mboost-dp1

Er der nogen der har en telia bredbånd?

Gå til bund
Gravatar #1 - Barkane
19. okt. 2009 19:49
Er der nogen der har en telia bredbånd og har forbindelse til internettet?

Internettet røg ud ca. kl. 21 i aftes. Jeg prøvede at genstarte routeren, resette routeren, begge løste ikke problemet.
Jeg bor i Aalborg hvis der var geografisk betydning.
Gravatar #2 - Mandalae
19. okt. 2009 20:11
Har du prøvet at ringe til Telia? :o
Gravatar #3 - Kisbye
19. okt. 2009 20:17
Har Telia ikke en driftstatus side som de fleste andre? kan ikke lige finde det på deres hjemmeside. måske man skal logge ind på mine sider?

Jeg går selvfølgelig ud fra at du kan se på modemet at forbindelsen er røget udaftil, ellers kan der jo være andre årsager.
Gravatar #4 - hgul
19. okt. 2009 20:19
Kisbye (3) skrev:
Har Telia ikke en driftstatus side som de fleste andre?

Jo de har, den er lige her.

Du finder driftstatus i den menu der er i bunden af siden under punktet "Allerede kunde".
Gravatar #5 - animaltown
20. okt. 2009 13:48
Har I gode erfaringer Telia bredbånd?
Gravatar #6 - Makey
20. okt. 2009 14:13
animaltown (5) skrev:
... gode ... erfaringer ... Telia ...

Det hænger bare ikke helt sammen i min verden.
- Tidligere internet, mobilt bredbånd og telefonkunde hos Telia.

Det der dog har irriteret mig mest er deres ekstra-gebyr på PBS, hvilket jeg synes er synd for PBS som indtil nu har været "Det nemmeste i verden", som de skriver på deres konvolutter.
Personligt ville jeg nærmest altid vælge TDC eftersom det for det meste er deres teknikere der skal tilse skader på kabler eller hvad du nu end får sat op.
Gravatar #7 - Opgivende
20. okt. 2009 14:17
Nej desvære, når det kommer til at informere kunderne om noget som helst sutter Stofa altså røv!! Bigtime!
Jeg har spildt mange timer i telefon kø hos dem uden noget resualtat!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login