mboost-dp1
Falske M&M's
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
Jeg så engang(2-3 år siden) hos en bekendts bekendt, sådan nogle falske M&M's peanuts.
De lå i en stor glasskål og lignede fuldkommen ægte M&M's peanuts med ujævne størrelser/former, forskellige farver og med logo på
De var bare lavet i massivt plastik, så man fik et chok når man tog nogle op og tyggede på dem..
Jeg kan dog ikke finde dem mere, og jeg kan ikke få fat i ham der havde dem, men kan huske at han havde købt dem på nettet..
Jeg så engang(2-3 år siden) hos en bekendts bekendt, sådan nogle falske M&M's peanuts.
De lå i en stor glasskål og lignede fuldkommen ægte M&M's peanuts med ujævne størrelser/former, forskellige farver og med logo på
De var bare lavet i massivt plastik, så man fik et chok når man tog nogle op og tyggede på dem..
Jeg kan dog ikke finde dem mere, og jeg kan ikke få fat i ham der havde dem, men kan huske at han havde købt dem på nettet..
Det var dog en modbydelig ting at gøre. Man laver sgu da for helvede ikke sjov med noget så seriøst som M&M's! Jeg har intet tilovers for mennesker, som piner deres nærmeste på en sådan grufuld måde.
Tage (3) skrev:Det lyder da ikke helt ufarligt for tænderne. Man forventer noget som man er vant til kan tygges, og bider i det med samme kraft som normalt. Er vel forhåbentlig en nogenlunde blød plast...
Ja, det er en sådan noget plast ligesom de der kugler i legeland.. Men er ikke rart, men sjovt..
Dem kender jeg godt, en af mine venner havde dem også.
Men det var først efter at jeg havde spist dem, at han sagde det :(
Men det var først efter at jeg havde spist dem, at han sagde det :(
Haha.. Det minder mig om, da vi var mindre, var vi på besøg hos en kammerat. Inde hos hans mor var den skål fyldt med SLIK, i forskellige farver osv... Jeg gik snigende hen og tog en håndfuld i munden og så viste sig at det bare var sæbe :-(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.