mboost-dp1
Det mener jeg - Reklamer med lyd!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så er det sku nok!!!
Hvad skal man gøre for at blive fri for de ***** flash reklamer med lyd? Fik sku næsten sprængt samtlige højtalere da jeg bevægede min mus hen over en reklame for switch.dk.
Du burde være ulovligt med reklamer med lyd! Man kan jo ikke undgå at føre musen over en banner langs toppen ved taps og bogmærkemenuen!
Hvad skal man gøre for at blive fri for de ***** flash reklamer med lyd? Fik sku næsten sprængt samtlige højtalere da jeg bevægede min mus hen over en reklame for switch.dk.
Du burde være ulovligt med reklamer med lyd! Man kan jo ikke undgå at føre musen over en banner langs toppen ved taps og bogmærkemenuen!
Flashblock.
Det er min personlige holdning, at flash ikke skal bruges til reklamer. Det er unødvendigt langsomt og gør det bare endnu mindre sandsynligt at jeg nogensinde vil have noget med det firma, der reklamerer gennem dette medie at gøre.
Boycot det, det er det eneste der virker.
Det er min personlige holdning, at flash ikke skal bruges til reklamer. Det er unødvendigt langsomt og gør det bare endnu mindre sandsynligt at jeg nogensinde vil have noget med det firma, der reklamerer gennem dette medie at gøre.
Boycot det, det er det eneste der virker.
Jeg synes også den der reklame fra Elsparefonden er møg irriterende.
Bare man lige kommer til at køre musen ind på billedet i et lille sek begynder den at spille de første toner...
Det er fint nok de bevæger sig. Det har jeg ikke noget imod bare at de tiger stille... SHHHHHHHHH!
Bare man lige kommer til at køre musen ind på billedet i et lille sek begynder den at spille de første toner...
Det er fint nok de bevæger sig. Det har jeg ikke noget imod bare at de tiger stille... SHHHHHHHHH!
Xunil (6) skrev:syntes også det var helt vildt irriterende, indtil jeg fik adblock plus ;)
Hvorfor skal indlæg som dette flamebait rates?
Det er et statement som advertisement bliver nødt til at tage hensyn til. På et eller andet tidspunkt får folk nok, ligesom man en gang fik nok af pop-up reklamer.
I starten installerede de mere avancerede brugere pop-up blockers, men i dag er det integreret i alle browsere og vi er enige om at pop-ups er hamrende irriterende.
Jeg vil skyde på at om 3-4 år er vi enige om at flash reklamer er en pain der hvor solen aldrig skinner, og der er flash/ad-blockers i alle browsers med respekt for sig selv.
I stedet burde tekst-ads bruges mere - de virker i øvrigt også bedre. Facebook og andre store medier har fattet det - jeg glæder mig til det bliver "de-facto" og almindelige sund fornuft.
#7 Det er fint at være imod flash ads eller særligt irriterende ads.
Men konsekvent at blokere alle ads synes jeg er amoralsk over for de sites man besøger. De skal også tjene til at kunne holde sig kørende og når man besøger sitet er det sandsynligt, at man er interesset i, at sitet fortsætter med at eksistere.
Men konsekvent at blokere alle ads synes jeg er amoralsk over for de sites man besøger. De skal også tjene til at kunne holde sig kørende og når man besøger sitet er det sandsynligt, at man er interesset i, at sitet fortsætter med at eksistere.
#8 Så hvis newz.dk brugte pop-up ads ville du undtagelsesvis tillade pop-ups for newz.dk?
Kan man indstille adblocker til kun at blocke særligt irriterende ads? Som forbruger er jeg jo i dilemmaet mellem at blocke "alt" eller intet. Indtil internet-reklamebranchen tager sig sammen eller der kommer bedre adblock produkter, så hører jeg til blandt dem der blocker alt.
Kan man indstille adblocker til kun at blocke særligt irriterende ads? Som forbruger er jeg jo i dilemmaet mellem at blocke "alt" eller intet. Indtil internet-reklamebranchen tager sig sammen eller der kommer bedre adblock produkter, så hører jeg til blandt dem der blocker alt.
#9 Nej, jeg tillader jo heller ikke flash ads. Almindelige billeder eller sågar gif animationer er fine med mig, dog foretrækker jeg google ads.
#8: Da newz.dk efterhånden har haft masser af mulighed for at regne ud at de "måske" bør teste ads før de sender dem i luften (eller evt. adtech.de), grundet klager fra brugere er det jo blot et spørgsmål om tid før folk får nok og begynder at blokere ads fra andre sites, også på newz.dk.
Jeg mindes også at de sagde at bevægende ads ikke kom på tale - og i skrive stund er alle 3 af dem stærkt bevægelige og irreterende.
Jeg glemte helt at skrive piratsprog pga. ads'ne. DAMN YE ADTECH!
Jeg mindes også at de sagde at bevægende ads ikke kom på tale - og i skrive stund er alle 3 af dem stærkt bevægelige og irreterende.
Jeg glemte helt at skrive piratsprog pga. ads'ne. DAMN YE ADTECH!
Reklamer med lyd er også den eneste årsag til at jeg bruger en adblocker.
De ødelægger det for alle de andre, som en eller andne pædagog sagde engang.
De ødelægger det for alle de andre, som en eller andne pædagog sagde engang.
Faktisk har jeg adblock på som standard for alle reklamerne overhovedet, den blokerer de der pr0n pop ups man får når man surfer på nettet :) newz tilføjede jeg dog først da en eller anden mærkelig robot begyndte at svinge sig rundt på skærmen O.o
Men er da villig til at fjerne det, hvis der går 1 måned uden klager :) ?
Men er da villig til at fjerne det, hvis der går 1 måned uden klager :) ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.