mboost-dp1

EM Guld i huset

Gå til bund
Gravatar #1 - IT-ekspert Kejser
27. jan. 2008 16:57
Ja så kom tiden hvor vi blev europæiske mestre i herrehåndbold..

Stort tillykke til drengene - en fantastisk kamp

Hvad synes I andre om kampen?
Gravatar #2 - vandfarve
27. jan. 2008 17:16
FANTASTIK! Sindsygt underholdende... Perfekt!

Jeg så kampen på arbejdet, så vi blev enige om, at vi ikke gad at gøre noget den sidste halve time. Vi løb frem og tilbage disken, når kunderne kom, men ellers stod vi bare foran skærmen med slik (som arbejdsgiveren betalte, høhø) og råbte ad skærmen. Lækkert...
Gravatar #3 - gentox
27. jan. 2008 17:17
Kampen?

Har da godt hørt lidt af hysteriet på arbejde, men interesserer mig ikke for tv, eller sport, ud over det jeg løber hver dag.

Men de blev EM mestre i dag?
Tillykke til dem så :)
Gravatar #4 - Derfor
27. jan. 2008 17:58
#1 Den var da okay, kunne dog bedre lide kampen i semi-finalen mod tyskerne, der var lidt mere gys over den i slutningen :)

Som sædvanlig står Hvidt et brag af en kamp !
Gravatar #5 - engfeh
27. jan. 2008 19:15
Enig med #3 - det er ikke rigtig noget jeg interesserer mig for... Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set hånd- eller fodbold på TV, udover når jeg lige zapper forbi.
Gravatar #6 - Acro
27. jan. 2008 19:37
Det er typisk, at vi har redaktionsmøde på finaledagen. Så kan I se, hvad vi må ofre for at lave newz.dk ;-)
Gravatar #7 - Mozez
27. jan. 2008 21:42
1# Ja det var meget spændende. Det ene hold kastede bolden mod målet i den ene ende og så tog det andet hold bolden og løb op i den anden ende og kastede den mod målet. Sådan blev det ved i 1 time. Superfedt!
Gravatar #8 - conFen
27. jan. 2008 21:51
Holy crap, har du nogensinde overvejet en karriere som sportskommentator? Jeg tror faktisk jeg var mere interesseret i håndbold da jeg læste din besked end jeg har været under hele det her EM gøjl.

Og hvis det ikke var åbenlyst efter at have læst det ovenstående, så finder jeg håndbold yderst kedeligt og fuldstændig tankeforladt. Stort set ligesom at se alt andet sports. Jeg finder ingen fornøjelse i det med mindre jeg selv deltager :)
Gravatar #9 - MiniatureZeus
28. jan. 2008 07:29
#6 Ja, og nu fandt vi så også ud af, hvorfor Simon ikke var med :-P

Men normalt siger de klassiske danske sportgrene mig ingen ting: Der sker for lidt og er for lidt action, specielt med fodbold. Håndbold er en smule mere actionpræget, nok fordi banen er mindre :)
Men ser ofte NFL og NBL. Før i tiden så jeg også rigtig meget F1, men efter de har strammet reglerne så meget, er det jo røvkedeligt...
Gravatar #10 - MiniatureZeus
28. jan. 2008 07:30
... Men tillykke til EM vinder holdet! :) Må sgu sige at det er flot at vinde EM guld :D Så tager de vel også VM næste gang!? :P
Gravatar #11 - karga
28. jan. 2008 07:36
Var ude at spise i går, så spørger tjeneren om vi skulle se håndbold i aften.. ehm jaja

Der var da slået over på kanalen de sidste minutter, men det eneste jeg egentlig opfattede af det var kommentatorene der talte ned og råbte og skreg til sidst

Udemærket sport, men som alt andet sport skal det dyrkes, ikke ses i fjernsynet
Gravatar #12 - MetteVoldum
28. jan. 2008 07:54
Jeg sad klar til at se kampen 20 min. før den begyndte.. Jeg gider ellers ikke rigtigt Håndbold, men når det er en vigtig kamp gider jeg godt.

Men tillykke til dem, det var godt klaret :) En stolt Dansker sidder i Skive og tænker på de monster tømmermænd de har i dag :D

#11, i spiser godt nok tidligt, eftersom kampen allerede begyndte kl. 15.50?? :)
Gravatar #13 - Derfor
28. jan. 2008 08:00
#9 MiniatureZeus
Det var nu ikke derfor. Nåede faktisk at få klippet mit hår i weekenden, troede de ville tabe mod Tyskland så gav en ven lov til at klippe mig hvis de vandt semi-finalen, det er hvad man kan kalde en sprittet klipning :)
Gravatar #14 - Kisbye
28. jan. 2008 09:03
Jeg fatter ikke alt det påstyr over en sport som vi selv har opfundet og som de fleste lande er ligeglad med.

Det er jo klart at med alle de sportsgrene der findes, så kan alle lande jo være verdensmester i et eller andet.
Gravatar #15 - sKIDROw
28. jan. 2008 09:55
Fremragende af drengene, og ikke mindst af GULDrik Wilbek.. :)
Jeg ser normalt heller aldrig Håndbold, men landskampe følger jeg gerne med i alligevel. Ellers er jeg mere til en god fodbold kamp, Superliga såvel som landskampe naturligvis.
Gravatar #16 - karga
28. jan. 2008 10:18
#12 har du hørt om frokost? :) tror vi spiste omkring kl. 13
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login