mboost-dp1

Feature edit: quote / knapper.

Gå til bund
Gravatar #1 - fidomuh
28. jul. 2008 16:36
Hejsa.

Naar i nu har lavet de hersens fancy "quote" knapper, var det saa ikke en mulighed at i lavede en "quote"-knap ved hvert indlaeg saa man kan markere tekst og klikke "quote"?
Saa saetter den det markerede tekst ind i "Indlaeg" boksen.

Bare en ide :)

/Fido
Gravatar #2 - hmn
28. jul. 2008 16:42
Linket "Citer indlæg" ude til højre er ikke godt nok ?
Gravatar #3 - rackbox
28. jul. 2008 16:51
#2 nej, det er ikke godt nok... Emnet er i øvrigt omtalt her - og jeg bakker dermed naturligt op om fidomuhs (mit?) forslag.
Gravatar #4 - fidomuh
28. jul. 2008 17:13

Undskyld, jeg havde overset dit indlaeg :)

Nej?
Det er ikke det jeg beder om.

Citer indlaeg citerer ioevrigt citater, hvilket er dybt irriterende imo.

Citer indlaeg knappen kunne passende skiftes ud med en "Citer" knap, som saa enten citerer hele indlaegget ( hvis intet er markeret ) eller det man har markeret :)

I elsker jo AJAX og JavaScript saa meget, saa det burde vaere dejligt let at implementere. ( Laes: Selv jeg kan finde ud af det :P )
Gravatar #5 - klh
28. jul. 2008 17:24
Kan kun erklære mig enig med rackbox og fidimuh. Har selv savnet en sådan feature :)
Gravatar #6 - Cloud02
28. jul. 2008 18:48
/me agrees
Men nu er det også lidt begrænset hvor meget jeg skriver nu.

(stor tak til tvungen preview)
Gravatar #7 - Niklas H
28. jul. 2008 20:51
#6 Der er ikke længere noget tvungen preview :S
Gravatar #8 - Cloud02
29. jul. 2008 08:15
Det har sat sine spor i form af at jeg pga. den skrev mindre, hvilket jeg er nu fortsat gør. Altså skriver mindre end jeg gjorde.
Gravatar #9 - Mandalae
29. jul. 2008 08:20
#1,

Jeg tænkte faktisk selv tanken da jeg lavede js til knapperne. Det skal bare laves.. Jeg har bare rimelig begrænset tid til newz lige i øjeblikket, så jeg håber I kan leve med det lige en uges tid endnu :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login