mboost-dp1
Discount FULL-HD tv - hvad syntes i?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skal snart til at have skiftet vores gamle fladskærm ud og har fundet nedenstående. De er i den billige ende, men det er det eneste pengepungen vil tillade lige nu :)
Hvad ville i vælge og hvorfor? Jeg hælder mest til den fra second media da den er billigst, men er sku ikke så tryg ved et mærke man aldrig har hørt om før.
http://www.zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid...
http://dk.secondmedia.eu/product/details/20
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity...
http://www.cinemagic.dk/shop/lg-42lg5000-4215p.htm...
Eller en helt tredje?
Hvad ville i vælge og hvorfor? Jeg hælder mest til den fra second media da den er billigst, men er sku ikke så tryg ved et mærke man aldrig har hørt om før.
http://www.zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid...
http://dk.secondmedia.eu/product/details/20
http://www.cinemagic.dk/shop/lg-42lg5000-4215p.htm...
Eller en helt tredje?
hvad har i af antenneudbyder?
udover det ville jeg nok vælge lg, det er den bedst specificeret af de 5. Må indrømme at den fra secondmedia er flot, men for dårlig teknisk.
med LG kan du få glæde af bluray osv.
udover det ville jeg nok vælge lg, det er den bedst specificeret af de 5. Må indrømme at den fra secondmedia er flot, men for dårlig teknisk.
med LG kan du få glæde af bluray osv.
Ville vælge LG af dem du har fundet der, og normalt ville jeg aldrig vælge LG.
Så har du en fornemmelse af hvad jeg synes om kvaliteten det prisområde :)
Edit: Skal måske lige nævne at du kan få langt bedre kvalitet ved f.eks. samsung eller sony 40" under 6000 kr, henholdvis A5 og V4 serierne.
Så har du en fornemmelse af hvad jeg synes om kvaliteten det prisområde :)
Edit: Skal måske lige nævne at du kan få langt bedre kvalitet ved f.eks. samsung eller sony 40" under 6000 kr, henholdvis A5 og V4 serierne.
Når du alligevel har formået at spare 5k sammen, så vent til du har 7-8k, så får du altså et meget bedre TV.
Eller hvis du har mulighed for at gå op til 6.000 kr., så prøv at tage ind til den nærmeste Tape Connection og prut lidt om prisen på et Panasonic.
Eller hvis du har mulighed for at gå op til 6.000 kr., så prøv at tage ind til den nærmeste Tape Connection og prut lidt om prisen på et Panasonic.
Er godt klar over at man ikke kan forvente for meget nede i det prisleje, men det er lige hvad der kan blive til. Hvis man ser bort fra prisen så hældte jeg også selv mest til LGen, selvom jeg normalt ikke er glad for LG.
Hvad med Zepto, nogen der ved om det er okay det de laver eller om det er en omgang crap?
Hvad med Zepto, nogen der ved om det er okay det de laver eller om det er en omgang crap?
"Du faar praecis hvad du betaler for, og ikke en flad pixel mere ;)"
.. :)
... Aha :)
Det goer mit Samsung ikke.. ;)
Nej, du har faaet praecis den kvalitet du har betalt for.. :)
Modsat Panasonic, Philips, JVC, Samsung, etc - hvor du nemmere risikerer at betale for meget ifht. hvad du egentligt faar - omend man stadig typisk faar mere end hos "discount" maerke.
Tilgengaeld mener jeg at Zepto bruger samme paneler som Samsung, saa det er mest den omkringliggende teknik du vil bemaerke - og ikke direkte billedekvalitet :)
Synes nu ellers mit Zepto-tv (Zview 32") er absolut fremragende til prisen.
"Du faar praecis hvad du betaler for, og ikke en flad pixel mere ;)"
.. :)
Eneste problem, er at det engang imellem mister forbindelsen til HDMI-stikket ½ sekund
- ellers har jeg intet klage over, heller ikke ang. billedkvalitet.
Modsat Panasonic, Philips, JVC, Samsung, etc - hvor du nemmere risikerer at betale for meget ifht. hvad du egentligt faar - omend man stadig typisk faar mere end hos "discount" maerke.
Tilgengaeld mener jeg at Zepto bruger samme paneler som Samsung, saa det er mest den omkringliggende teknik du vil bemaerke - og ikke direkte billedekvalitet :)
Uden at være ekspert, så har jeg en fornemmelse af, at der er meget få fjernsyn, der skiller sig voldsomt ud på billedekvaliteten.
Der hvor forskellen ligger er antal stik, navn, design mv.
Og nej, dit Samsung mister nok ikke forbindelsen - det er nu heller ikke mit indtryk at ALLE Zepto TV gør det. Jeg kunne ikke finde nogen på google, der oplevede det samme :)
Uden at være ekspert, så har jeg en fornemmelse af, at der er meget få fjernsyn, der skiller sig voldsomt ud på billedekvaliteten.
Der hvor forskellen ligger er antal stik, navn, design mv.
Og nej, dit Samsung mister nok ikke forbindelsen - det er nu heller ikke mit indtryk at ALLE Zepto TV gør det. Jeg kunne ikke finde nogen på google, der oplevede det samme :)
Har du over at købe brugt?
På sider som recordere.dk og hifi4all.dk skifter folk fjernsyn som nørder skifter underbukser, så man kan nogle gange finde nogle ret lækre skærme til en billig pris.
Har du over at købe brugt?
På sider som recordere.dk og hifi4all.dk skifter folk fjernsyn som nørder skifter underbukser, så man kan nogle gange finde nogle ret lækre skærme til en billig pris.
Har selv et 37" Zepto med serviceaftale fra noget tilbud.
Pludselig kom der ingen lyd gennem HDMI. Så de sendte en tekniker som kom ud 2,5 uge senere for at skifte motherboardet på fjernsynet.
Dog havde de givet ham et brugt motherboard med som mistænkeligt nok havde den fejl den sidste kunde teknikeren havde været ude hos og skifte motherboard havde. Nemlig intet billede.
Jeg belsuttede mig dog for at jeg hellere ville undvære billede end lyd og vi skiftede tilbage til det gamle motherboard. Pludselig virkede det hele og har gjort det siden.
Jeg har egentlig været super glad for mit Zepto fjernsyn, men efter at have set hvordan ledningerne er holdt på plads med sølvpapir og gaffatape indvændigt og oplevet kvaliteten af deres service aftale tror jeg helt sikkert ikke at jeg køber Zepto igen.
Pludselig kom der ingen lyd gennem HDMI. Så de sendte en tekniker som kom ud 2,5 uge senere for at skifte motherboardet på fjernsynet.
Dog havde de givet ham et brugt motherboard med som mistænkeligt nok havde den fejl den sidste kunde teknikeren havde været ude hos og skifte motherboard havde. Nemlig intet billede.
Jeg belsuttede mig dog for at jeg hellere ville undvære billede end lyd og vi skiftede tilbage til det gamle motherboard. Pludselig virkede det hele og har gjort det siden.
Jeg har egentlig været super glad for mit Zepto fjernsyn, men efter at have set hvordan ledningerne er holdt på plads med sølvpapir og gaffatape indvændigt og oplevet kvaliteten af deres service aftale tror jeg helt sikkert ikke at jeg køber Zepto igen.
Hvad med Hitachi og Thomson? Hvordan er kvaliteten af dem? Min opfattelse er at Hitachi er lidt li LG og Thomson lidt under, or what?
Sidder med et 37" Lumatron nu, så det kan sku kun blive bedre :)
Sidder med et 37" Lumatron nu, så det kan sku kun blive bedre :)
Vil en alm dødelig som ikke går op i tv og hifi kunne se forskel i billedet kvaliteten og betjeningen på henholdsvis et FULL-HD tv til 4000 modsat et til feks 7000?
Siger du så bare det fordi du er glad for din Samsung? Eller har du evt en kilde der beviser at "highend" mærkerne har mindre fejl procent end middel mærkerne? :)
Hvad er det så man får mere af? :)
fidomuh (8) skrev:
Siger du så bare det fordi du er glad for din Samsung? Eller har du evt en kilde der beviser at "highend" mærkerne har mindre fejl procent end middel mærkerne? :)
fidomuh (8) skrev:
Hvad er det så man får mere af? :)
Hvis ikke du har noget imod at handle hos fleggard, så har de nogle fornuftige tv dernede.
Jeg købte mit 37" LC Samsung LE37A551 dernede for, hmm .. mener det var knap 3800 + forsikring, og det ha rjeg bestemt ikke fortrudt. Det er helt sikkert nok ikke verdens mest moderne tv, men jeg synes nu det har et godt billedee, både ved PC afspilning af blu ray og fornuftigt ved det analoge signal.
Du kan jo kigge lidt på dere HP, og se om der skulle være noget der tænder :)
Fleggard
Jeg købte mit 37" LC Samsung LE37A551 dernede for, hmm .. mener det var knap 3800 + forsikring, og det ha rjeg bestemt ikke fortrudt. Det er helt sikkert nok ikke verdens mest moderne tv, men jeg synes nu det har et godt billedee, både ved PC afspilning af blu ray og fornuftigt ved det analoge signal.
Fleggard
altså min lillebor købte et denver 37'' tv i a-z for 5000, som er overaskende godt, eneste mangel er tuneren som er alm uhf -vhf tuner, men så købte han bare en digital tv boks fra yousee, og det er faktisk ret godt.
har selv et sony 40z4500, Super Mega lækkert tv, og den er også ved at være nede hvor man kan få råd til dem, mit råd er, spar op, 200hz billedopdaterings hastighed kan ses!
har selv et sony 40z4500, Super Mega lækkert tv, og den er også ved at være nede hvor man kan få råd til dem, mit råd er, spar op, 200hz billedopdaterings hastighed kan ses!
Er du ikke bange for plasma er det uden tvivl et Panasonic PX80 du skal vælge. Købte mit for et års tid siden til 7800 men de koster sku ikke meget mere end 5.500 i dag. Super kvalitet til prisen og generelt har fjernsynet fået ret så gode ord med på vejen i diverse reviews men det kan du vel selv finde ud af.
Det er blandt andet en top anbefaling fra flatpanels.dk
Det er blandt andet en top anbefaling fra flatpanels.dk
paradise_lost (16) skrev:Vil en alm dødelig som ikke går op i tv og hifi kunne se forskel i billedet kvaliteten og betjeningen på henholdsvis et FULL-HD tv til 4000 modsat et til feks 7000?
(Mit TV kostede 6.000 fra nyt, tilsvarende koster nok 4.000 i dag.)
Billedkvalitet? Jeg kan godt se forskel, men jeg ved også præcist hvad jeg skal kigge efter. Og det er ikke noget jeg vil betale noget væsentligt for.
Betjening? Det er en skærm som jeg tænder og slukker. Nogle gange skruer jeg op og ned, men det er sjældent. Men bortset fra det er betjeningen ganske OK, jeg ville ikke forvente bedre af et dyrere TV.
#9 ikke helt rigtigt.
Panelet er det der gør den mindste forskel imho.
Det du får ved de dyrere mærker er billedbehandlings-kredsløb, der er i en helt anden klasse end på de billige mærker, hvis de overhovedet har billedbehandling.
Hvis du ser det samme matriale på henholdsvis Sony og Samsung vil du se en kæmpe forskel. Samsung går efter en flot billed på papiret og Sony går efter et godt billed på skærmen.
Vi så topmodeller fra begge skærme, der var indstillet på deres max niveau, altså butiksindstilling. Der var KÆMPE forskel, det var en fodboldkamp i HD vi så bla. Græsset var nærmest neongrøn på Samsung hvor det var mere naturligt på Sony. Derudover kunne du ikke se græsknolde osv i græsset på Samsung, men det kunne du på Sony.
Det var samme panel i skærmene, så her var forskellen i alt det bag ved.
Derudover er der sådan noget som 100Hz, som man burde kigge efter i dag. Der er Sony også langt foran de andre.
Så det korte af det lange er, du får altid hvad du betaler for.
Panelet er det der gør den mindste forskel imho.
Det du får ved de dyrere mærker er billedbehandlings-kredsløb, der er i en helt anden klasse end på de billige mærker, hvis de overhovedet har billedbehandling.
Hvis du ser det samme matriale på henholdsvis Sony og Samsung vil du se en kæmpe forskel. Samsung går efter en flot billed på papiret og Sony går efter et godt billed på skærmen.
Vi så topmodeller fra begge skærme, der var indstillet på deres max niveau, altså butiksindstilling. Der var KÆMPE forskel, det var en fodboldkamp i HD vi så bla. Græsset var nærmest neongrøn på Samsung hvor det var mere naturligt på Sony. Derudover kunne du ikke se græsknolde osv i græsset på Samsung, men det kunne du på Sony.
Det var samme panel i skærmene, så her var forskellen i alt det bag ved.
Derudover er der sådan noget som 100Hz, som man burde kigge efter i dag. Der er Sony også langt foran de andre.
Så det korte af det lange er, du får altid hvad du betaler for.
myplacedk (21) skrev:(Mit TV kostede 6.000 fra nyt, tilsvarende koster nok 4.000 i dag.)
Billedkvalitet? Jeg kan godt se forskel, men jeg ved også præcist hvad jeg skal kigge efter. Og det er ikke noget jeg vil betale noget væsentligt for.
Præcis, jeg ville nok også kunne se forskel, men min kone som bruger tvet mest tror jeg sku ikke ville kunne se forskel.
Jeg selv har ikke det store behov for et perfekt tv til en kæmpe bunke penge, for jeg bruger det ikke det vilde
myplacedk (21) skrev:
Betjening? Det er en skærm som jeg tænder og slukker. Nogle gange skruer jeg op og ned, men det er sjældent. Men bortset fra det er betjeningen ganske OK, jeg ville ikke forvente bedre af et dyrere TV.
Hehe ja, men feks på vores Lumatron så kan man få en lille lur imellem skiftning af kanaler, til og fra tekst tv osv. Så tænkte jeg er der denne forskel på feks et LG og et Samsung?
Bachy (17) skrev:Hvis ikke du har noget imod at handle hos fleggard, så har de nogle fornuftige tv dernede.
Jeg købte mit 37" LC Samsung LE37A551 dernede for, hmm .. mener det var knap 3800 forsikring, og det ha rjeg bestemt ikke fortrudt. Det er helt sikkert nok ikke verdens mest moderne tv, men jeg synes nu det har et godt billedee, både ved PC afspilning af blu ray og fornuftigt ved det analoge signal.
Fleggard
Den havde jeg faktisk kigget på, billigt, men ikke FULL-HD :)
paradise_lost (23) skrev:Hehe ja, men feks på vores Lumatron så kan man få en lille lur imellem skiftning af kanaler, til og fra tekst tv osv. Så tænkte jeg er der denne forskel på feks et LG og et Samsung?
Aner det ikke, jeg har aldrig skiftet kanal på mit LG, det gør jeg på sat-boxen.
En sjælden gang skifter jeg mellem HDMI1 og HDMI2, men jeg har godt nok ikke lagt mærke til hvor lang tid det tager.
myplacedk (25) skrev:En sjælden gang skifter jeg mellem HDMI1 og HDMI2, men jeg har godt nok ikke lagt mærke til hvor lang tid det tager.
Så tager det nok ikke særlig lang tid når du ikke har lagt mærke til det :)
skal du have sat noget playstation, bluray eller computer sat til?
Hvis ikke, så er det da ligemeget med FullHD.
Rumagenten (27) skrev:skal du have sat noget playstation, bluray eller computer sat til?
Skal både ha en PS3 og en Xbox sat til, derfor jeg vil ha FULL-HD
du skal ikke vælge samsung i den billig ende. Du får ikke de bedste tv, man skal helst oppe og give lidt mere.
Så hælder den mere over til LG, af de tv du har kommet med som forlsag.
nåede det lige ;D
må det godt være 40" ??
ellers kan du få sony 40w4000 til ca 6700 kr.
Så hælder den mere over til LG, af de tv du har kommet med som forlsag.
nåede det lige ;D
må det godt være 40" ??
ellers kan du få sony 40w4000 til ca 6700 kr.
#32 > Jeg ved egenligt ikke hvor meget teknisk viden han prøvede at komme med, men det er da rigtigt at fabrikkerne klassificerer panelerne i A, B, C-klasser, og indenfor dem også "-" klassifikationer.
Klassifikationerne sker udfra en vurdering af hvor meget clouding der forekommer, lyshomogenitet generelt, antal pixelfejl, eller om der måske skulle være småfejl i polariseringsfilmene der er brugt ...
På den måde kasserer man ikke så meget, og dem der vil have et billigt fjernsyn kan også få det.
#22: Tildels enig, bortset fra jeg vil kalde det blasfemisk at skulle stå og udpege at der er lidt flere detaljer i det ene billede end det andet, når de begge står til butiks-pang-indstilling. Hvad fanden der får folk til at gå i svime over de lorte-farver forstår jeg godt nok ikke. Men der må jo være noget psykologisk i det, siden den indstilling findes. :)
Jeg må nok skuffe dig (dog som PS3 ejer) at Sony skulle være foran andre m.h.t skærmteknologi og opdateringstid. Panasonic har haft 180Hz processering i lang tid på deres IPS-alpha paneler, og det fungerer ret fantastisk - men det er ikke noget de skilter med ligefrem. Bare det at finde en forhandler er svært.
#9: Forskellen er signalprocesseringen. Selv når man tror man har slået alle efter-processeringer fra, er der stadig mangle LCD fjernsyn der efter-processerer det med diverse filtergejl og kunstig overdrive... måske for at skjule at det ikke ligefrem er det bedste panel de har brugt :-)
Klassifikationerne sker udfra en vurdering af hvor meget clouding der forekommer, lyshomogenitet generelt, antal pixelfejl, eller om der måske skulle være småfejl i polariseringsfilmene der er brugt ...
På den måde kasserer man ikke så meget, og dem der vil have et billigt fjernsyn kan også få det.
#22: Tildels enig, bortset fra jeg vil kalde det blasfemisk at skulle stå og udpege at der er lidt flere detaljer i det ene billede end det andet, når de begge står til butiks-pang-indstilling. Hvad fanden der får folk til at gå i svime over de lorte-farver forstår jeg godt nok ikke. Men der må jo være noget psykologisk i det, siden den indstilling findes. :)
Jeg må nok skuffe dig (dog som PS3 ejer) at Sony skulle være foran andre m.h.t skærmteknologi og opdateringstid. Panasonic har haft 180Hz processering i lang tid på deres IPS-alpha paneler, og det fungerer ret fantastisk - men det er ikke noget de skilter med ligefrem. Bare det at finde en forhandler er svært.
#9: Forskellen er signalprocesseringen. Selv når man tror man har slået alle efter-processeringer fra, er der stadig mangle LCD fjernsyn der efter-processerer det med diverse filtergejl og kunstig overdrive... måske for at skjule at det ikke ligefrem er det bedste panel de har brugt :-)
Jeg ved samsung er en smule langsom med kanal skifte, og så kan man ikke selv bestemme hvor kanalerne skal ligge. Det var det der fik mig til at droppe samsung. Jeg valgte så at købe en sony i stedet, ganske hurtig kanalskift og du kan selv vælge hvor kanalerne skal ligge. Har en Sony 32V5500
I forhold til billedkvalitet: Min bedstemor har et 42" medion Full HD (5000 kr), der er det en okay billed kvalitet. Man kan selvfølgelig godt se forskel, men det kan sagtens bruges.
Ellers så et godt råd: Tag ud og kig på nogle fjernsyn! Tag kæresten med og se hvad hun siger til det. Så er du sikker på i ikke får købt et fjernsyn som i ikke er tilfreds med.
Jeg ved samsung er en smule langsom med kanal skifte, og så kan man ikke selv bestemme hvor kanalerne skal ligge. Det var det der fik mig til at droppe samsung. Jeg valgte så at købe en sony i stedet, ganske hurtig kanalskift og du kan selv vælge hvor kanalerne skal ligge. Har en Sony 32V5500
I forhold til billedkvalitet: Min bedstemor har et 42" medion Full HD (5000 kr), der er det en okay billed kvalitet. Man kan selvfølgelig godt se forskel, men det kan sagtens bruges.
Ellers så et godt råd: Tag ud og kig på nogle fjernsyn! Tag kæresten med og se hvad hun siger til det. Så er du sikker på i ikke får købt et fjernsyn som i ikke er tilfreds med.
#39 Ja du har nok ret, bedst at gå ud og se dem irl også hvad konen siger til de forskellige.
Man kan på mit aldrende Samsung HDTV fra 2005, og man kunne også på modellerne fra året efter.
Gad vide om du har kunnet finde ud af hvordan?
Kan man ikke selv bestemme kanalrækkefølgen på et Samsung TV?Thalion (39) skrev:#23
Jeg ved samsung er en smule langsom med kanal skifte, og så kan man ikke selv bestemme hvor kanalerne skal ligge.
Man kan på mit aldrende Samsung HDTV fra 2005, og man kunne også på modellerne fra året efter.
Gad vide om du har kunnet finde ud af hvordan?
Nogen Samsung er, ja.
Mit er, fx, utroligt langsomt naar man skifter input-source, men kanalskiftet er praecis det samme som Sonys WD4000 ( som var konkurrenten dengang jeg koebte mit ).
Stop doing crack.
Tror du virkelig selv at Samsung laver TV hvor kanalerne ikke kan laegges hvor man lyster?? o.O
WTF dude :)
Som er stort set praecis magen til Samsungs konkurrent i kanalskifte og hvor du kan ligge kanalerne ... *HOST*. :)
Jeg ved samsung er en smule langsom med kanal skifte
Nogen Samsung er, ja.
Mit er, fx, utroligt langsomt naar man skifter input-source, men kanalskiftet er praecis det samme som Sonys WD4000 ( som var konkurrenten dengang jeg koebte mit ).
og så kan man ikke selv bestemme hvor kanalerne skal ligge.
Stop doing crack.
Tror du virkelig selv at Samsung laver TV hvor kanalerne ikke kan laegges hvor man lyster?? o.O
WTF dude :)
Jeg valgte så at købe en sony i stedet, ganske hurtig kanalskift og du kan selv vælge hvor kanalerne skal ligge. Har en Sony 32V5500
Som er stort set praecis magen til Samsungs konkurrent i kanalskifte og hvor du kan ligge kanalerne ... *HOST*. :)
på samsung tv med DVB-C tuner kan du ikke selv bestemme kanalrækkefølgen. Der kommer så vidst en opdatering til det så man kan, men out of box, Nej.
på samsung tv med DVB-C tuner kan du ikke selv bestemme kanalrækkefølgen. Der kommer så vidst en opdatering til det så man kan, men out of box, Nej.
Samsungs kanalskift bliver voldsomt forbedret i de nye modeller. Det er lidt pinligt jeg ikke engang kan huske hvilke modeller - men det var lige før pausen og der var en helvedes god iskagedims.
Holder man P+/- nede så tæller den pænt hurtigt.
Produktkursus (samsung/lg/paansonic/philips/sony) i Fredericia i øvrigt...
Og har endnu ikke stødt på et tv hvor man ikke kunne flytte kanalerne, men hvis man har prøvet Samsungs nyeste menusystem så kan man næsten lige så godt opgive. Det tager latterlig lang tid, fordi den ikke finder kanalnavnene og man kan ikke få en 'preview' af kanalerne mens man flytter. Så man skal vide præcis hvad der ligger på hvilket nummer - eller også skal man ud af menuen og ind igen konstant.
Og det er altså ikke sjovt når man først skal finde den kanal man vil flytte (her spiller den sløve tuner jo ind) og bagefter ind i menu, kanaler, kanalliste, stille sig på kanalen, trykke option og helt ned i bunden og vælge flyt... PR KANAL!
Holder man P+/- nede så tæller den pænt hurtigt.
Produktkursus (samsung/lg/paansonic/philips/sony) i Fredericia i øvrigt...
Og har endnu ikke stødt på et tv hvor man ikke kunne flytte kanalerne, men hvis man har prøvet Samsungs nyeste menusystem så kan man næsten lige så godt opgive. Det tager latterlig lang tid, fordi den ikke finder kanalnavnene og man kan ikke få en 'preview' af kanalerne mens man flytter. Så man skal vide præcis hvad der ligger på hvilket nummer - eller også skal man ud af menuen og ind igen konstant.
Og det er altså ikke sjovt når man først skal finde den kanal man vil flytte (her spiller den sløve tuner jo ind) og bagefter ind i menu, kanaler, kanalliste, stille sig på kanalen, trykke option og helt ned i bunden og vælge flyt... PR KANAL!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.