mboost-dp1
Feedback på TV.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ER så småt i gang med at se på et TV.
Har endelig fundet et jeg ikke har noget imod, og så ville jeg lige lade den gå videre incase der er nogen der har noget at tilføje jeg ikke har tænkt over det*
M87 series 37" udgaven
Tv'et vil blive brugt som Skærm til min pc, når der skal vises film.
Og til en ps3, når jeg endlig får mig taget sammen til at købe den.**
Derud over kan det tænkes jeg vil se lidt tv på det, men det er faktisk ikke noget jeg gør ofte.
Det der er vigtigt ved lige netop denne model er:
1080p HDCP i HDMI, som jeg håber også virker med et DVI -> HDMI kabel.***
Og en Optisk lydudgang, så man kan sende lyden via HDMI, og så bare smide den videre derfra.
Har jeg dummet mig, har jeg glemt noget vigtigt?
*Som om...
**Venter på et eller andet tegn. Tror jeg.
***Fra PC, har dog ikke vista endnu, så ikke så aktuelt anyway, eller ever hvis det står til mig.
Feedback er værdsat, men ikke anerkendt med mindre jeg bliver omtalt som gud. Ellers kan jeg godt nøjes med noble herre.
Alle gode ideer, som i skulle komme på, har i hermed givet afkald på, og vil fremover blive omtalt som mine egne.
Skulle i gå hen at få men af denne forspørgsel har i givet afkrav på en hvilkensomhelst erstatning hvis i har læst dette. Og specielt hvis i ikke har.
En hvilken som helst kommentar i vælger at skrive, ligegyldigt indhold, vil samtidig blive tolket som en hyldest til Apple INC. Og skulle i gå hen at havde ment noget andet før, så vil jeres mening skulle ændres manuelt i den nærmeste AppleStore.
I har pligt selv at opsøge en AppleStore.
Skulle i vælge at unlade dette, eller havde glemt det skal i straks melde jer selv.
Hvis jeres mening ikke er ændret efter minimum 3 arbejdsdage, vil alle jeres egendele blive overdraget til Apple INC.
Har endelig fundet et jeg ikke har noget imod, og så ville jeg lige lade den gå videre incase der er nogen der har noget at tilføje jeg ikke har tænkt over det*
M87 series 37" udgaven
Tv'et vil blive brugt som Skærm til min pc, når der skal vises film.
Og til en ps3, når jeg endlig får mig taget sammen til at købe den.**
Derud over kan det tænkes jeg vil se lidt tv på det, men det er faktisk ikke noget jeg gør ofte.
Det der er vigtigt ved lige netop denne model er:
1080p HDCP i HDMI, som jeg håber også virker med et DVI -> HDMI kabel.***
Og en Optisk lydudgang, så man kan sende lyden via HDMI, og så bare smide den videre derfra.
Har jeg dummet mig, har jeg glemt noget vigtigt?
*Som om...
**Venter på et eller andet tegn. Tror jeg.
***Fra PC, har dog ikke vista endnu, så ikke så aktuelt anyway, eller ever hvis det står til mig.
Feedback er værdsat, men ikke anerkendt med mindre jeg bliver omtalt som gud. Ellers kan jeg godt nøjes med noble herre.
Alle gode ideer, som i skulle komme på, har i hermed givet afkald på, og vil fremover blive omtalt som mine egne.
Skulle i gå hen at få men af denne forspørgsel har i givet afkrav på en hvilkensomhelst erstatning hvis i har læst dette. Og specielt hvis i ikke har.
En hvilken som helst kommentar i vælger at skrive, ligegyldigt indhold, vil samtidig blive tolket som en hyldest til Apple INC. Og skulle i gå hen at havde ment noget andet før, så vil jeres mening skulle ændres manuelt i den nærmeste AppleStore.
I har pligt selv at opsøge en AppleStore.
Skulle i vælge at unlade dette, eller havde glemt det skal i straks melde jer selv.
Hvis jeres mening ikke er ændret efter minimum 3 arbejdsdage, vil alle jeres egendele blive overdraget til Apple INC.
Jo det er det
http://www.hdtvlounge.net/samsung/series-7/
Det ser ud til at serien faktisk er frigivet nu, troede først det skete senere.
Jo det er det
http://www.hdtvlounge.net/samsung/series-7/
Det ser ud til at serien faktisk er frigivet nu, troede først det skete senere.
Hmm, de er sgu lidt større end jeg har brug for.
40" max.
37" at fortrække..
Derfor ville jeg gerne vide om der var forskel på 87 -> 86 som er "ødelæggende". For shg.dk er lige stoppet med at sælge 37" udgaven af 87.
valget står med andre ord mellem:
Samsung 40" Vs. Samsung 37"
40" max.
37" at fortrække..
Derfor ville jeg gerne vide om der var forskel på 87 -> 86 som er "ødelæggende". For shg.dk er lige stoppet med at sælge 37" udgaven af 87.
valget står med andre ord mellem:
Samsung 40" Vs. Samsung 37"
Avforums.com melder at den eneste forskel på M86 og M87 er om underkanten på TV´et er i sølv eller sort. Resten af spec. er de samme.
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?p=46...
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?p=46...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.