mboost-dp1
Error i sacred 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej jeg har pludselig fra dag til dag fået en error når jeg prøver at opstarte sacred 2
error'en er som følge:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
Det er originalt, det er købt gennem steam, ved ikke om det kan have betydning..?
håber nogen kan hjælpe :/
på forhånd tak
error'en er som følge:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
Det er originalt, det er købt gennem steam, ved ikke om det kan have betydning..?
håber nogen kan hjælpe :/
på forhånd tak
Hmm søgte på fejlen og det er åbenbart noget med PhysX drivers, men dette er jo så vidt jeg kan læse mig til noget nVidia bruger, og mit gfx er et radeon 3870.
men googled så "PhysX drivers ati" og der kom en masse om at; "PhysX runs om 3870", men kan kun finde artikler om det, nogen der ved om ati har lavet et alternativ???
men googled så "PhysX drivers ati" og der kom en masse om at; "PhysX runs om 3870", men kan kun finde artikler om det, nogen der ved om ati har lavet et alternativ???
#6 havde nogenlunde samme problem med Fallout 3, og desværre var den eneste løsning at slette det hele. :) Prøvede alt med drivere og så videre.. intet hjalp, spillet fuckede op. Lyden forsvandt dog efterfølgende, og fejlen var konsekvent på savegamet :)
Du kan eventuelt tage backup af mappen hvis du gerne vile gemme savegames og lignende.
Du kan eventuelt tage backup af mappen hvis du gerne vile gemme savegames og lignende.
Problemet er løst... Efter et par timers googlen og kiggen frem og tilbage på alverdens forums, fandt jeg frem til at nVidia's PhysX driver åbenbart ikke nødvendigvis behøver at kører på et nVidia kort, da driveren kan kører i et mode hvor CPU'en lavede alt regne arbejdet istedet for GPU'en.
Så problemet blev løst ved at installere de nyeste PhysX drivere...
:)
Så problemet blev løst ved at installere de nyeste PhysX drivere...
:)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.