mboost-dp1
DogTag...?!?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey allesammen
Nu må I liiiige hjælpe mig lidt her... :oP
Skal have hund, men ved ikke hvad den skal hedde... Kæresten og jeg er så nørdede at vi godt kunne tænke os at det var lidt IT relateret.
Indtil videre er det eneste vi kunne hitte på var navnet MayByte (Udtales MayBite (MåskeBide)), hvor May delen er en del af de navne vi selv bruger til vores WoW chars.
Nogle forslag?!?
Nu må I liiiige hjælpe mig lidt her... :oP
Skal have hund, men ved ikke hvad den skal hedde... Kæresten og jeg er så nørdede at vi godt kunne tænke os at det var lidt IT relateret.
Indtil videre er det eneste vi kunne hitte på var navnet MayByte (Udtales MayBite (MåskeBide)), hvor May delen er en del af de navne vi selv bruger til vores WoW chars.
Nogle forslag?!?
Jeg ville helt sikkert kalde den for:
Bill Gates
så siger i måske: "Jamen, det er jo en tæve", og så ville jeg svare: "Jep!".
Derudover ville jeg også kunne se det morsomme i, når hunden nu har et uheld (tisser) på gulvtæppet, at i siger:
"Fyyyyy-ha.... puuuu-haaa.... hvad har Bill Gates NU gjort?"
Dog ser jeg også visse problemer med at "Bill Gates" ville jagte biler, postbude mv.
Alt i alt, god humor.
Det kan dog også bare være mit forskruede lille hovede.
Bill Gates
så siger i måske: "Jamen, det er jo en tæve", og så ville jeg svare: "Jep!".
Derudover ville jeg også kunne se det morsomme i, når hunden nu har et uheld (tisser) på gulvtæppet, at i siger:
"Fyyyyy-ha.... puuuu-haaa.... hvad har Bill Gates NU gjort?"
Dog ser jeg også visse problemer med at "Bill Gates" ville jagte biler, postbude mv.
Alt i alt, god humor.
Det kan dog også bare være mit forskruede lille hovede.
Hvad med Hex
Ellers holder jeg mig til 3214N's forslag: Hund. Hvis jeg nogensinde skal have en hund, så skal den hedde hund. Eller hunde, men det skal staves hunne, og med lille h.
Hvis det er en skaldet gravhund, så skal den hedde Preben.
Eller Anders Fogh, for så kunne jeg sige: "Fyyha Anders, gå hen i hjørnet og skam dig. Føj anders, jeg har sagt du ikke skal skide i stuen."
Ellers holder jeg mig til 3214N's forslag: Hund. Hvis jeg nogensinde skal have en hund, så skal den hedde hund. Eller hunde, men det skal staves hunne, og med lille h.
Hvis det er en skaldet gravhund, så skal den hedde Preben.
Eller Anders Fogh, for så kunne jeg sige: "Fyyha Anders, gå hen i hjørnet og skam dig. Føj anders, jeg har sagt du ikke skal skide i stuen."
37 skrev:#36
Det er en pige/tæve.... hun skal da have et pige navn :P BASTA!
Det er jo det jeg siger: Tævenavn - Anelguso! Done deal
Hva med HTML eller CSS? nej.. måske ikk? xD
Eller hvad med ( i ville jo gerne have 'may' med)
MayTeabite
(aner ikk hvordan det staves (TB = 1000 GB.. du ved.. ))
Det bare et forslag og hvis i synes det er dårlig så lad vær med at råbe op om det.!
Eller hvad med ( i ville jo gerne have 'may' med)
MayTeabite
(aner ikk hvordan det staves (TB = 1000 GB.. du ved.. ))
Det bare et forslag og hvis i synes det er dårlig så lad vær med at råbe op om det.!
Hva med bare at kalde den Niobe Jr.
Måske ikek så fantasifuldt, men hva :). Jeg deler selv hund med min chef, også en tæve, og hende kalder jeg for det meste bare tøsen.
Men hvis i allerede her ved generalprøven har så store vanskeligheder ved at hitte et navn, så blir det sgu da være når og hvis i engang skulle få et barn :)
Måske ikek så fantasifuldt, men hva :). Jeg deler selv hund med min chef, også en tæve, og hende kalder jeg for det meste bare tøsen.
Men hvis i allerede her ved generalprøven har så store vanskeligheder ved at hitte et navn, så blir det sgu da være når og hvis i engang skulle få et barn :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.