pakket med biler fra hele Århus og omegn.
Det har jeg så heldigvis ikke haft den tvivlsomme fornøjelse af at opleve, men det er helt sikkert fint for butikkerne i den indre by :)
Arbejder i nord og bor i øgadekvarteret :)
Så på normale arbejdsdage kommer jeg ikke i nærheden af Storetorv/Bispetorv eller gågaden, men kan godt forestille mig at der er pakket med biler fra hele Århus og omegn.
Det har jeg så heldigvis ikke haft den tvivlsomme fornøjelse af at opleve, men det er helt sikkert fint for butikkerne i den indre by :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.