mboost-dp1
Er jeg blind...?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Om jeg fatter, at det skal være så svært. Jeg åbner google og skriver "mobile messenger" i søgefeltet. Wuhuu! Mange links! men ikke ET ENESTE, der smider mig en fil, jeg kan installere på telefonen.
Så forsøger jeg med "MSN messenger mobile". Samme resultat.
Det pudsige er, at jeg havde messenger installeret på min gamle telefon.
Any help any 1?
Så forsøger jeg med "MSN messenger mobile". Samme resultat.
Det pudsige er, at jeg havde messenger installeret på min gamle telefon.
Any help any 1?
Måske eBuddy Mobile Messenger kan bruges?
Tryk på mig ;-)
Og ellers kan du forhåbentlig finde noget andet her.
Tryk på mig ;-)
Og ellers kan du forhåbentlig finde noget andet her.
Ellers er der sådan noget som www.getjar.com/software/, søg på msn eller messenger og der er i spandevis af downloads
Tak for forsøgene til alle - jeg valgte at køre med eBuddy, men undrer mig stadigvæk over, hvor Microsofts Messenger er henne.
Nyt stykke software: Nogen, der véd om Putty findes til j2me? Eller om der findes en anden (funktionel, gratis og ikke-reklame-financieret) SSH-klient til j2me?
Nyt stykke software: Nogen, der véd om Putty findes til j2me? Eller om der findes en anden (funktionel, gratis og ikke-reklame-financieret) SSH-klient til j2me?
Test 1:
Hold din hånd op for dine øjne... bevæg dine hænder... Vælg et antal fingre og vis dem til dig selv. Hvis dit sanseintryk har fortalt dig der er sket en forandring. Så er du tydeligvis ikke helt blind. Har du dog stadig problemer, kan jeg anbefale at lære at tælle først. Hvis det ikke løser problemet, kunne det måske være tid til briller.
Norrah
Test 2 er lidt mere kompliceret. Men kan arrangeres på en anbefaling.
Hold din hånd op for dine øjne... bevæg dine hænder... Vælg et antal fingre og vis dem til dig selv. Hvis dit sanseintryk har fortalt dig der er sket en forandring. Så er du tydeligvis ikke helt blind. Har du dog stadig problemer, kan jeg anbefale at lære at tælle først. Hvis det ikke løser problemet, kunne det måske være tid til briller.
Norrah
Test 2 er lidt mere kompliceret. Men kan arrangeres på en anbefaling.
Okay.
Korvarrigt luk dine øjne, og åben dem igen. (eller hold dem åbne hvis du da stadig tror du er blind, så kan det vel være et fedt)
Træk vejeret dybt, funder over dit liv. Vurder din sindstilstand, sæt dig selv på en skala fra 1 - 10.
Klik her
Hvis der bare er den mindste ændring så er du ikke blind.
Hvis ikke, så er du helt sikkert blind.*
*Med garanti. Testet på alt fra dyr til homoseksuelle.
Korvarrigt luk dine øjne, og åben dem igen. (eller hold dem åbne hvis du da stadig tror du er blind, så kan det vel være et fedt)
Træk vejeret dybt, funder over dit liv. Vurder din sindstilstand, sæt dig selv på en skala fra 1 - 10.
Klik her
Hvis der bare er den mindste ændring så er du ikke blind.
Hvis ikke, så er du helt sikkert blind.*
*Med garanti. Testet på alt fra dyr til homoseksuelle.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.