mboost-dp1

Discovery channel

Gå til bund
Gravatar #1 - cyandk
21. feb. 2009 15:09
Er det bare mig eller er kvaliteten på discovery channel faldet over de sidste 2 år? De plejede ugentligt, og nogle gange dagligt at have nye dokumentarer osv, men for tiden er det eneste de sender genudsendelser af forskellige dokumentarer og latterlige "reality shows" såsom "Orange County choppers"

Hvad er der dog sket med kanalen, er der virkelig ikke sket noget spændende de sidste 2 år som kan sendes?
Gravatar #2 - Ronson ⅍
21. feb. 2009 15:40
Det er ikke bare de sidste 2 år, de sidste rigtig mange år har været docusoap af værste karakter.
Gravatar #3 - Niklas H
21. feb. 2009 15:56
Der har faktisk været en tråd herinde for at stykke tid siden om samme emne. Tror det var MiniZeus der startede den :)
Gravatar #4 - terracide
21. feb. 2009 16:15
Drop Discovery, det er blevet for tøser og emo's...
Discovery Science eller Discovery World er hvor du finder det "gamle" Discovery i dag...
Gravatar #5 - cyandk
21. feb. 2009 16:26
terracide (4) skrev:
Drop Discovery, det er blevet for tøser og emo's...
Discovery Science eller Discovery World er hvor du finder det "gamle" Discovery i dag...

Eneste problem er at min antenne forening ikke viser dem længere, de er blevet "sparret væk" ...

Men mon ikke der kommer nye muligheder når det nye TV signal ryger igemmen, så man selv kan vælge.

Har du discovery channel & Discovery History lige nu :(
Gravatar #6 - cyandk
21. feb. 2009 16:29
double post.. lol
Gravatar #7 - LinguaIgnota
21. feb. 2009 16:59
Drop Discovery, Discovery Science og Discovery World. Det er her, man finder ordentlige, videnskabsorienterede dokumentarprogrammer. Man skal selvfølgelig have en amerikansk IP for at se programmerne på siden, men shoppen har et lille udvalg af programmer, som de gerne sender til Europa. Alternativt ligger der et par stykker på Google Video. Og så har jeg ikke nævnt et ord om torrents.

Granted, det er ikke den mest optimale løsning for den videnshungrende, men det er langt at foretrække fremfor Discoverys ringe researchede, kommercielt mindede, svagt udførte makværk - om de så kalder det Science eller World.
Gravatar #8 - cyandk
21. feb. 2009 17:26
LinguaIgnota (7) skrev:

Granted, det er ikke den mest optimale løsning for den videnshungrende, men det er langt at foretrække fremfor Discoverys ringe researchede, kommercielt mindede, svagt udførte makværk - om de så kalder det Science eller World.

Næh og jeg kan ikke få nogle af deres film til at virke, selv med US IP.

Koster det klejner? :)
Gravatar #9 - LinguaIgnota
21. feb. 2009 17:36
cyandk (8) skrev:
Næh og jeg kan ikke få nogle af deres film til at virke, selv med US IP.

Koster det klejner? :)

Well, jeg vælger selv det gratis alternativ (jeg nævner stadig ikke torrents!) at to årsager:
1. Langt størstedelen af deres programmer må de ikke sælge til købere udenfor USA - så de mister ikke et salg.
2. PBS er non-profit, så de mister ikke penge på det produkt, de alligevel ikke må sælge.

Vil man virkelig gerne have en skive mellem hænderne, så kan man finde nogle stykker på Ebay.
Gravatar #10 - Tumleren
22. feb. 2009 14:44
LinguaIgnota (7) skrev:
Og så har jeg ikke nævnt et ord om torrents.

LinguaIgnota (9) skrev:
(jeg nævner stadig ikke torrents!)

Ved at sige du ikke gør det, gør du det jo netop, og modsiger dermed dig selv, og nævner torrents 2 gange, indirekte, som et alternativ.
Gravatar #11 - vandfarve
22. feb. 2009 14:46
#10 Jotak, Capt'n Obvious, det var også fuldstændigt nødvendigt, at du lige sagde det...

:P
Gravatar #12 - Tumleren
22. feb. 2009 15:19

Well, han havde jo åbenbart ikke selv opdaget det :o
Gravatar #13 - GormDK
22. feb. 2009 17:33
# 10
Og ved at sige "jeg nævner stadig ikke torrents", må han jo have nævnt dem tidligere.
[anbefalet rating: irrelevant]
Gravatar #14 - Systran
22. feb. 2009 18:56
Ja, han nævnte dem "ikke" i #7. Det var nok det, han refererede til i #9.

Forstår ikke hvorfor han ikke nævner torrents? Torrents er da et glimrende aternativ :)
Gravatar #15 - engfeh
22. feb. 2009 18:58
GormDK (13) skrev:
[anbefalet rating: irrelevant]

LOL

[anbefalet rating: irrelevant] (Og sådan kan vi blive ved...)
Gravatar #16 - Tumleren
22. feb. 2009 20:17

Jeg vover at komme med den påstand, at Rapidshit er bedre :O
Gravatar #17 - myplacedk
23. feb. 2009 10:25
plz (15) skrev:
LOL

LOL

[anbefalet rating: gentagelse] (Og sådan kan vi virkelig blive ved længe...)
Gravatar #18 - Norrah
23. feb. 2009 10:35
#13,15,17:

.... Dary!

[anbefalet rating: Awesome] (Og sådan er det bare, lev med det, længe...)

Gravatar #19 - engfeh
23. feb. 2009 10:38
plz (15) skrev:
myplacedk (17) skrev:
LOL

LOL

[anbefalet rating: gentagelse] (Og sådan kan vi virkelig blive ved længe...)

LOL

[anbefalet rating: flamebait] (Ja det kan vi!)
Gravatar #20 - cyandk
23. feb. 2009 11:10
Talk about hijacking a topic ... :)
Gravatar #21 - Svindleren
23. feb. 2009 21:00
hahaah fed tråd..

: som det er nævnt discovery science det styre, og så betaler jeg o KR for alle discvery channels :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login