mboost-dp1
Det var ikke mig!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Åh nej, nu skal vi igen til at høre omkring et richkid som får lov til at opføre sig fuldstændig håbløst, fordi man:
1. opfører sig håbløst
2. ikke vedstår sit ansvar
3. har venner med anklage-advokaten eller tjener nok til at politiet dropper sagen...
Gud fri mig vel, skal landets Supra, Skyline, Silvia og andre bilejere nu til at køre omkring 240km/t - for så slipper de for straf?
Jeg vil godt have de 3000kr samt de to klip tilbage, som jeg i løbet af de sidste 6½ år, har måtte bøde til statskassen fordi jeg har kørt for stærkt - og været mand nok til at vedkende mig mine dumheder...
1. opfører sig håbløst
2. ikke vedstår sit ansvar
3. har venner med anklage-advokaten eller tjener nok til at politiet dropper sagen...
Gud fri mig vel, skal landets Supra, Skyline, Silvia og andre bilejere nu til at køre omkring 240km/t - for så slipper de for straf?
Jeg vil godt have de 3000kr samt de to klip tilbage, som jeg i løbet af de sidste 6½ år, har måtte bøde til statskassen fordi jeg har kørt for stærkt - og været mand nok til at vedkende mig mine dumheder...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.