mboost-dp1

edbpriser nyt design?

Gå til bund
Gravatar #1 - simonduun
3. jun. 2009 13:19
har i set edbpriser har fået nyt design, og ligner edbpriser's menuopgygning ikke lidt for meget dr.dk's ? :)

Hilsen
Simon
Gravatar #2 - engfeh
3. jun. 2009 13:21
"Siden er under opdatering. Kig tilbage om lidt..."
Gravatar #3 - simonduun
3. jun. 2009 13:25
det virker fint her
Gravatar #4 - fidomuh
3. jun. 2009 13:28
"design" ... Hvis man kan kalde det det..
De har sluppet en flok aber loes paa sitet og mishandlet deres kode og "design" endnu mere..

Suk :(
Gravatar #5 - Pernicious
3. jun. 2009 13:30
hmm, måske jeg overser noget - prøvede lige at gå ind under harddiske. Her kan jeg kun vælge producent, samt min og max. pris. Hvor er alle de andre muligheder, kapacitet, interface osv? overser jeg noget?
Gravatar #6 - fidomuh
3. jun. 2009 13:32

Ja, du bruger Firefox eller Safari.

Deres "Flere Filtre" og "Alle Filtre" knapper, vises ikke i de to browsere her hos mig.
Opera viser det hele som det skal vaere dog.
Gravatar #7 - Pernicious
3. jun. 2009 13:40

Jeps anvender Firefox. Må da håbe de får det fikset.

Siden er nede p.t., måske det de er ved at lave :)
Gravatar #8 - simonduun
3. jun. 2009 13:55
jeg bruger firefox på mac, og jeg kan ikke vælge yderlige specifikationer for skærm, under hardware...
Gravatar #9 - engfeh
3. jun. 2009 14:06
Den lader til at virke OK hos mig nu, i Firefox på XP. Men hvorfor helvede har de fjernet muligheden for at sortere efter enhedspris på fx harddiske? Stort set det eneste jeg er interesseret i er hvor meget harddisk jeg kan få for mine penge...
Gravatar #10 - Mort
3. jun. 2009 14:33
Den nye side virker da vist ikke så godt. Jeg har lige søgt på harddiske over 1TB og får vist alle harddiske uanset størrelse :p
Gravatar #11 - Wlah
3. jun. 2009 14:38
Jeg ærger mig over at de har fjernet muligheden for at sortere efter "enhedspris".
Det var nu rart at kunne se pris pr GB på harddiske.
Gravatar #12 - nielsbuus
3. jun. 2009 16:22
#10, jeg havde samme problem. Systemet kan ikke se forskel på gigabyte og terabyte, så du har faktisk valgt alle harddiske over 1 gigabyte. Hvis du vælger alle harddiske over 500 GB, så får du alle diske fra 500-999 GB, da terabyte og gigabyte sidestilles. Tricket er at vælge et maksimum for 2 terabyte, for så får du alle harddiske i intervallet 0-2 GB og 1000-2000 GB (1-2 TB) og eftersom ingen forhandlere fører harddiske på under 2 gigabyte, så får du kun de store på listen. :P

EDBPriser har vist ikke testet det nye system ordentligt... :-/

Og ja - der mangler sgu enhedspris.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login