mboost-dp1

Digg.com ......

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
17. dec. 2007 11:16
Før i tiden, dvs. for et års tid siden, kunne man gå ind på digg.com, og få sig en lille nyhedsindsprøjtning, både med it nyheder, men også mange andre former for nyheder.

Men er det bare mig, eller er digg.com røget i en hel anden retning nu? Synes aldrig der kommer nogle relevante nyheder, og hvis der gør er de som regel 1-2 dage gamle, hvor de før i tiden ikke var mere end 10-20 min gamle.
Det mest spændene man kan finde derinde nu, er jo nogle åndsvage billeder og film.
Gravatar #2 - zin
17. dec. 2007 15:13
Digg.com har da aldrig været et specielt godt site. Jeg har i hvert fald aldrig brugt det. :-)
Gravatar #3 - trylleklovn
17. dec. 2007 15:28
Digg.com var lynhurtig i starten, men så lavede de visse ændringer, der ødelagde aktiviteten fuldstændigt.

Først fjernede de toplisten. Folk, som havde ligget nr. 1. i tilmelding af nyheder i lang tid droppede da fuldstændigt digg. Aktivitetsniveuet tog et voldsomt dyk.

Herefter lavede de kommentarsystemet om, uden at rette nogle af de problemer, der var med det, men i stedet at lave det om til threadede comments. Endnu et ENORMT dyk i aktiviteten.

Nu er nyhederne ofte på newz.dk FØR digg.com, hvilket aldrig kunne ske forhen. Der er sjældent mere end 5-8 nyheder på forsiden om dagen. Ærgerligt, virkelig, da det var et godt site.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
17. dec. 2007 18:39
#3 Ja det er det jeg mener :) Du kan faktisk ikke bruge digg.com til en skid mere, og overvejer lidt at begynde at bruge delicious.com istedet for, selvom deres design er forfærdeligt.
Gravatar #5 - tgr
18. dec. 2007 04:46
Den nye billedesektion ødelægger i hvert fald mere end den gavner, men man kunne selvfølgelig bare bruge filteret - men jeg får det aldrig gjort.

Man kan også se at niveauet på Digg er faldet, hvis man følger med i Diggnation (deres podcast). Det har altid været en smule fjollet, men altid men diskussion af nyheder osv. med kant, men nu er det bare helt ad helvedes til. De snakker bare om ingenting mere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login