mboost-dp1
FEEEEEDT.....SURF AND PLAY LUKKER
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har lige fået nyheden at Surf and Play på rantzausgade lukker.
Istedet åbner der en ny netcafe med navnet Need 2 Play......
De skulle ha det nyeste af det nyeste monster maskiner med 3D skærme og briller.
Og de nye ejere lover ro og ordnen..... FEDT.... så kan der endelig spilles et godt sted igen.
Istedet åbner der en ny netcafe med navnet Need 2 Play......
De skulle ha det nyeste af det nyeste monster maskiner med 3D skærme og briller.
Og de nye ejere lover ro og ordnen..... FEDT.... så kan der endelig spilles et godt sted igen.
Jeg har hørt, at indehaveren af "Need 2 Play" er en pædofil stiknarkoman, der vil bruge stedet til at hvidvaske penge for nogle homoseksuelle rockere til gengæld for seksuelle ydelser. Han har vist også AIDS, og så ynder han at snuse til stolesæderne, når folk rejser sig for at pisse - når de så kommer tilbage, går han som regel ud og slikker på toiletsædet eller drikker af urinalet.
Navnet "Need 2 Play" skulle komme fra hans konstante, maniske trang til at onanere, men hans sæbeoverfølsomhed har gjort, at han ikke har vasket hænder siden engang sidst i 80'erne. Det var måske værd at have med i overvejelserne, før man bestiller en cowboytoast med vidunderlig smelteost.
Jeg siger ikke, at I skal holde jer fra "Need 2 Play", men hvis I ikke er så meget til personale med indtørret sæd under neglene, lebra i udbrud og babyfæces under forhuden, så burde I måske tage på Boomtown i stedet. Dér har de i det mindste kun AIDS.
Navnet "Need 2 Play" skulle komme fra hans konstante, maniske trang til at onanere, men hans sæbeoverfølsomhed har gjort, at han ikke har vasket hænder siden engang sidst i 80'erne. Det var måske værd at have med i overvejelserne, før man bestiller en cowboytoast med vidunderlig smelteost.
Jeg siger ikke, at I skal holde jer fra "Need 2 Play", men hvis I ikke er så meget til personale med indtørret sæd under neglene, lebra i udbrud og babyfæces under forhuden, så burde I måske tage på Boomtown i stedet. Dér har de i det mindste kun AIDS.
LinguaIgnota (3) skrev:Jeg har hørt, at indehaveren af "Need 2 Play" er en pædofil stiknarkoman, der vil bruge stedet til at hvidvaske penge for nogle homoseksuelle rockere til gengæld for seksuelle ydelser. Han har vist også AIDS, og så ynder han at snuse til stolesæderne, når folk rejser sig for at pisse - når de så kommer tilbage, går han som regel ud og slikker på toiletsædet eller drikker af urinalet.
Underligt, jeg har hørt præcist det samme! Så MÅ det jo være rigtigt. Derudover ved jeg ikke engang hvor Rantzausgade er, men okay.
PS: Det må ikke være en særlig seriøs netcafe hvis de ikke har en hjemmeside (ifl. Google og Krak)
Comicom (4) skrev:PS: Det må ikke være en særlig seriøs netcafe hvis de ikke har en hjemmeside (ifl. Google og Krak)
Jamen, det har de da slet ikke brug for. Takket være Thorkild er denne tråd placeret som det tredie hit på Google, når du laver en dansk søgning på Need 2 Play - hvor meget mere information kan man have brug for?
Hvis Thorkild synes, at det kunne være en god idé, så forfatter jeg gerne en FAQ til eventuelle Google-søgere. Og skulle de have yderligere spørgsmål, så stiller jeg også gerne mig selv til rådighed via mail. Det manglede da bare.
#5 Lingualgnota
Evt. kunne du ud over FAQ'en sammenfatte en disclaimer, som kan smides som indlæg #2, til lignende tråde i fremtiden. Disclaimeren kan informere brugeren om at det omtalte firma, website ol. er involveret i terror, pædofili, identitetstyveri diverse scams, hoaxes etc..
Således kan vi alle være med til at sikre, at vores medmennesker i deres søgning på google, ikke fristes til at kontakte emnet i #0.
Evt. kunne du ud over FAQ'en sammenfatte en disclaimer, som kan smides som indlæg #2, til lignende tråde i fremtiden. Disclaimeren kan informere brugeren om at det omtalte firma, website ol. er involveret i terror, pædofili, identitetstyveri diverse scams, hoaxes etc..
Således kan vi alle være med til at sikre, at vores medmennesker i deres søgning på google, ikke fristes til at kontakte emnet i #0.
Til LinguaIgnota
Hold nu op med at opføre dig som et barn.
Selvfølgelig er indehaveren ikke en pædofil osv osv.....
Det er nye ejere og du kender ham/ dem garanteret ik.
Synes bare det fedt at der kommer en ny netcafe med fede maskiner og 3D skærme med tihørende briller.
Det har været et fedt sted og nu bliver det et bedre sted.
De har ikke engang åbnet for de er ved at bygge om.
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDT
thorkild (9) skrev:Til LinguaIgnota
Hold nu op med at opføre dig som et barn.
Selvfølgelig er indehaveren ikke en pædofil osv osv.....
Det er nye ejere og du kender ham/ dem garanteret ik.
Synes bare det fedt at der kommer en ny netcafe med fede maskiner og 3D skærme med tihørende briller.
Don't do drugs.
LinguaIgnota (3) skrev:Jeg har hørt, at indehaveren af "Need 2 Play" er en pædofil stiknarkoman, der vil bruge stedet til at hvidvaske penge for nogle homoseksuelle rockere til gengæld for seksuelle ydelser. Han har vist også AIDS, og så ynder han at snuse til stolesæderne, når folk rejser sig for at pisse - når de så kommer tilbage, går han som regel ud og slikker på toiletsædet eller drikker af urinalet.
Nu er det tilfældigvis mig som er ejeren af "Need 2 to play" og jeg vil ikke stå for den slags beskyldninger. Jeg har på INTET tidspunkt drukket af urinalen. Det er bare for klamt.
thorkild (9) skrev:Synes bare det fedt at der kommer en ny netcafe med fede maskiner og 3D skærme med tihørende briller.
Hvordan ved du at det er et fedt sted uden de har været åbnet endnu? Synes det var lidt sjovt du ikke kommenterede mine indlæg, ramte jeg et punkt?
thorkild (9) skrev:Synes bare det fedt at der kommer en ny netcafe med fede maskiner og 3D skærme med tihørende briller.
Hvad er specs'ne på de "fede" maskiner?
Jeg vil næsten vove at påstå at alle skærme er i 3d, ligesom alle fysiske genstande er i 3d.
Får man rabat, når man har sine egne briller på (ellers ser jeg ikke så godt)?
HEHEHEHE.... ok forkert forum
Kan godt høre du ikke er gamer
For at kune køre 3D skal skærmen kunne køre med en høj hz
http://newz.dk/samsung-lancerer-deres-foerste-3d-s...
Og alle de netcafeer jeg har siddet på er der ingen med 3D skærme
specs skulle være:
CPU: Intel Core I7 920 2.66GHZ 8MB S-1366
Bundkort: MSI X58M LGA1366, QPI 6,4GT/s
Ram: 8GB
Grafikkort: Nvidia Geforce GTX285
Kabinet: Coolmaster
Klærme: 3D Samsung 22''
Nvidia 3D briller
specs skulle være:
Nvidia 3D briller
Sjovt så meget du ved om dette nye sted. Hvis du ikke havde været en langtids bruger af Newz.dk, så ville jeg bestemt have gættet på at dette var "skjult" reklame.
Hør nu her, fætter vatarm!
ja, og for at du kan trampe en tung vægt på badevægten skal du have en høj kg. Det hedder en høj opdateringsfrekvens, sq' da ikke høj hz.
Prøv at find en retskrivningsordbog, og fat en smule af hvad du snakker om!
Nej, og gudskelov for det!
thorkild (17) skrev:For at kune køre 3D skal skærmen kunne køre med en høj hz
ja, og for at du kan trampe en tung vægt på badevægten skal du have en høj kg. Det hedder en høj opdateringsfrekvens, sq' da ikke høj hz.
Prøv at find en retskrivningsordbog, og fat en smule af hvad du snakker om!
thorkild (17) skrev:Kan godt høre du ikke er gamer
Nej, og gudskelov for det!
thorkild (17) skrev:HEHEHEHE.... ok forkert forum
specs skulle være:
Nvidia 3D briller
*fixed
Corholio:
Jeg vil næsten vove at påstå at alle skærme er i 3d, ligesom alle fysiske genstande er i 3d.
Hvis du vidste så meget karl smart havde du ik påstået at alle skærme er i 3d
Ja jeg glemte at skrive opdateringsfrekvens og det måles sjovt nok i hz(som du nok fandt ud af via MIT link)
Hvis du vidste så meget karl smart havde du ik påstået at alle skærme er i 3d
Ja jeg glemte at skrive opdateringsfrekvens og det måles sjovt nok i hz(som du nok fandt ud af via MIT link)
til McNasty
Jeg ved meget fordi jeg blandt andet har fået en flyer og fordi jeg godt kan lide at spille fede spil.
Er der noget galt i det??
I lyder sgu som nogle gnavne gamle mænd
Jeg ved meget fordi jeg blandt andet har fået en flyer og fordi jeg godt kan lide at spille fede spil.
til SlettetBruger
Nu skrev jeg bare hvad der stod på den flyer jeg har fået.
Men hvad med at kommentere de skills der måske betyder noget???
Nu skrev jeg bare hvad der stod på den flyer jeg har fået.
Men hvad med at kommentere de skills der måske betyder noget???
Hey, ehm, Thorkild, har nogen nogensinde fortalt dig, at du har en divergerende personlighed? Der er ikke nødvendigvis noget galt i at være anderledes, men i dit tilfælde tror jeg nu nok, du havde været bedre tjent med at være foruden mentale defekter.
Du samler ikke tilfældigvis på gamle Valo-pakker og fotografier af biler med sorte nummerplader fra 1950'erne, vel?
Du samler ikke tilfældigvis på gamle Valo-pakker og fotografier af biler med sorte nummerplader fra 1950'erne, vel?
thorkild (26) skrev:Heyyy Lingualgnota
Jeg ved ikke hvad der er i vejen med dig, men en psykolog kan nok hjælpe
Optimist...
Hedder du forresten Thorkild, sådan i virkeligheden? Jeg har en gammel barndomsven, hvis bedsteforældre havde en rughåret hønsehund, der hed Thorkild. Den var også skideirriterende.
Kære Thorkild,
du taler (skriver) som du har forstand til. Læs op på materialet før du begynder at whine som en lille 13-årig tøs.
Det (jeg formoder) du taler om er en teknologi til at fremvise en optisk illusion af 3d, selvom det bliver fremvist i 2d:
http://en.wikipedia.org/wiki/3-D_film
Min pointe er at alle fysiske ting har 3 dimensioner, disse hedder højde, vidde og bredde! Ergo er alle skærme 3d, da de har en højde, vidde og bredde.
At Samsung så har produceret en skærm der kan opdatere med 120 hz, gør den hverken mere eller mindre 3D end andre skærme.
Nej, det er almen viden at at frekvenser måles i Hz - det er i hvert fald sjældent at de måles i "dåser Heinz tomat ketchup". Jeg behøver ikke et link for at belære mig om sådan trivialiteter.
du taler (skriver) som du har forstand til. Læs op på materialet før du begynder at whine som en lille 13-årig tøs.
Det (jeg formoder) du taler om er en teknologi til at fremvise en optisk illusion af 3d, selvom det bliver fremvist i 2d:
http://en.wikipedia.org/wiki/3-D_film
Min pointe er at alle fysiske ting har 3 dimensioner, disse hedder højde, vidde og bredde! Ergo er alle skærme 3d, da de har en højde, vidde og bredde.
At Samsung så har produceret en skærm der kan opdatere med 120 hz, gør den hverken mere eller mindre 3D end andre skærme.
thorkild (22) skrev:Ja jeg glemte at skrive opdateringsfrekvens og det måles sjovt nok i hz(som du nok fandt ud af via MIT link)
Nej, det er almen viden at at frekvenser måles i Hz - det er i hvert fald sjældent at de måles i "dåser Heinz tomat ketchup". Jeg behøver ikke et link for at belære mig om sådan trivialiteter.
Kære Corholio
Hvad du formoder eller tænker og bla bla bla......kan ikke bruges til en skid.
Men det glæder mig at dit intellekt langt om længe kan følge med så du også kan forstå du.
Ja det er almen viden, og hvis nu du læste hvad jeg skrev, ville du kunne spare dig for endnu en dum kommentar.
Hvad du formoder eller tænker og bla bla bla......kan ikke bruges til en skid.
Men det glæder mig at dit intellekt langt om længe kan følge med så du også kan forstå du.
Ja det er almen viden, og hvis nu du læste hvad jeg skrev, ville du kunne spare dig for endnu en dum kommentar.
Åh, hvor jeg dog elsker når folk bare ikke vil indrømme, at det er en omgang skjult reklame de har gang i. Specielt på newz.
thorkild, du lyder som en typisk gamer. I hvert fald når du åbenbart tror, at man har en næsten magisk intelligens, hvis man ved, at frekvens måles i hertz. Smut nu tilbage til XplayN.
thorkild, du lyder som en typisk gamer. I hvert fald når du åbenbart tror, at man har en næsten magisk intelligens, hvis man ved, at frekvens måles i hertz. Smut nu tilbage til XplayN.
Puha, det tog lige lidt tid at komme sig over.
Men jeg ville altså lige blande mig.
De der 120hz skærme er noget af det værste pis jeg nogensinde har arbejdet med. Skal ikke kunne sige med spil, men ville aldrig betale for en selv. Men skulle man være en prepubertær teenager, så er det sikkert the bomb med en overpriced skærm. Altså 2500,- for en 22" TN skærm, sweet where do i sign up? Desuden så får man lov til at sidde med briller og ligne en spasser. Så kan man tillade sig at gå på kompromi andre steder.
Men godt for dig at du glæder dig til at der åbner en netcafe igen.
Med computere.. n's stuff..
Men jeg ville altså lige blande mig.
De der 120hz skærme er noget af det værste pis jeg nogensinde har arbejdet med. Skal ikke kunne sige med spil, men ville aldrig betale for en selv. Men skulle man være en prepubertær teenager, så er det sikkert the bomb med en overpriced skærm. Altså 2500,- for en 22" TN skærm, sweet where do i sign up? Desuden så får man lov til at sidde med briller og ligne en spasser. Så kan man tillade sig at gå på kompromi andre steder.
Men godt for dig at du glæder dig til at der åbner en netcafe igen.
Med computere.. n's stuff..
thorkild (23) skrev:til McNasty
Jeg har også engang fået en flyer... men jeg kan nu bedst lide dårlige spil
- må jeg så godt være med i debatten alligevel
Den flyer JEG fik handlede om chemtrails, mega skræmmende.
Åbenbart er der en hemmelig elite i verdenen der fylder beriget barium i alt verdenens flybrændstof.
Dette barium betyder at vi allesammen bliver syge og derfor er afhængige af medicinalindustrien..
- du skal altså ikke tro på alt hvad du læser knægt..
On topic...
Nogle gange når man er AFK er det da rart at tage på netcafe med vennerne.
Props til de folk som stadigvæk prøver på at få konceptet til at køre rundt.
thorkild (17) skrev:HEHEHEHE.... ok forkert forum
specs skulle være:
Nvidia 3D briller
Hvorfor skulle jeg gå ned til jeres sted...jeg har samme/bedre hardware...og har CRT's...der går op til 120Hz, så jeg ikke behøver kigge på en crappy LCD for at få 3D...
Så ud over at betale for at sidde ved en mindre PC end mig egen, og mangle en skærm(og gå ned i I.Q ved at bruge en LCD frem for CRT) og 7.1 lyd...hvad vil jeg så få ud af det?
PS:
Og kun en idiot køre tripplecahannel med 8 GB RAM...6 eller 12(som jeg har) GB er vejen frem...n00b.
Jeg undrer mig efterhånden godt over Terracide som konstant brokker sig over "attention whores", men efterhånden så er han da tydeligvis en af de største her på foraet.
Han sidder jo kun og kigger efter tråde så han kan få lov til at skrive:
Se mig, jeg har en dSlam. Se mig, jeg har penge til den seneste, dyreste maskine. Se mig, jeg kører windows. Jeg kunne blive ved.
Der må godtnok være gang i en voldsom omgang mindreværdskompleks.
Se mig, jeg har en dSlam. Se mig, jeg har penge til den seneste, dyreste maskine. Se mig, jeg kører windows. Jeg kunne blive ved.
Jeg undrer mig efterhånden godt over Folk som konstant brokker sig over at Terracide er en "attentionwhore, men efterhånden så er de folk da tydeligvis de største her på foraet.
De sidder jo kun og kigger efter tråde så de kan få lov til at skrive:
De sidder jo kun og kigger efter tråde så de kan få lov til at skrive:
Jakob Jakobsen (40) skrev:Jeg undrer mig efterhånden godt over Terracide som konstant brokker sig over "attention whores", men efterhånden så er han da tydeligvis en af de største her på foraet.
Her er lige lidt propaganda til jer folkens...
Hvis i endnu ikke har været inde på den nye Need 2 Play på rantzausgade så gør lige jer selv den tjeneste, ikke bare fordi det er et fed sted der involvere brugerne (blabla, det skal jeg jo sige) men også fordi Camilla er mega hot :)
Hvad syntes du? Har jeg ret eller hvad?
Hvis i endnu ikke har været inde på den nye Need 2 Play på rantzausgade så gør lige jer selv den tjeneste, ikke bare fordi det er et fed sted der involvere brugerne (blabla, det skal jeg jo sige) men også fordi Camilla er mega hot :)
Hvad syntes du? Har jeg ret eller hvad?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.