mboost-dp1
Det var sgu pokkers!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Først kommer Chinese Democracy, og kort tid efter får vi temaer! Hvem ved, måske skal jeg for første gang i 10 år, spiller et "rigtigt" spil, for vi kan vel forvente at Duke Nukem Forever når at blive released til julehandlen?
#1 Du glemmer helt: http://newz.dk/dotdk-vraget-af-it-og-telestyrelsen
Ja, den glemte jeg, selvom det jo hører til sjældenhederne at de træffer fornuftige beslutninger :-)
Ja, den glemte jeg, selvom det jo hører til sjældenhederne at de træffer fornuftige beslutninger :-)
Nej, jeg er ikke så meget til den slags musik, jeg hørte bare i radioen at det var udkommet. Jeg overvejer at købe det, udelukkende fordi det er en af de største jokes, gennem de sidste 10 år. Men altså, jeg har endnu ikke hørt et eneste nummer...
Nej, jeg er ikke så meget til den slags musik, jeg hørte bare i radioen at det var udkommet. Jeg overvejer at købe det, udelukkende fordi det er en af de største jokes, gennem de sidste 10 år. Men altså, jeg har endnu ikke hørt et eneste nummer...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.