mboost-dp1

Det nye shg

Gå til bund
Gravatar #51 - myplacedk
7. aug. 2008 13:23
Jeg synes egentlig at det er ganske simpelt: Enten er det stadig samme firma, eller også er det ikke. Hvis det stadig er samme firma, må alle de gamle garantier stadig gælder. Hvis det ikke er det samme firma, skal det ikke ligne så meget, at man kan tage fejl. Herunder hører et reelt navneskift til.
Gravatar #52 - Evade
7. aug. 2008 14:35

Hej Poul Thyregod.

Jeg havde lige et forslag til dig, helt gratis endda.

Du skriver at du har fået en sms ind og det ser godt ud med hvad du for ind på at have købt shg.
Kunne du så ikke overveje at tage "imod" alle de RMA sager der måtte komme fra det "gamle shg".
Så du kommer til at se godt ud, ude fra, og det vil (tror jeg) give mere/bedre indkomst i fremtiden.

Det du mister er jo godt nok nogle penge på at der er nogle der skal have et nyt motherboard, men den værdig koster en del mere i reklamer at skulle vinde tilbage.

Bare en idé, jeg har været trofast kunde hos shg siden de startede, både privat og som erhvers indkøber.

Posivit reklame koster og om det er til reklamer eller RMA sager må du jo vælge :)

Håber dette bliver taget som et positivt forslag og ikke "whine".

Ha' en god dag der ude newz.dk
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login