mboost-dp1
Det her må bare være fake!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad siger I? Kan man virkelig være så god eller er det klippet sammen?
Døm selv:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10930780...
Døm selv:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10930780...
Viral markedsføring
Kører den klassiske stil med lidt grynet optagelse, og skæve kamera-bevægelser, som skal forestille at være "ægte", men som tydeligvis ikke er det.
Desuden kan du tydeligt se der er noget galt, da han tager sin hånd ud af væggen igen efter at have grebet bolden.
Kører den klassiske stil med lidt grynet optagelse, og skæve kamera-bevægelser, som skal forestille at være "ægte", men som tydeligvis ikke er det.
Desuden kan du tydeligt se der er noget galt, da han tager sin hånd ud af væggen igen efter at have grebet bolden.
Godt lavet, men alligevel åbenlyst fake.
De har også glemt at forsinke lyden på kirkeklokken.
Man kan sagtens slå sin hånd igennem en gipsplade, men man kan absolut ikke trække den tilbage igennem med en fodbold, så let som han gjorde det.
De har også glemt at forsinke lyden på kirkeklokken.
Man kan sagtens slå sin hånd igennem en gipsplade, men man kan absolut ikke trække den tilbage igennem med en fodbold, så let som han gjorde det.
Jeg synes det med gipspladen, altså det første klip, ligner noget fra en eller anden superheltefilm, altså totalt urealistisk :P
gentox (2) skrev:Kan ikke se linket, men det betyder vel bare at jeg ikke har en facebook konto, som alle de andre lemminger :P
Der er vist stadig flere, der ikke benytter Facebook end folk, der gør, og de, der ikke gør, har ret travlt med at pointere det unødigt. Du er altså ligesom alle andre, hvor meget det så måtte pine dig.
Apropos umulige ting, er der så nogle herinde der kan fortælle mig hvorfor at fysikkens love ikke gælder for de her to?
Acro (12) skrev:Der er vist stadig flere, der ikke benytter Facebook end folk, der gør, og de, der ikke gør, har ret travlt med at pointere det unødigt. Du er altså ligesom alle andre, hvor meget det så måtte pine dig.
Jeg burde ikke have skrevet post #2 i denne tråd.
Men blev irriteret over at der bliver refereret til noget i en lukket klub, som man ikke har en chance for at kunne forholde sig til, med mindre man melder sig til på siden.
Men da jeg ikke bryder mig om de forhold Facebook påtvinger deres brugere via deres Eula, så må jeg jo holde mig væk.
Er dog fløjtene ligeglad med om det er på mode eller ej, at sige at man ikke gider Facebook, da det er hamrende uinteressant.
Min pointe var egentlig bare, at du skriver i en tråd for at sige, du ikke vil se noget, du selv har valgt fra. Det er helt fint med mig, at du ikke er interesseret i Facebook.
Jeg vil dog sige, at jeg ikke kan få øje på nogen reel fare, og slet ikke hvis du bare opretter dig med et minimum af data. Det er jo ikke et krav, at man uploader alt, man nogensinde har været i nærheden af.
Jeg vil dog sige, at jeg ikke kan få øje på nogen reel fare, og slet ikke hvis du bare opretter dig med et minimum af data. Det er jo ikke et krav, at man uploader alt, man nogensinde har været i nærheden af.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.