mboost-dp1

Erfaringer med HS Data Service ApS

Gå til bund
Gravatar #1 - karga
24. maj 2008 08:27
Halløj.. jeg har altid handlet hos shg eller itbutikken hvor jeg har kunnet komme til det, men nu har de efterhånden klokket tilstrækkeligt meget i det og de havde alligevel heller ikke de varer jeg skulle have fat i..

Så jeg har forsøgt mig med HS Data Service ApS, fordi jeg løber i en lang bue udenom firmaer som Getmore eller lignende.. men har i nogle erfaringer med dem? Evt. gode :P er lidt smånervøs for de også tager en plads på podiet for danmarks værste service

I kan forresten se deres side her: http://hsdata.dk/
Gravatar #2 - jeldtoft
24. maj 2008 15:09
Gravatar #3 - gentox
24. maj 2008 15:23
Har handlet hos dem mange gange, og er ikke løbet ind i nogen problemer endnu.

Jeg har dog ikke haft nogen RMA sager hos dem, så skal ikke kunne sige hvordan det forløber der.
Gravatar #4 - stargate
24. maj 2008 15:39
Jeg må ive dig ret i at de er okay med at handle med, jeg købet en CPU/RAM/DVD drev til svigerfar, som jeg bestilte kl 10. og det havde jeg næste dag kl 12 her med posten

Men med RMA kan jeg hellere ikke svare, så mit svar er jo det samme som gentox
Gravatar #5 - Ronson ⅍
24. maj 2008 16:36
Man får i hvert fald varerne - andet kan jeg ligesom de andre heller ikke svare på
Gravatar #6 - karga
26. maj 2008 10:47
Fedt.. de tager ikke telefonen når jeg ringer, de lagde endda på første gang jeg ringede..
Gravatar #7 - karga
27. maj 2008 13:33
Hold jer fra HS Data, det er virkelig amatøragtigt det firma.. selvom jeg fik lovning på at det blev sendt i går, så har jeg stadig ingen email fået fra dem ud over den første automatiske.. og da jeg så ringer til dem igen i dag, får jeg at vide at MUSEN jeg bestilte ikke er på lager, hvor jeg i går fik at vide at det eneste der var et problem var TASTATURET, hvor jeg alligevel stod i første række til at få det sidste der var tilbage...

Magen til amatørvirksomhed skal man lede længe efter.. eller nej, det skal man sørgeligt nok ikke
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login