mboost-dp1

Ekstern mikrofon med Mac

Gå til bund
Gravatar #1 - oldsmurf
27. apr. 2010 18:28
Hej

Jeg har netop investeret i en ny Macbook Pro og når jeg forsøger at tale på Ventrilo lader det til at min Mac prioriterer den integrerede mikrofon fremfor mit headset.

Jeg har forsøgt at rode i Systemindstillinger og jeg er sikker på at jeg sætter stikkene rigtigt i, eftersom jeg får lyd i headsettet, men åbenbart ikke kan sende lyd via det :S

Jeg håber nogen kan være behjælpelige.
På forhånd tak.

Mvh
Rasmus Thorsted
Gravatar #2 - Wraith
27. apr. 2010 18:36
Kender ikke Ventrilo.. men enten går du ind i systemindstillinger>lyd>lyd ind>din mikrofon... så skulle den være fikset... ellers ved jeg det ikk..
Gravatar #3 - oldsmurf
28. apr. 2010 09:42
Det er også der jeg har været inde, og jeg kan godt nok vælge imellem Indbygget mikrofon eller indgangen, men skifter jeg til indgangen, så kan folk ikke høre når jeg taler..

og jeg mikrofonen i headsettet virkede på min stationære for blot få dage siden.
Gravatar #4 - Cobra‽
28. apr. 2010 10:18

Hvilken mbp er det, og hvilket headset er det?
Gravatar #5 - oldsmurf
28. apr. 2010 14:52
Headsettet er et Steelseries 5Hv2 (så vidt jeg kan se på dem) og computeren er en spritny Macbook Pro 15,4" med i5 processor
Hvis linket virker, så er det denne:Macbook

Håber det kan føre til en løsning
Gravatar #6 - Wraith
28. apr. 2010 15:35
Prøv at kigge ventrilo igennem.. andet kan jeg ikke sige..
Gravatar #7 - Chewy
28. apr. 2010 16:02
Apple:
Det virker bare.... ;-)
Gravatar #8 - Wraith
28. apr. 2010 16:15
Er den kompatibel med mac?? (ved det ikk), men jeg har lidt probs med mit headset.. skal aktiverer det hver gang jeg sætter det til... og det samme skal jeg i Skype nogle gange.. men ellers virker det.. og det er forholdsvis nemt at se sig ud af...
Gravatar #9 - DanaKaZ
28. apr. 2010 18:41
http://faq.steelseries.com/questions/163/I+have+a+...

Den er åbenbart ikke kompatible med Mac uden deres USB lydkort.
Gravatar #10 - Cobra‽
28. apr. 2010 20:38

Er dit headset med usb eller mini-jack?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login