mboost-dp1

Det her skal lige gennemskues

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
11. jul. 2008 08:52
Sagen er den, at min storebror gerne vil have et pulsur, til når han løber, men han synes ikke han vil bruge så mange penge på det, da han ikke er så engageret igen. Hvis jeg læser abonnementsbetingelserne korrekt, så kan man opsige abonnementet efter man har modtaget de to første blade til 69 inkl. porto og eksp. gebyr. Er det korrekt?

http://www.bonniershop.dk/cm/1.1604?media=bt&m...

Abonnementsbetingelser
ABONNEMENTSBETINGELSER

Introduktionstilbud til nye abonnenter!

Sådan fungerer dit abonnement på Aktiv Træning:

Som ny abonnent på Aktiv Træning modtager du dit velkomsttilbud på 2 numre af Aktiv Træning + et pulsur med PC tilslutning + en pulstræningsguide for kun 39,50 kr. + 29,50 kr. i porto og eksp. I alt 69,00 kr.

Derefter modtager du Aktiv Træning portofrit i løbende abonnement for 56,95 kr. pr. nummer, med forbehold om evt. prisstigninger.

Pulsuret sendes separat ca. 3 uger efter vi har modtaget din indbetaling. Tillægget sendes sammen med bladet, så snart vi har registeret din betaling.

Når du har modtaget de 2 magasiner i velkomstpakken, kan du når som helst opsige dit abonnement ved at kontakte forlaget.

Manglende betaling betragtes ikke som opsigelse. Returnerer du dit blad fritager det dig ikke for betaling. Vi skal dog have din opsigelse, senest 5 dage efter du har modtaget din forsendelse. Får vi den senere, vil opsigelsen først have virkning efter næste udgivelse.

Aktiv Træning udkommer 12 gange om året.

Du har 14 dages fortrydelsesret efter modtagelse af din første forsendelse.

Tilbuddet gælder ikke i Grønland, i udlandet og på Færøerne.

Aktiv Træning forbeholder sig retten til at godkende ordren.

Vi accepterer kun bestillinger fra personer over 18 år. Er du under 18 år, skal vi have en skriftlig bestilling med forældres underskrift.

Al kundeinformation såsom navne- og adresseoplysninger behandles vha. moderne informationssystemer og lagres hos Bonnier AB.

Aktiv Træning /
Bonnier Publications International AS
Kundeservice
0900 København C
Tlf.: 39 10 30 18
Tillægget sendes sammen med bladet, så snart vi har registeret din betaling
Hvorfor kan jeg ikke gennemskue hvad "tillæget" er?

Ville hade hvis min bror kom til at sidde med eks. et 6 mdr.'s abonnement pga. mig...
Gravatar #2 - vandfarve
11. jul. 2008 08:59
#1 Jep, han kan opsige abonnementet efter modtagelsen af de to første numre, og derefter er pulsuret retmæssigt hans. "Tillægget" er helt sikkert hans gave, dvs. pulsur.

Meeeen, det er jo ikke Newz.dk for ingenting, så vi skal lige have den obligatoriske advarsel: Han sælger samtidigt sin sjæl til Bonnier, da de forbeholder sig retten til at ringe til ham for at give ham gode "tilbud" på andre blade.

Desuden, han får sikkert, hvad han betaler for. Alt i alt vil pulsuret (med abonnementet, porto, ekspeditionsgebyrer, administrationsgebyrer, flere gebyrer og rigtig mange flere gebyrer) stå ham i ca. 250-300 kroner. Du kan helt sikkert finde et rimeligt Nike-pulsur til det dobbelte, og så får han noget, som der helt sikkert virker.
Gravatar #3 - holmen
11. jul. 2008 09:37
#2 Det var lige præcis sådan noget jeg ville høre.
Jeg har dem nemlig også mistænkt for at det vil koste mere end først antaget, selv om jeg ikke kan se det skrevet nogen steder.
Ligesom det de kan ringe til ham senere, det er da godt nok belastende, men skulle de ikke skrive sådan noget hvis det var?
Og egentlig også kedeligt at få sit navn og adresse registreret som en der interesserer sig for sportsmagasiner. Mon ikke det vil resultere i en lind strøm af reklamer?

I have seen the light. Again.

Han må til pungen hvis det er.

Takker.
Gravatar #4 - GormDK
11. jul. 2008 12:43
http://www.bonniershop.dk/cm/1.1604?media=bt&ms=true&product=ATR#tt skrev:
Jeg vil gerne abonnere på Aktiv Træning og får mine to første numre + et pulsur med PC tilslutning + en pulstræningsguide for kun 39,50 kr. + 29,50 kr. i porto og eksp. I alt 69,00 kr.

Så må i hvert fald "porto og eksp" da være med i de 69,00 kr.

EDIT: Øh, det havde du jo så selv skrevet i #1 :S
Gravatar #5 - myplacedk
11. jul. 2008 16:10
3 skrev:
Jeg har dem nemlig også mistænkt for at det vil koste mere end først antaget, selv om jeg ikke kan se det skrevet nogen steder.

Hvis du nu kigger ordentligt efter (det har du jo nok gjort), og du ikke kan finde noget, så koster det ikke mere. Hvis de skriver det koster 69 kroner, så koster det 69 kroner.

Man kan jo ikke først sælge noget til én pris, og så bagefter sige "nåh ja, så kommer der lige alt muligt oveni".

Det kan godt være det står med småt, men det skal stå der.

I øvrigt har jeg ikke haft det problem med dem. Det nærmeste vi kommer noget tricky er at du skal afmelde dit abonnement på det rigtige tidspunkt. Der går ikke mange dage fra ét blad er leveret, til det er for sent af afmelde det næste, i hvert fald ikke sidst jeg kiggede på det.

Jeg har gjort det flere gange med dem, uden problemer. Jaja, det er noget billigt bras man får, men sådan er det jo. Fx. fik jeg et laser-vaterpas. Det er glimrende katte-legetøj, men jeg vil nu ikke bruge det til andet end laser-pointer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login