mboost-dp1

Dwarf Fortress

Gå til bund
Gravatar #1 - BluepaiN
15. nov. 2009 18:23
Er der nogle som spiller dette geniale spil?
Fandt det for nogle dage siden, og har nærmest spillet det non-stop.

Link til de uvidende
Syntes selv det var grimt af helvede til (ASCII har aldrig været mig), indtil jeg fandt Mayday-Mod, hvilket nærmest er et must imo.

Er selv ved at have en smule styr på det - har hvertfald formået at slå de første par angreb ned, og have en jævn og stabil økonomi, uden alt for mange slackere. Bortset fra når at de pludselig beslutter sig for at holde fest 1½ i stræk. :p

Ligger du inde med nogle tips, tricks eller gode historier, så fyr løs!
Gravatar #2 - Daniel-Dane
15. nov. 2009 18:58
Ugh, ASCII-spil. Og jeg har lige opgraderet til Voodoo2!
Gravatar #3 - zin
15. nov. 2009 20:56
Dwarf Fortress er et af de dér spil jeg vil, og bør sætte mig ind i, og sikkert også gør, når jeg får tid, men indtil videre, er det blot liggende blandt "spil". :-(
Gravatar #4 - rumagenten
15. nov. 2009 21:07
nu blev jeg jo nødt til at hente det, men hvor er det mayday mod?

nevermind...
Gravatar #5 - Woller
15. nov. 2009 21:12
Når du snakker om DF er du nød til at give et link til Thermonuclear Catsplosion
og Challenges
Gravatar #6 - doh09
15. nov. 2009 21:52
Hvad er mayday mod?
Gravatar #7 - BluepaiN
18. nov. 2009 20:11
Et skin/mod der gør at man får nogle fancy 3d (eller rettere 2d) sprites, som er en hel del pænere at kigge på imo.

Vil klart anbefale at bruge noget tid på det.
Den Guide her lærer dig det helt fra bunden af. Brug et par timer, og så er man godt kørende.
Gravatar #8 - zin
19. nov. 2009 11:32
#7: Jeg har allerede kørt guiden delvist igennem og det ser meget spændende ud, men udseendet skræmmer mig nok lidt væk - selvom det er meget sjovt. :-)
Gravatar #9 - HURRDURR
20. nov. 2009 16:11
Ufedt når man har siddet et par timer og spillet så crasher :(

nå, losing is fun!
Gravatar #10 - BluepaiN
24. nov. 2009 08:53
Husk at gemme en gang imellem. ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login