mboost-dp1

Det var ikke mig!

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
11. mar. 2010 21:12
link

Det var ham den anden i den orange lamborghini..

Hvis man endelig skal lyve i retten, så skal man da også gøre det med stil. Thumbs up!
Gravatar #2 - arne_v
11. mar. 2010 21:21

Orange Lamborghini hvor de har hele nummer pladen bortset fra et tal.

Han har ikke skyggen af en chance i retten.

Det er da for dumt at gå i retten med den sag.

Betal, se glad ud og sæt fartskrivelsen op på væggen i glas og ramme, og kør lidt pænere fremover.
Gravatar #3 - Magten
11. mar. 2010 21:23
skrev:
Ifølge jv.dk vurderer politiet, at manden ikke direkte udsatte andre mennesker for livsfare, da han i den rappe bil kørte fra politiet.
What the? Det er der sgu da ikke noget der hedder?
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
11. mar. 2010 21:25
Ganske vist fik betjentene ikke aflæst et enkelt ciffer på prøvepladen
Gravatar #5 - arne_v
11. mar. 2010 21:32

På dansk betyder det vel, at de kun mangler et tal?

Eller mener du at de mente "... fik betjentene ikke aflæst et eneste ciffer ..." eller "... fik betjentene ikke engang aflæst et enkelt ciffer ..." ?
Gravatar #6 - Windcape
11. mar. 2010 21:47
Der skulle nå stå eneste.

Men ja, at kører fra politiet er vel også en løsning :D
Gravatar #7 - Sikots
11. mar. 2010 22:05
Åh nej, nu skal vi igen til at høre omkring et richkid som får lov til at opføre sig fuldstændig håbløst, fordi man:
1. opfører sig håbløst
2. ikke vedstår sit ansvar
3. har venner med anklage-advokaten eller tjener nok til at politiet dropper sagen...

Gud fri mig vel, skal landets Supra, Skyline, Silvia og andre bilejere nu til at køre omkring 240km/t - for så slipper de for straf?

Jeg vil godt have de 3000kr samt de to klip tilbage, som jeg i løbet af de sidste 6½ år, har måtte bøde til statskassen fordi jeg har kørt for stærkt - og været mand nok til at vedkende mig mine dumheder...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login