mboost-dp1
feedback på ny hjemmeside med badeværelsesmøbler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej!
Så er min nye butik med badeværelsesmøbler klar og jeg ville sætte stor pris på hvis, i gad give feedback på siden og komme med forslag til ændringer eller forbedringer og generelt feedback på hvordan siden stemmer overens med mine produkter.
Den hedder www.copenhagenbath.dk
Tak til alle der gider hjælpe og god weekend, når det tid til det!
Copenhagen Bath sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske i italiensk design, til priser hvor alle kan være med.
Med venlig hilsen
Morten
Så er min nye butik med badeværelsesmøbler klar og jeg ville sætte stor pris på hvis, i gad give feedback på siden og komme med forslag til ændringer eller forbedringer og generelt feedback på hvordan siden stemmer overens med mine produkter.
Den hedder www.copenhagenbath.dk
Tak til alle der gider hjælpe og god weekend, når det tid til det!
Copenhagen Bath sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske i italiensk design, til priser hvor alle kan være med.
Med venlig hilsen
Morten
Bachy (2) skrev:halløjsa Morten, fin side umiddelbart, men det første der falder mig i øjnene er at dit øverste "logo", jeg tror der skal stå bath ;) , kun er 1/3 synlig, idet resten hænger oppe under min skærmkant.
Jeg kører med Firefox, ved ikke om problemet også eksisterer i IE :)
Samme her, (OS X både med FF og Safari) er nok pga. højden af mit vindue ~800px.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.