mboost-dp1

Falsk reklame på Vistaguide.dk?

Gå til bund
Gravatar #1 - MadDogPlato
9. sep. 2008 12:42
Det må da vist betegnes som værende meget falsk reklame:
http://www.gratisupload.dk/download/15636/ (Screenshot)

Der står:
"Download hurtigere"

Tjek så lige adressen nederst i bunden, den henviser til Tradedoubler. Det kan da ikke være rigtigt?
Gravatar #2 - gnаrfsan
9. sep. 2008 12:45
Det ser ud til bare at være en side, der samler klikket op, før du kommer videre til Telia, så de kan se at der er nogen, der reagerer.
Gravatar #3 - Mandalae
9. sep. 2008 12:46
#1,

Tradedoubler er et affiliate program som samler reklamer og viser dem på sites, hvor man så får pr klik.

Derfor ryger man lige ind omkring tradedoubler først, for at de kan registrere klikket :)
Gravatar #4 - MadDogPlato
9. sep. 2008 13:36
Det er såmen også meget fint, hvis den så bare sendte én videre..... ;-) Det er en generel reklame for alle deres download, og det synes jeg er forkert.
Gravatar #5 - MadDogPlato
9. sep. 2008 13:50
Det vil forøvrigt svare til jeg satte en reklame op, hvor der stod: "Newz.dk: Nyheder for rigtige nørder" og så kommer man over til en guldfisk hjemmeside, hvor ejeren påstår at de kan tælle til ti med luftbobler...
Gravatar #6 - MadDogPlato
9. sep. 2008 13:51
Kan også være mit screenshot er lidt misvisende. Her er et link:
http://vistaguide.dk/?CobianBackup8/Backup/Program...
Gravatar #7 - gnаrfsan
9. sep. 2008 13:55
Jeg kommer til en side om et Telia 3G Flatrate produkt...

Det er da ikke så mærkeligt?
Gravatar #8 - MadDogPlato
9. sep. 2008 14:07
Oki.... Man kan downloade et program. Et program de også skriver om. Så har de et standard link til download, men også det andet link "Download hurtigere" (Måske de har fundet et alternativt download, der er hurtigere). Men sidst nævnte er bare en reklame, med falsk tekst... Er jeg fuldstændig forkert på den?
Gravatar #9 - gnаrfsan
9. sep. 2008 14:09
Det er en latterlig måde at reklamere på. Men jeg havde nok misforstået hvor du ville hen med #1.
Gravatar #10 - MadDogPlato
9. sep. 2008 14:10
Ja, mit første indlæg var måske liiiiige en lille smule forkert sat op. :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login