mboost-dp1
Edbpriser.dk Den er grim!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kom lige til at kigge på www.edbpriser.dk
Jeg aner ikke hvordan den ser ud i IE men hold da kæft den er grim i FF, det er da helt vildt! Nogen der ved hvem der har designet den, for det ville da være træls at komme til at kaste penge efter sådan et firma?
Jeg aner ikke hvordan den ser ud i IE men hold da kæft den er grim i FF, det er da helt vildt! Nogen der ved hvem der har designet den, for det ville da være træls at komme til at kaste penge efter sådan et firma?
de har sku skifted desing, ved ikke om jeg kunne lide det gamle bedste for det var sku heller ikke kønt
Jeg ved ikke om den er blevet grimmere end den var, men de har da godt nok lukket op for reklamerne... Men ok... De skal jo også leve...
Og så kan jeg godt lide deres afkrydsnings-felter. De har forskellig farve grå efter funktion. Det er jeg ikke sikker på de havde før...?
Men ellers er det stadig forvirrende at finde f.eks "printer" blandt alle de andre menupunkter under "hardware". Det havde, efter min mening, været bedre hvis det havde været en liste istedet...
Og så kan jeg godt lide deres afkrydsnings-felter. De har forskellig farve grå efter funktion. Det er jeg ikke sikker på de havde før...?
Men ellers er det stadig forvirrende at finde f.eks "printer" blandt alle de andre menupunkter under "hardware". Det havde, efter min mening, været bedre hvis det havde været en liste istedet...
Den er da meget flottere og rarere end forgængeren. Men også nemt at lave en side der var bedre end forgængeren for det var da noget LORT!
Kan aller bedst li den helt gamle version af edbpriser.
Kan aller bedst li den helt gamle version af edbpriser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.