mboost-dp1

En pizza fra helvede

Gå til bund
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
4. jul. 2008 22:06
Pepperonien er sandsynligvis fra METRO Århus - det er vært fald der Mackies køber ind.

Men det var da sygt så meget pepperoni der var på den pizza.. God damn...
Gravatar #3 - nielsbuus
4. jul. 2008 22:18
Hahahahahaha, hvad fanden tænker de på det pizzaria? Det var da nemmere bare at droppe topping og så levere en rå spegepølse sammen med pizzaen.
Gravatar #4 - themuss
4. jul. 2008 22:51
Fuck en bunke lort.
Gravatar #5 - kapper_14
4. jul. 2008 23:41
Ja det er virkelig en pizza fra helvede!
Den værste pizza jeg længe har set....!
Gravatar #6 - BluepaiN
7. jul. 2008 16:49
Hallo, hvad er der nu galt med pepperoni?

Men jeg ville nu være godt gal i skralden over at få sådan en gang lort.
Dog undrer jeg mig over at han først opdagede det da han kom hjem - man plejer da at tjekke sin pizza inden man smutter, for at se om man har fået det rigtige på - eller det er måske kun mig der gør dét?
Gravatar #7 - praktikant muffe AKA pewbe
7. jul. 2008 17:20
det er kun dig der gør det...
Gravatar #8 - helsinghof
7. jul. 2008 17:43
Jeg fandt lige et link på siden til et billede af dobbeltløberen...
Hvad sker der for den!! Kan godt lide kommentaren:
Hvordan det skulle være muligt at tage en bid af den ene pølse, uden at få den anden op i næsen, er mig en gåde…
Gravatar #9 - Norrah
7. jul. 2008 17:50
#6 Det gør man først efter man har fået en forkert der totalt har ødelagt det hele.

Min var 2 små vegetar pizza'er der begge kom med pølser bacon skinke og pepperoni.
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
7. jul. 2008 17:51
9 skrev:
Min var 2 små vegetar pizza'er der begge kom med pølser bacon skinke og pepperoni.

Så er du da mere heldig end uheldig...
Gravatar #11 - chris
7. jul. 2008 17:55
er der ikke noget med at mackies laver de her halvfærdige pizza´r man tager med hjem og putter i ovnen selv???

men ja...
jeg har flere gange været ude for at når jeg bestiller en vegetarpizza uden ost
så tror et eller andet venligt fjols at jeg har bestilt en vegetarpizza uden grøntsager dog med ost, og han/hun vælger så at afhjælpe fejlbestillingen ved at give mig en pizza UDEN grøntsager men med MASSER af ost...
en såkaldt Margarita-pizza, dog får jeg stadigvæk lov til at betale for en vegetarpizza..

*suk*
pizzabude er ikke hvad de har været... eller nej... pizzabude er ikke hvad de burde være, og det har de aldrig været :(/
Gravatar #12 - karga
7. jul. 2008 18:04
Er kun glad for jeg ikke spiser fra pizzeria særligt tit.. kun en sjælden gang på arbejdet, når der ikke er andet

Det går heller ikke godt, jeg bestiller altid en salat med kylling, for alt det andet er ikke værd at spise.. så åbner jeg den, og er godt sulten, men ser til min skræk at der intet kylling er i - så det er bare en halvgammel salat med bunkevis af dressing på.. guf?

Lidt mærkeligt når man tænker på vi faktisk er pizzeriaets hjemmesideleverandør
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login