mboost-dp1
Farvorit værktøj
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu sad jeg lige og skulle nyde min "stjålende" cola som jeg har flået kapslen af med min fladskruetrækker. Også sad jeg og tænkte: Hvad er Jeres fortrukende værktøj på arbejdspladsen?
Her gælder hverken computer eller mandens lem ikke!! :P
Mine 3 farvoritter er:
1. Min hoppykniv, en stor tung satan jeg skære alt op med!
2. Min Boss miniskrue maskine, til at skrue div stuff.
3. Min flad skruetrækker som jeg bruger til at åbne mine sodavand med.
Her gælder hverken computer eller mandens lem ikke!! :P
Mine 3 farvoritter er:
1. Min hoppykniv, en stor tung satan jeg skære alt op med!
2. Min Boss miniskrue maskine, til at skrue div stuff.
3. Min flad skruetrækker som jeg bruger til at åbne mine sodavand med.
1: Mine sikkerhedssko, som kan løfte 3-4 kasser fyldte carslberg op på en palle!
2: En tilfældig palleløfter, da jeg ellers ikke har nogen grund til at løfte kasser op på en palle
3: Min kodyl seje nejle/spidse fingre, så jeg kan åbne plastikken på f.eks. Nestea pakkerne! De burde dog snart blive erstattet af en hobby kniv, når jeg får råd :P
2: En tilfældig palleløfter, da jeg ellers ikke har nogen grund til at løfte kasser op på en palle
3: Min kodyl seje nejle/spidse fingre, så jeg kan åbne plastikken på f.eks. Nestea pakkerne! De burde dog snart blive erstattet af en hobby kniv, når jeg får råd :P
#14: Jeg forstår ikke denne obsession med lige præcis kaffe.
Koffein gør alligevel ikke andet end at øge indtaget af sukker fra blodet (så vidt jeg husker..), derfor må cola da antages at gøre jobbet lige så godt (da den giver begge dele..), og denne er naturligvis i drop. Hvad ellers?!
...
Og så #15 siger; Et sådant drop er en nødvendighed for at arbejde.
Koffein gør alligevel ikke andet end at øge indtaget af sukker fra blodet (så vidt jeg husker..), derfor må cola da antages at gøre jobbet lige så godt (da den giver begge dele..), og denne er naturligvis i drop. Hvad ellers?!
...
Og så #15 siger; Et sådant drop er en nødvendighed for at arbejde.
#16:
Jeg tror du skal læse lidt op på hvad koffein gør. Ud af rigtig mange ting gør det bl.a. at du frigiver mere adrenalin og dopamin til blodet. Adrenalin får dig til at være mere opmærksom, og dopamin får dig til at føle dig mere lykkelig (og er derfor nok det der gør dig afhængig). Desuden blokkerer koffein for receptorerne af adenosin. Adenosin er det der får dig til at føle dig træt. Desuden er der mellem 3 og 22 gange så meget koffein i kaffe som der er i cola (afhængigt af kaffens styrke, 22x er stærk espresso).
#Topic
Som flere andre der ikke laver så meget andet end at sidde ved en computer må det også hos mig være kuglepennen der er vigtigste værktøj (ud over computeren selvfølgelig). Papirclipsen er dog også ret højt på listen.
Jeg tror du skal læse lidt op på hvad koffein gør. Ud af rigtig mange ting gør det bl.a. at du frigiver mere adrenalin og dopamin til blodet. Adrenalin får dig til at være mere opmærksom, og dopamin får dig til at føle dig mere lykkelig (og er derfor nok det der gør dig afhængig). Desuden blokkerer koffein for receptorerne af adenosin. Adenosin er det der får dig til at føle dig træt. Desuden er der mellem 3 og 22 gange så meget koffein i kaffe som der er i cola (afhængigt af kaffens styrke, 22x er stærk espresso).
#Topic
Som flere andre der ikke laver så meget andet end at sidde ved en computer må det også hos mig være kuglepennen der er vigtigste værktøj (ud over computeren selvfølgelig). Papirclipsen er dog også ret højt på listen.
Hvordan man kan leve uden en multi-tool i bæltet, kan jeg simpelhen ikke fatte!!!
Eller en Maglite - det hører sig næsten til...
Hvorfor tænde lyset, eller rulle gardinerne fra - når man har sin Maglite...
Når nu lyset er gået i krydsfeltet, er man glad for sin Maglite ;-)
Eller en Maglite - det hører sig næsten til...
Hvorfor tænde lyset, eller rulle gardinerne fra - når man har sin Maglite...
Når nu lyset er gået i krydsfeltet, er man glad for sin Maglite ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.