mboost-dp1

Error i sacred 2

Gå til bund
Gravatar #1 - bloton
14. apr. 2009 19:54
Hej jeg har pludselig fra dag til dag fået en error når jeg prøver at opstarte sacred 2

error'en er som følge:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...

Det er originalt, det er købt gennem steam, ved ikke om det kan have betydning..?

håber nogen kan hjælpe :/

på forhånd tak
Gravatar #2 - Norrah
15. apr. 2009 05:36
slet alt indholdet, og download det igen.
Gravatar #3 - bloton
15. apr. 2009 15:48
håber på en bedre løsning pisset fylder 14gb
Gravatar #4 - milandt
15. apr. 2009 16:00
jeg går ikke ud fra at der er nogen updates til det du ikke allerede har hentet? evt google den exception der kommer, og se om andre oplever samme fejl. er det kun dig der oplever det ville jeg nok også anbefale at prøve at hente det igen.
Gravatar #5 - bloton
15. apr. 2009 16:55
nej har tjekekt for updates til gfx og til selve spillet...
ER kommet til at tænke på jeg installerede en demo af Pinnacle Studio 12, kan det have noget med det at gøre evt.?
Gravatar #6 - bloton
15. apr. 2009 17:12
Hmm søgte på fejlen og det er åbenbart noget med PhysX drivers, men dette er jo så vidt jeg kan læse mig til noget nVidia bruger, og mit gfx er et radeon 3870.

men googled så "PhysX drivers ati" og der kom en masse om at; "PhysX runs om 3870", men kan kun finde artikler om det, nogen der ved om ati har lavet et alternativ???
Gravatar #7 - Norrah
15. apr. 2009 20:25
#6 havde nogenlunde samme problem med Fallout 3, og desværre var den eneste løsning at slette det hele. :) Prøvede alt med drivere og så videre.. intet hjalp, spillet fuckede op. Lyden forsvandt dog efterfølgende, og fejlen var konsekvent på savegamet :)

Du kan eventuelt tage backup af mappen hvis du gerne vile gemme savegames og lignende.
Gravatar #8 - bloton
15. apr. 2009 20:54
Problemet er løst... Efter et par timers googlen og kiggen frem og tilbage på alverdens forums, fandt jeg frem til at nVidia's PhysX driver åbenbart ikke nødvendigvis behøver at kører på et nVidia kort, da driveren kan kører i et mode hvor CPU'en lavede alt regne arbejdet istedet for GPU'en.

Så problemet blev løst ved at installere de nyeste PhysX drivere...

:)
Gravatar #9 - Norrah
15. apr. 2009 22:09
#8 strange, da jeg prøvede det med fallout.. så mistede jeg lyden!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login