mboost-dp1

Falske M&M's

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
9. jan. 2011 21:50
Hej,
Jeg så engang(2-3 år siden) hos en bekendts bekendt, sådan nogle falske M&M's peanuts.

De lå i en stor glasskål og lignede fuldkommen ægte M&M's peanuts med ujævne størrelser/former, forskellige farver og med logo på
De var bare lavet i massivt plastik, så man fik et chok når man tog nogle op og tyggede på dem..

Jeg kan dog ikke finde dem mere, og jeg kan ikke få fat i ham der havde dem, men kan huske at han havde købt dem på nettet..
Gravatar #2 - Daniel-Dane
9. jan. 2011 22:35
Det var dog en modbydelig ting at gøre. Man laver sgu da for helvede ikke sjov med noget så seriøst som M&M's! Jeg har intet tilovers for mennesker, som piner deres nærmeste på en sådan grufuld måde.
Gravatar #3 - Tage
9. jan. 2011 22:56
Det lyder da ikke helt ufarligt for tænderne. Man forventer noget som man er vant til kan tygges, og bider i det med samme kraft som normalt. Er vel forhåbentlig en nogenlunde blød plast...
Gravatar #4 - MiniatureZeus
9. jan. 2011 22:58
Tage (3) skrev:
Det lyder da ikke helt ufarligt for tænderne. Man forventer noget som man er vant til kan tygges, og bider i det med samme kraft som normalt. Er vel forhåbentlig en nogenlunde blød plast...

Ja, det er en sådan noget plast ligesom de der kugler i legeland.. Men er ikke rart, men sjovt..
Gravatar #5 - noramskull
10. jan. 2011 00:06
Dem kender jeg godt, en af mine venner havde dem også.

Men det var først efter at jeg havde spist dem, at han sagde det :(
Gravatar #6 - Svindleren
10. jan. 2011 00:59
Haha.. Det minder mig om, da vi var mindre, var vi på besøg hos en kammerat. Inde hos hans mor var den skål fyldt med SLIK, i forskellige farver osv... Jeg gik snigende hen og tog en håndfuld i munden og så viste sig at det bare var sæbe :-(
Gravatar #7 - LinguaIgnota
10. jan. 2011 01:18
Jeg havde forestillet mig en længere mongol-rant a la "det er det falske sted", hvorefter det ville vise sig, i bedste mongolstil, at Minisnøvs bare havde vendt posen forkert.

W&W's?! What is this shit?!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login