mboost-dp1

Er den "bedste" gave, du "selv" giver i år IT-relateret?

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
13. dec. 2008 22:02
Det vil jeg langt hellere vide end hvad du selv ønsker.
Personligt kan jeg bedst li' at give, frem for at modtage.
Gravatar #2 - apkat
13. dec. 2008 22:35
Norrah (1) skrev:
Personligt kan jeg bedst li' at give, frem for at modtage.

Skal vi være venner?
Gravatar #3 - Norrah
13. dec. 2008 23:58
Sure, men det er altså kun de aller nærmeset venner der får gaver..
Hvilket i år er 5 stykker..
Men du er velkommen i klubben, og så må du jo selv arbejde dig op til toppen.
Gravatar #4 - ajust
14. dec. 2008 00:13
Jeg kan også bedst lide at give, frem for at modtage - specielt når jeg giver til mig selv ;)

Den bedste gave jeg giver i år, er et tv til mig selv. Mit gamle 25" Grundig TV er helt dødt, og har ikke set tv længe! Der er dog ikke nogen, der gider at give mig et helt tv i julegave, så jeg køber det da bare selv! Så kan jeg jo samtidigt også ønske mig det nye Guitar Hero og andet sjov til tv'et, det er da meget smart!

Forøvrigt, uden at gå for meget OT, er i da velkomne til at anbefale et godt tv til omkring 4k.
Gravatar #5 - zin
14. dec. 2008 00:21
#1+3: Seed please.
Gravatar #6 - Niklas H
14. dec. 2008 00:38
Den bedste gave jeg giver i år, må være den opgradering af computeren jeg giver mig selv. Ny processor, nyt bundkort og nye RAM.
Gravatar #7 - zin
14. dec. 2008 01:21
Jeg mangler endnu at finde på en god julegave til min familie, her i år. De har været usædvanligt uopfindsomme, og det skal straffes. >)
Gravatar #8 - Niklas H
14. dec. 2008 01:26
#7 Giv dem en blotter-havenisse. Det er traditionen i min familie. Hvis man ikke afleverer ønskeseddel eller ønskesedlen ikke indeholder noget brugbart, så får man en blotter-nisse.
Gravatar #9 - vandfarve
14. dec. 2008 08:31
#8 Så skal byttemærket også fjernes, inden man afleverer den, ligesom det vil være en god ide at få modtageren til at love, at den vil stå ude indtil 30. juni 2009.
Gravatar #10 - Norrah
14. dec. 2008 19:08
Hmm, jeres udvalg er da lidt kedeligt.
Min bedste i år, er den jeg giver til min mor der er meget intresseret i alt sådan noget historie, Biologi og udvikling.
Så jeg har meldt hende til The Genographic Projekt.
Tror jeg er et homerun.
Gravatar #11 - Zombie Steve Jobs
14. dec. 2008 19:51
Jeg har udskudt jul til februar. Har sgu ikke tid til det skidt i år.
Gravatar #12 - MiniatureZeus
14. dec. 2008 20:40
Det bedste gave jeg har givet i år til mig selv er min køkkenmaskine fra KitchenAid, og den bedste gave jeg har givet til andre er en gave til min kæreste som hun får her på onsdag på vores årsdag. Og da hun selv er aktiv herinde, kan jeg ikke lige sige hvad det er, men den er i hvert fald kanon god! Af andre gaver jeg har givet i år, var et vinsæt til min far som indeholdt en vinilter, som han har snakket om han ønskede sig de sidste 10 år nærmest. Den fik han i fars dags gave :)
Jeg mangler dog stadig at købe julegaver til de fleste i min familie, hvilket nok bliver gjort på søndag :)
Gravatar #13 - Caek of Doom
15. dec. 2008 23:23
Ja.
Gravatar #14 - NioBe
17. dec. 2008 14:38
Jeg har givet mig selv en støvsuger. En Roomba fra iRobot.. Den er alt for genial! Den må da tages med som en nørd/IT ting..!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login