mboost-dp1

Et skridt nærmere overvågningssamfundet?

Gå til bund
Gravatar #1 - noramskull
22. jul. 2008 16:20
Er jeg den eneste som synes det her, er et meget skræmmende tiltag? http://ibyen.dk/natteliv/article542713.ece

Normalt er jeg ikke typen som bliver generet af et par ekstra overvågningskameraer eller lignende, men dog synes jeg stadig at det her tiltag er et godt stykke over grænsen for hvad man kan tillade sig. Det næste bliver vel at de også kan få indsigt i ens indkomst, så de se om man har penge nok til at komme ind, eller om pladsen bør reserveres til en med højere løn.

Hvad synes i, er det i orden eller har vi nået grænsen?
Gravatar #2 - jeldtoft
22. jul. 2008 16:28
Fint med mig, jeg besøger bare ikke de steder mere. Gider ikke have mine data i en klam korrupt virksomhed, som Crazy Daizy nu engang er. /flame
Gravatar #3 - rackbox
22. jul. 2008 17:15
kilden, Henrik Karlsen skrev:
Jeg håber, at det ændrer nattelivet...

Det håber jeg også - jeg håber bestemt ikke at gæsterne vil finde sig i den slags, og dermed håber jeg at nattelivet ændrer sig til at de mister besøgende...
Gravatar #4 - Norrah
22. jul. 2008 17:17
Rigtige mænd bider deres fingeraftryk af hvis de er eftersøgte.
Gravatar #5 - noramskull
22. jul. 2008 17:19

Det værste som kan ske er at alle natklubber følger trop og at man til sidst ikke længere kan komme i byen uden at skulle afgive personlige oplysninger.

Det er i hvert fald det som jeg frygter.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login