mboost-dp1

Får jeg min pakke i morgen?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
15. apr. 2009 16:39
15. april 2009 00:00 Data til forsendelse modtaget
15. april 2009 16:05 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
Quotet fra track and trace opslag på post.dk
Gravatar #2 - Bachy
15. apr. 2009 16:42
Hmm .. tror du har forvildet dig ind på det forkerte website, det her er ike oddset hjemmesiden, men newz :)

Men det skal da ikke forhindre os i at spille på om du modtager din pakke eller ej, smid nogle odds ud vi kan spille på, også satser vi ellers løs :)
Gravatar #3 - TheAvatar
15. apr. 2009 16:44
Bor du i Kina, så vil jeg formode, at nej, det gør du ikke
Gravatar #4 - amokk
15. apr. 2009 16:47
fra www.post.dk:
Kundeservice tlf. 80 20 70 30
Gravatar #5 - gentox
15. apr. 2009 16:47
Hvis "704 Københavns Pakkecenter" er det center der normalt håndterer pakkerne i dit område, så burde du have pakken i morgen, med mindre din pakkepost er meget uerfaren, og roder mere rundt end godt er.

Her ovre i Jylland hedder centret "705 Taulov", og en aflevering der om aftnen, er 95% lig med udbringning dagen efter i Jylland.
Gravatar #6 - Magten
15. apr. 2009 17:52
Min lesbiske nabo som er postbud har netop iført sig et par meget stramtsiddende læder bukser, så hvis det er dem du venter skal du nok ikke regne med at få din pakke.
Gravatar #7 - buch
15. apr. 2009 19:09
Smider du også odds på om din pakke faktisk når frem til dig?
Gravatar #8 - amokk
15. apr. 2009 19:40
#6 enough talk, show us some pics :)
Gravatar #9 - Magten
15. apr. 2009 19:47
amokk (8) skrev:
#6 enough talk, show us some pics :)
Jeg ved godt "lesbisk" automatisk giver nogle utrolig saftige og lækre billeder i hovedet, men tro mig, du vil ikke se dem her.. Jeg er overbevist om at psykologer vil fraråder at bo i nærheden af det :)
Gravatar #10 - rpey60
15. apr. 2009 20:30
Man kan aldrig være sikkert med postDK.
Jeg valgte helt tilfældigt at kigge på min T&T, og fandt ud af at pakken havde ligget på posthuset siden d. 8.
Fik dog aldrig nogen afhentningsseddel eller anden påmindelse om at pakken var kommet, så den kunne derfor have ligget der, til den blev sendt tilbage til afsender.
7. april 2009 18:19 Data til forsendelse modtaget
7. april 2009 21:22 Ankommet til 708 Østjyllands Pakkecenter
8. april 2009 06:48 Ankommet til omdeling 2401 Nordhavn Pakke og Erhverv
8. april 2009 13:11 Anmeldt til senere afhentning på 830 Søerne Posthus
8. april 2009 14:28 Ankommet til postfilial 830 Søerne Posthus
14. april 2009 16:13 Afhentet på postfilial 830 Søerne Posthus

EDIT: Ved godt det var over påske den har ligget der, men at jeg aldrig fik nogen påmindelse er noget røv.
Gravatar #11 - MiniatureZeus
15. apr. 2009 20:57
Venter også på en pakke fra England.. Overførte dog først pengene via paypal i mandags, så det er nok lidt optimistisk at forvente at pakken ligger på posthuset nu! Købte desuden også Desperate Housewifes sæson 1 (til kæresten selvfølgelig........) til 102 kr. inkl. fragt fra uk -> dk idag, men den regner jeg med ligger i postkassen fredag.. ellers bliver jeg sur...
Gravatar #12 - Rufo
15. apr. 2009 21:00
det værste jeg har set ind til nu var fandeme en afhentningsseddel med fingeraftryk med blod :S ? det er vel ikke kun i jylland det sker :) held og lykke med at få din pakke :)

jeg plejer som regel og få pakkerne dagen efter de har sendt dem :) og teorien med taulov virker altid .. :) kl 02:00 i taulov også har man den senere samme dag :)
Gravatar #13 - cjoey
15. apr. 2009 21:12
#11: Du mener at kæresten bliver sur? (!)
Gravatar #14 - amokk
15. apr. 2009 23:56
#12 det kommer sgu an på hvor meget lyst postbudene på det lokale distributionscenter og de lokale postbude har lyst til at tage på arbejde den dag...

Jeg har inden for de sidste 1½ år oplevet at ca halvdelen af mine pakker først kom mindst 1 dag senere end forventet, hver gang ringede jeg og fik at vide at de de var bagud pga sygdom
Gravatar #15 - D_V
16. apr. 2009 16:21
havde så denne her..
6. april 2009 17:20 Data til forsendelse modtaget
7. april 2009 03:35 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
7. april 2009 06:27 Ankomstsorteret privat omdeling i 2620 Albertslund
8. april 2009 08:24 Ankommet til postfilial 2622 Albertslund Posthus
14. april 2009 14:26 Afhentet på postfilial 2622 Albertslund Posthus

Sjovt nok var den aldrig ude og køre, heller ikke anmeldt til senere afhentning...
Har nu en klagesag kørende, da jeg i de sidste par måneder har oplevet ligende ting... Selvom der nok ikke kommer meget ud af det.

PS: Det skal lige siges, at jeg bor ikke i 2620.. men derimod i 2625 Vallensbæk.
Gravatar #16 - Magten
16. apr. 2009 16:30
Fik du din pakke?
Gravatar #17 - gentox
16. apr. 2009 16:39
Det er ikke unaturligt at en pakkerute overskrider postnummer grænser, men hvis det ikke er dig der har hentet pakken, så skal de erstatte.

Men uanset så skal der mange tilfælde til for at det kan lade sig gøre.
Mere præcist uheldige omstændigheder, som det samme navn, en dårligt skreven adresse, som ligner noget andet, evt, med forkert postnr. og til sidst en modtager med dårlig nok moral til ikke at afvise pakken, da de ikke har bestilt det.

Anyway, kan huske ekstremt mange fejl adresserede forsendelser fra min tid som post, hvor man bare måtte komme med et kvalificeret gæt, eller sende skidtet retur.
Gravatar #18 - holmen
16. apr. 2009 17:23
#16 jep, den kom ca kl 9.30...
Det havde jeg ikke forventet.
Gravatar #19 - MiniatureZeus
16. apr. 2009 17:41
#18 Hvis du har mulighed for det, så brug døgnboksen.
Vi har en liggende lige ved siden af os ( under 20 m!) og bruger den så tit som det er muligt. Den største fordel for mig, er at pakkerne bliver smidt i boksen kl. 7-7.30 om morgenen, hvilket gør jeg kan hente pakken inden jeg tager i skole som er super fedt, da jeg sjældent er hjemme når posten normalt kommer ved 15-16 tiden... Desuden så kan man jo hente pakker døgnet rundt hvilket også er meget rart...

Du kan også afsende pakker derfra, hvor du er fri for at skulle skrive på selve pakken, men kun på labelen! Meget dejligt og bekvemt :)
Gravatar #20 - D_V
16. apr. 2009 18:27

Er godt klar over at jeg bor 100 meter fra postnummer grænsen.
Men finder det stadig komisk.

Arbejder selv som pakkebud (dog ikke hos postDK), så ved udemærket godt hvor latterlige adresser kan være skrevet... godt eksempel er i hellerup, der ligger der 2 veje henholdsvis Bøgehøj og Bøgevej. Får ofte pakker adresseret til Bøgehøjvej...
Men adressen har været fint udformet, og aligevel fejler de i at levere så ofte at det er uacceptabelt, så hvis nogen kender edb butikker der sender med andre distributører, vil jeg da gerne høre det.
Gravatar #21 - gentox
16. apr. 2009 18:39
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg det er det enkelte bud der fejler i dit tilfælde.
Nægter at tro at hele postdk er lige så dårlige.

Har selv lige haft en oplevelse med FedEx, der var under al kritik.
http://newz.dk/forum/tagwall/det-dummeste-jeg-har-...

Dog har jeg ikke lige en ide om hvorfor mit indlæg skulle rates sjov, over en så fatal dumhed fra et FedEx buds side.

Men det viser bare at mennesker laver fejl, og nogen flere end andre. Dem der så laver flest, burde så finde noget andet at lave, hvor deres fejl ikke er lige så vigtige.
Gravatar #22 - Nerq
16. apr. 2009 18:48
#21 - Jeg er enig i at det ofte er det enkelt bud der "fejler". Jeg har gentagne gange i en periode oplevet at mine pakker ikke blev leveret, selvom jeg var hjemme. Jeg fik bare den dejlige "vi har forgæves været med en pakke bla bla bla." note. Men det er holdt op igen, så jeg gætter på at det dovne postbud er stoppet.

Jeg har dog også prøvet det med UPS, de skulle levere en pakke til mig, og i deres T&T system stod der at den var ude til aflevering, og ca. kl. 16:00 stod der så pludseligt at den var på lageret igen - da jeg ikke havde været hjemme.
Gravatar #23 - NioBe
16. apr. 2009 18:54
...minder mig om at jeg kom hjem kl halv 9 om aftenen med en pakke uden for døren (vores dør vender ud mod vejen i vores boligkvater..)...

Er det overhovedt lovligt at efterlade en pakke uden underskrift??!!!
Gravatar #24 - gentox
16. apr. 2009 18:55
Alternativt er jeg begyndt at overveje at angive firmaadressen på mit arbejde, da jeg på den måde er sikker på at der bliver leveret tidligt, og mens der er nogen til at tage imod.
Men det er lidt trist at det skal være nødvendigt.

Det er fyrringsgrund, med mindre der foreligger en skriftlig aftale med kunden.
Gravatar #25 - Nerq
16. apr. 2009 18:56
#23 - Det er det vist ikke uden en fuldmagt fra dig.

#24 - Beat me to it. Jeg fik det faktisk leveret til min arbejdsplads i en periode fordi jeg var træt af at mine pakker altid kom mens jeg var på gymasiet. men nu har jeg fået eget cvrnr. så nu kommer han monster tidligt, men det er da bedre end ikke at få sine pakker.
Gravatar #26 - Magten
16. apr. 2009 18:58
gentox (24) skrev:
Alternativt er jeg begyndt at overveje at angive firmaadressen på mit arbejde, da jeg på den måde er sikker på at der bliver leveret tidligt, og mens der er nogen til at tage imod.
Men det er lidt trist at det skal være nødvendigt.
Det gjorde jeg på mit gamle arbejde, men det var mest fordi der aldrig var nogen hjemme når de kom forbi med pakken, og der derfor ville gå en ekstra dag før jeg kunne få den.

Bare husk at aftal det med receptionisten eller hvem der nu tager imod pakker, det er ikke alle der er lige glade for at skulle håndtere flere pakker :)
Gravatar #27 - Cloud02
16. apr. 2009 19:00
NioBe (23) skrev:

Er det overhovedt lovligt at efterlade en pakke uden underskrift??!!!
Det er ikke alle pakker der behøver underskrift, men det er ikke tilladt at de bare ligger den.
Gravatar #28 - Nerq
#26 - Den ordnede jeg ved at få skrevet "ATT: It-afdelingen" på pakken, vi har ikke nogen IT-afdeling, så det skabte nok forvirring til at min pakke blev lagt for sig selv.
Gravatar #29 - NioBe
#24-25

Ingen fuldmagts aftaler... Jeg ventede bare en lille lap i postkassen hvor der står at jeg kunne hente den dagen efter på posthuset... Men det gjorte den ikke... Gud ved hvor mange mennesker der har set den og muligvis ville smutte den ind "under jakken".
Gravatar #30 - Ronson ⅍
16. apr. 2009 19:02
Det fede ved postdanmark i disse dage er at de lukker posthusene i de mindre byer og flytter dem over i den lokale brugs osv - typisk med dårligere åbningstider og (meget!) ringere service.

Alt imens de sætter døgnbokse op i storbyerne...
Gravatar #31 - gentox
16. apr. 2009 19:02
NioBe (29) skrev:
#24-25
Gud ved hvor mange mennesker der har set den og muligvis ville smutte den ind "under jakken".

Formodentlig ingen, eftersom den stadig var der da du kom hjem ;)
Men ja, du kunne også have været uheldig.
Gravatar #32 - gentox
16. apr. 2009 19:06
Ja privatisering er noget skidt.
Der var bedre service dengang det hele kørte på skattebilletten, og delvist på portoen.

Og mit indlæg er skam seriøst ment.
Gravatar #33 - Magten
16. apr. 2009 19:10
De har gjort det samme ved mig, i Emdrup/København NV, så det er ikke kun på landet det sker :)

Tilgengæld så har det givet mig langt bedre mulighed for at nå og hente min pakke inden de lukker, da de holder væsentligt længere åben.
Servicen er også bedre, men det er fordi jeg kender dem der står i vores lokale Spar :P
Gravatar #34 - arne_v
16. apr. 2009 19:19

Hvor henne i Danmark har brugsen mindre åbent end posthuset?
Gravatar #35 - MiniatureZeus
16. apr. 2009 19:46
Ronson (30) skrev:
Det fede ved postdanmark i disse dage er at de lukker posthusene i de mindre byer og flytter dem over i den lokale brugs osv - typisk med dårligere åbningstider og (meget!) ringere service.

Alt imens de sætter døgnbokse op i storbyerne...

Vores nærmeste posthus (eller post butik som de gerne vil kaldes) ligger 50 meter herfra og i en Dagli' Brugs... På Østerbro. Det er superfedt, da hvis man spørger pænt kan hente pakker lige indtil kl 20, selvom postbutikken godt nok lukker kl 17 (ca.), endda også hvis man skal betale noget, hvilket de dog ikke altid er så glade for :) Og hvis man har en label på sin pakke, kan man også få lov at putte den til afsending kl 20, hvilket er meget fedt også.
Må indrømme, at mht. Posthusene så er Post DK helt fint for mig og tilbyder en service jeg gerne vil betale for...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login