mboost-dp1

Er jeg humorforladt eller er de intollerante?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
28. jun. 2008 20:46
For længe siden oprettede jeg, på opfordring af en ven, en profil på blackmarket.dk for at se hans billeder. Sidst jeg var fuld (de 72 foregående timer eller sådan noget) oprettede jeg en tråd på blackmarket, i den sektion der hedder goth.
Jeg postede 2 link til de artikler maddox(.xmission.net) har skrevet om goths:

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=go...

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=go...

Senere lavede jeg en ny tråd, hvor jeg quotede noget fra maddox' artikel.
Nu er min bruger banned (efter 2 forum indlæg).

Jeg syntes, og synes, det var/er humor at poste de link på den side, det synes de åbenbart ikke.
Gravatar #2 - natterjack
28. jun. 2008 20:54
Gu fanden har du fortjent et ban, man kan sige hvad man vil om goths, men det er da latterligt at sidde og provokere dem med sådan nogle links. Misforstå mig endelig ikke, jeg er stor fan af Maddox, men tag dig dog sammen og brug din tid på noget andet end at tilsvine subkulturer på internettet.
Gravatar #3 - roennow
28. jun. 2008 20:57
Ja hoho sikke en humor. Hvorfor føler du det er nødvendigt at latterliggøre andre på den måde? Hvis du har et problem med goths så lad være med at mænge dig med dem..
Gravatar #4 - holmen
28. jun. 2008 21:04
fjolser...
Gravatar #5 - holmen
28. jun. 2008 21:10
Tak for flame, jeg har egentlig brug for dem. Tak BS, 4ll my lof gås 2 u!!!1
Gravatar #6 - buch
28. jun. 2008 21:10
Ah de der kontant og bistands modtagere har aldrig taget skade af en omgang hug- de er jo ikke ligefrem kønne at se på.

Og nej vi har ikke ondt af jer, og ja bliv klippet og få et arbejde. Ja du har det IKKE hårdt og du lugter af lort og nej din mor gider ikke kendes ved dig for du er GRIIIM!!
Gravatar #7 - ajust
28. jun. 2008 21:12
troll spotted!!
Gravatar #8 - holmen
28. jun. 2008 21:13
7 skrev:
troll spotted!!

Som om troll er et skælds ord? Tak.
Gravatar #9 - BurningShadow
28. jun. 2008 21:15
@holmen

Ak ja, der er folk der synes der er sjovt at jævne civile beboelser med jorden, i nattens mulm og mørke, og som så bagefter vræler op om hvor synd der er for dem, når der dagen efter sprænger en bombe i en bus.

Du har tydeligvis lidt tendenser i den retning, men du kan lige så godt vænne dig til at enhver handling har en konsekvens. I dette tilfælde blev du bannet.
Gravatar #10 - holmen
28. jun. 2008 21:19
Jeg står ved det jeg har gjort, gør ikke noget i ly af "nattens mulm og mørke" så jeg har ikke tendenser i den retning. hvad er din pointe så? Hvornår skal du have farvet håret sort igen og have huden pudret ind i hvidt pudder?
Gravatar #11 - karga
28. jun. 2008 21:58
Er det her en eller anden form for digital kartoffeltid..?

1. Hvorfor dog poste sådan nogle links i et goth-forum-thingy?
2. Hvorfor spørger du om det er i orden, når du ikke kan tåle kritikken..?
3. Hvorfor gider jeg overhovedet skrive det her?
Gravatar #12 - milandt
28. jun. 2008 22:02
Tror ikke goths har noget imod at man gør lidt grin med dem eller fortæller en joke om deres kultur i det offentlige rum.

Det du gør er at du trænger ind på deres domæne og poster den slags - det forstår jeg godt at de ikke synes er sjovt.

Du tager heller ikke med til LBL's sommerfest og stiller dig op på scenen og fortæller den ene homo-joke efter den anden, ligesom du heller ikke tager et klovnekostyme på til begravelse eller et hvidt spøgelseskostyme på til en middag kun for afrikanere.
Gravatar #13 - holmen
28. jun. 2008 22:02
# 3. Fordi du er dig.

#2 Jeg kan tåle alt, bare spørg Hansi (og Buch).

#3 Fordi du har en lille pik...
Gravatar #14 - holmen
28. jun. 2008 22:04
12 skrev:
Tror ikke goths har noget imod at man gør lidt grin med dem eller fortæller en joke om deres kultur i det offentlige rum.

Det du gør er at du trænger ind på deres domæne og poster den slags - det forstår jeg godt at de ikke synes er sjovt.

Du tager heller ikke med til LBL's sommerfest og stiller dig op på scenen og fortæller den ene homo-joke efter den anden, ligesom du heller ikke tager et klovnekostyme på til begravelse eller et hvidt spøgelseskostyme på til en middag kun for afrikanere.
Jeg ved ikke hvad lbl er, men bøsse jokes er sjove...
Gravatar #15 - holmen
28. jun. 2008 22:05
hvis qutations er forkerte er det fordi jeg er fuld...
Gravatar #16 - holmen
28. jun. 2008 22:07
15 skrev:
Og det er ikke forbudt. SKÅL!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar #17 - Norrah
28. jun. 2008 22:13
Jeg støtter holmen 102%, holmen får en stor knuser af mig... knuzzz! har du det bedre nu?

Mænd der bruger øjenskygge er bare for sære..
Bare se på Jack Sparrow.

Ejer dog kun enkelte ting der ikke er sorte, så lige den del af goth har de ramt rigtigt. Men alt andet. Kom så og vær en del af samfundet i stedet for at sidde og få bistand, samtidig med man brokker sig over hvor meget staten/the man kan rende dem.

Desuden så er alle deres kvinder jo totalt sindsyge i sengen.. Eller det modsatte.. og nogle gange også lidt midt i mellem..

Og deres film stinker...
Og med det tænker jeg kun på den ene film som specifikt er lavet af et goth band, hvor folk bliver dræbt til højre og venstre. Uden den store handling...

OG så kan de ikke smile

Og en masse andet. Men jeg er løbet tør for ting at brokke mig over..

De danser af lort forresten..
Og deres musik stinker.
altså ikke sådan specifikt dårlig lugt. Men lydende minder meget om det min mave siger efter en dårlig omgang kål.

crashede engang en goth fest i mit fineste jakkesæt, med 4-5 andre mennesker. Og med crashede, så mener jeg betalte for billetter for at komme ind, lidt som andre normale mennesker til en koncert med musikere?

Men det var i en kirke, hvor der var et band der lige havde spillet, og så blev der sat musik på. Som de alle kunne li' og ehmm alle var sådan flinke og alt muligt lort... jeg stoler ikke på dem.. Ingen sagde noget ondt om staten efter jeg trådte ind, og de smilte helt vildt meget...
Det var bare totalt creepy...
Der var en mand der gik kold, og så ringede de efter en "taxi" (yeah right) hvorefter der kom nogle mennesker der løftede ham ud... og jeg så ham aldrig igen..
Gravatar #18 - madeinrussia
28. jun. 2008 22:21
syntes det var skide sjovt det i starten men så gik du over i attention arrogant stodder mode og ødelagde dit eget topic :(
Gravatar #19 - zin
29. jun. 2008 01:22
Det var en meget underholdende ting at gøre, men nok ikke alt for smart. Jeg tror også jeg havde bannet dig i moderatorens sko, tbh. :-)
Det ville være lidt som en eller anden selv-fed amerikaner der kommer herind og poster en tråd om hvor sej han er og hvor latterlige "vi" (om man så kan sige) er - han ville nok blive stenet til døden inden han nåede at blive bannet, men han ville stadig blive bannet.
Ooh - eller hende ofc. :-)
Gravatar #20 - karga
29. jun. 2008 07:11
#19 der kommer alligevel ingen piger herind, så lad os bare sige en han
Gravatar #21 - myplacedk
29. jun. 2008 09:29
15 skrev:

Hvis du nu tæller hvor mange flamebait-ratings du har fået, så kan du jo bruge til at vurdere hvor god en ide det er at poste mens du er fuld.

I et selskab af fulde mennesker kan man slippe afsted med mange ting. Men én fuld blandt en flok "almindelige mennesker" er bare malplaceret. Det kommer der sjældent noget godt ud af.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login