mboost-dp1

FAN-FUCKING-TASTIC!!! (igen...)

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
1. maj 2008 20:00
Jeg sad lige og skulle til at framelde mig licensen hos DR. Jeg tænkte - man kan jo tilmelde sig online, så det må være lige så let at framelde sig.

Sagen er den, at jeg er flyttet - og har valgt ikke at tage fjernsynet med (man kan alligevel ikke se DR fra den nye afsides adresse). Så en afmelding må jo være på sin plads.

Går man så ind på https://dr.dk/OmDR/Licens/Tilmeld_Frameld_Aendring... får man en fejlmeddelelse!

dr.dk skrev:
Server Application Unavailable

The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.

Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.

Mon det er helt tilfældigt, at netop denne side er nede?
Gravatar #2 - milandt
1. maj 2008 20:11
Måske er siden overbelastet?
Gravatar #3 - donoe
1. maj 2008 20:17
Hmm, dit link virker nu ellers fint her, uden at give tegn på at være specielt belastet :-)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
1. maj 2008 20:18
Får samme fejl som #1
Gravatar #5 - rackbox
1. maj 2008 20:20
Jeg havde lige fat i formularen i 2 sekunder, men den døde da den opdaterede noget AJAX-noget...

Enten er den velbesøgt - eller også er den med vilje lavet alt for lille og kan kun håndtere 1 framelding ad gangen...
Gravatar #6 - Jonasee
1. maj 2008 21:01
Jeg for en der skræmmer mig lidt:

Sikker forbindelse mislykkedes

dr.dk bruger et ugyldigt sikkerhedscertifikat.

Certifikatet gælder kun til www.dr.dk.

(Fejlkode: ssl_error_bad_cert_domain)

* Dette kan være et problem med serverens konfiguration eller det kunne betyde at nogen forsøger at give sig ud for at være serveren.
* Hvis du har kunne tilgå serveren tidligere kan dette problem være midlertidligt og du anbefales at prøve igen senere.

http://jonasee.dk/images/fejl.JPG
Gravatar #7 - ajust
1. maj 2008 21:04
#6 den får jeg osse i firefox 3, men hvis du smider "www" ind i linket virker det fint. Certifikatet er nok lavet til "www.dr.dk" og ikke "dr.dk" - genialt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login