mboost-dp1
Fælleshistorie-legen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu er newz communitiet modent til, at skabe deres helt egen historie.
Forklaringen på eksistensen af folkefærdet, nørderne. Newz biblen.
Historien er en ongoing, ever changing historie skabt af symbiosen newz brugere imellem.
Jeg starter med at skrive en sætning, som så skal fortsættes af en anden bruger. Man må ikke skrive flere indlæg lige efter hinanden før en anden newz discipel har kontribueret.
Jeg starter... nu!
Engang var der mørke, men så...
Forklaringen på eksistensen af folkefærdet, nørderne. Newz biblen.
Historien er en ongoing, ever changing historie skabt af symbiosen newz brugere imellem.
Jeg starter med at skrive en sætning, som så skal fortsættes af en anden bruger. Man må ikke skrive flere indlæg lige efter hinanden før en anden newz discipel har kontribueret.
Jeg starter... nu!
Engang var der mørke, men så...
(#1: You sucks! Efter lang tids søgen (den var fandeme svær at finde) fandt jeg den tråd som rackbox lavede, under newz.dk's legetid! Btw. fandt også [url=forum/tagwall/hvem-fuck-har-spret-rygter-om-at-jeg-saelger-pistoler-71466/page1]lige den her total gode humor tråd![/url]!)
Som havde været gemt væk i et skab i over en milliard trilliard år. Strygebrættet hed...
Som havde været gemt væk i et skab i over en milliard trilliard år. Strygebrættet hed...
...men SkinkeLynet takkede nej, for det ville hellere have hård analsex med det lækre kyllingeLyn som stod henne i hjørnet og...
Fortsætter fra #30
kom en intergalaktisk burgerexpress...
kom en intergalaktisk burgerexpress...
"MMMbop tick a ta ba do ba
dubi da ba do ba
tick a ta ba doo
yeah eh yeah
MMMbop tick a ta ba do ba
dubi da ba do ba
tick a ta ba doo
yeah eh yeah" men det er ikke...
dubi da ba do ba
tick a ta ba doo
yeah eh yeah
MMMbop tick a ta ba do ba
dubi da ba do ba
tick a ta ba doo
yeah eh yeah" men det er ikke...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.