mboost-dp1
DK-Hostmaster er fandme en flok idioter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Undskyld mig men jeg kan ikke vente på at domæneregistrering ryger til nogle andre. Slap af en flok talentløse idioter.
Jeg har et domæne, jeg meget gerne vil have.
Når jeg whoiser domænet står det til at "expires 2007-12-31"
Domænet er stadig "aktivt" iflg Alex fra DK-Hostmaster og han nægter at fortælle mig hvornår domænet er til rådighed til at købe.
"Jeg kan jo se domænet som "aktivt" på vores hjemmeside"... Hvor der ikke står noget om expiration... Kun når man whoiser gennem deres whois-server kan man se det.
Det er han åbenbart ikke vidende nok til at fikse.
Desuden nægter han at udtale sig om hvornår domænet står til rådighed til køb.
Så vidt jeg har forstået går der tre måneder fra expired til det ryger fra den nuværende registrant... Og så går der højst 14 dage inden andre kan købe det....
Alex siger at det kan man ikke regne med, der går nok nogle måneder.... Nogen her der kan kaste lys over noget som DK-Hostmaster selv burde svare på?
Jeg har et domæne, jeg meget gerne vil have.
Når jeg whoiser domænet står det til at "expires 2007-12-31"
Domænet er stadig "aktivt" iflg Alex fra DK-Hostmaster og han nægter at fortælle mig hvornår domænet er til rådighed til at købe.
"Jeg kan jo se domænet som "aktivt" på vores hjemmeside"... Hvor der ikke står noget om expiration... Kun når man whoiser gennem deres whois-server kan man se det.
Det er han åbenbart ikke vidende nok til at fikse.
Desuden nægter han at udtale sig om hvornår domænet står til rådighed til køb.
Så vidt jeg har forstået går der tre måneder fra expired til det ryger fra den nuværende registrant... Og så går der højst 14 dage inden andre kan købe det....
Alex siger at det kan man ikke regne med, der går nok nogle måneder.... Nogen her der kan kaste lys over noget som DK-Hostmaster selv burde svare på?
#2 Domænet er mit efternavn og vi er 40 der har det i DK.
Det ER sådan set allerede taget af en domænehaj, måske du skulle prøve at se tingene i et større perspektiv end din egen næsetip?
Jeg efterspørger blot en dato på hvornår jeg kan købe mit efternavn, da domænehajen ikke har fået respons på domænet og efterlader det.
Den dårlige kundeservice er at jeg ikke ved hvornår jeg kan købe domænet....
Faktisk er det en fordel for hajen der har det på venteliste-dnserne, at dem der har "ret" til domænet ikke kan få en dato at vide.
Det ER sådan set allerede taget af en domænehaj, måske du skulle prøve at se tingene i et større perspektiv end din egen næsetip?
Jeg efterspørger blot en dato på hvornår jeg kan købe mit efternavn, da domænehajen ikke har fået respons på domænet og efterlader det.
Den dårlige kundeservice er at jeg ikke ved hvornår jeg kan købe domænet....
Faktisk er det en fordel for hajen der har det på venteliste-dnserne, at dem der har "ret" til domænet ikke kan få en dato at vide.
Lidt uddybende om forretningsgangen hos domænehajer + dk-hostmaster.
Jeg ved godt det kan være svært at følge, men domænehajen betaler 1 års domæneafgift for minimum at holde på domænet 15 måneder.
Herefter køber han det blot, når han som den første får en dato på, hvornår det bliver frit tilgængeligt. Så slipper han for de 150,- det koster at "åbne" domænet igen.
Jeg håber DIFO er en anelse mere seriøse end den der mastodont af talentløst monopol som DK-Hostmaster er.
Jeg må jo åbenbart tage kontakt til dem istedet.
Jeg ved godt det kan være svært at følge, men domænehajen betaler 1 års domæneafgift for minimum at holde på domænet 15 måneder.
Herefter køber han det blot, når han som den første får en dato på, hvornår det bliver frit tilgængeligt. Så slipper han for de 150,- det koster at "åbne" domænet igen.
Jeg håber DIFO er en anelse mere seriøse end den der mastodont af talentløst monopol som DK-Hostmaster er.
Jeg må jo åbenbart tage kontakt til dem istedet.
Hvis du mener at du har mere ret til et domæne end en anden har, så kan du bede Klagenævnet for Domænenavne om at overdrage det.
#6 Hvor meget skal der egentlig til før man er mere berretiget til et domæne, end en domæne haj (f.eks online traffic media)
Jeg har nemlig set mig grov varm på et domæne, da jeg vil starte en hjemmeside hvor lige dette domæne er mere relevant for mig, end for OTM... Men skal man have en firma med navnet eller hvad skal der egentlig til?
Jeg har nemlig set mig grov varm på et domæne, da jeg vil starte en hjemmeside hvor lige dette domæne er mere relevant for mig, end for OTM... Men skal man have en firma med navnet eller hvad skal der egentlig til?
Du burde give dk-hostmaster et ring og hoere om ikke du kan brokke dig over det et eller andet sted..
Og ellers er der vel ikke den store rift om domaenet hvis i kun er 40 som har det efternavn?
Eller du kan vel ringe til domaene-klage-naevnet og hoere om udloebstider og udbydning og saadan? :)
Og ellers er der vel ikke den store rift om domaenet hvis i kun er 40 som har det efternavn?
Eller du kan vel ringe til domaene-klage-naevnet og hoere om udloebstider og udbydning og saadan? :)
Hep hey Fidomuh, a voice of reason in this mad sea.
Jeg ringede faktisk til dem igen i dag, for jeg tænkte at det må have været en fejl i går med den utroligt dårlige service og mangel på info jeg fik.
Jeg fik en flink kvinde i røret, der rent faktisk kunne fortælle mig lidt ting... Bla. hvornår jeg kan forvente at domænet er klar til salg...
Det er i slutningen af maj.
Så tak for lort Alex og Milandt.
Og tak til den søde dame (hvis navn jeg ikke vil nævne, da jeg ikke ved om hun overskred sine beføjelser ved at nævne præcis dato sletning).
Jeg ringede faktisk til dem igen i dag, for jeg tænkte at det må have været en fejl i går med den utroligt dårlige service og mangel på info jeg fik.
Jeg fik en flink kvinde i røret, der rent faktisk kunne fortælle mig lidt ting... Bla. hvornår jeg kan forvente at domænet er klar til salg...
Så tak for lort Alex og Milandt.
Og tak til den søde dame (hvis navn jeg ikke vil nævne, da jeg ikke ved om hun overskred sine beføjelser ved at nævne præcis dato sletning).
#2 Domænet er mit efternavn og vi er 40 der har det i DK.
Det fatter jeg ikke en bjælde af:
Domain: jensen.dk
DNS: jensen.dk
Registered: 1995-11-18
Expires: 2008-12-31
Registration period: 1 year
VID: no
Status: Active
Det er da ikke ledigt i maj?!??
#13 Nu var Milandts indlæg ikke synderligt konstruktivt, og lugtede ikke ligefrem af et stort ønske om at hjælpe...
Bare lige af ren nysgerrighed, hvad er det der får dig til at tro en anden registrant ville udføre opgaven så meget bedre?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.