mboost-dp1
Fejler WP7?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (42) skrev:Jeg har rigtig, rigtig mange negative ting at sige om min WP7 telefon. Men de ting der er gode er FANTASTISKE. Men kom lige igang med de apps til danmark
Kan du ikke fortælle lidt om hvilke negative ting du har oplevet ved din WP7 (Udover at den er blevet ridset på bagsiden) ?
Well, den blev jo ridset på bagsiden..!
Slukker når man holder knappen nede.. også når den er 'låst'
Mangel på mulighed for at markere billeder så man kan share mere end én af gangen.
Touch skærm nogen gange u-kalibreret. ( så nå man trykker på en knap rammer den måske 4 taster ved siden af ) indtil man lige drejer skærmen en gang.
Man kan ikke gemme filer fra mails nogensteder.
Hva hjælper det at sende Rocky Theme til mig selv nå jeg skal ind i mailboksen for at afspille den, hver gang.
Af en eller anden grund, producere den selv en "duut" lyd når man ringer. Den lyder noget så grufuldt, og overdøver den normale ( der stadig kan høres i starten af en opringning )
oh fuck.. skal afsted.. see ya
Mangel på mulighed for at markere billeder så man kan share mere end én af gangen.
Touch skærm nogen gange u-kalibreret. ( så nå man trykker på en knap rammer den måske 4 taster ved siden af ) indtil man lige drejer skærmen en gang.
Hva hjælper det at sende Rocky Theme til mig selv nå jeg skal ind i mailboksen for at afspille den, hver gang.
Af en eller anden grund, producere den selv en "duut" lyd når man ringer. Den lyder noget så grufuldt, og overdøver den normale ( der stadig kan høres i starten af en opringning )
arne_v (45) skrev:Om at det er så sjældent at nogen vælger WP7 at det er en god historie når nogen gør det eller hvad?
Deres årsager taget i betragt (AD, security, exchange) og så det faktum at telefonen ikke reelt er på det danske marked endnu gør det da til nyhed. Det synes jeg i hvertfald.
SlettetBruger (52) skrev:Well, den blev jo ridset på bagsiden..!
Hmmm det lyder mere som problemer der er specifikke for den model af telefon, end det er problemer som har med operativsystemet at gøre.
Mort (54) skrev:Hmmm det lyder mere som problemer der er specifikke for den model af telefon, end det er problemer som har med operativsystemet at gøre.
Slukker når man holder knappen har jeg hørt om på andre telefoner, så ikke den, touch skærmen sikkert - men det sker KUN på tastaturet.
Gemme filer fra mails er nok ikke hardware.
Lyden aner jeg ikke.
En anden ting er at man ikke kan Slukke FM radioen. man kan kun sætte den på pause. Ellers skal telefonen genstartes.
Så er der manglen på mulighed for at disable at "Pictures" viser random billeder på 'desktoppen' Jeg vil da godt selv bestemme hvornår jeg vil Se på ColaPusheren få skubbet et par patter i fjæset. :S
Windcape (56) skrev:Nej, det kører ikke i baggrunden, når det er på pause.
Den placere en "back - unpause - next" dims i vinduet der kommer frem når man skruer op og ned for lyd... dem kan man kun få væk ved at genstarte telefonen.
SlettetBruger (57) skrev:Den placere en "back - unpause - next" dims i vinduet der kommer frem når man skruer op og ned for lyd... dem kan man kun få væk ved at genstarte telefonen.
Det er fordi den bruger samme controls som medieafspilleren. Hvis du har hørt noget musik, og så hører noget radio, er dit musik væk fra controlleren.
Uanset. jeg vil da godt bestemme om jeg vil kigge på de der klamme knapper :s jeg hører ikke musik på telefonen. så den del af skærmen skal bare være blank :D
Det samme gælder hvis du hører en mp3 fil...SlettetBruger (57) skrev:Den placere en "back - unpause - next" dims i vinduet der kommer frem når man skruer op og ned for lyd... dem kan man kun få væk ved at genstarte telefonen.
Den forsvinder da af sig selv.SlettetBruger (59) skrev:Uanset. jeg vil da godt bestemme om jeg vil kigge på de der klamme knapper :s jeg hører ikke musik på telefonen. så den del af skærmen skal bare være blank :D
Den dukker op midlertidigt når du tænder for skærmen (ie. på lock-screen), så du kan skifte musik/pause uden at skulle igennem flere skærmbilleder.
Det samme gælder hvis du bruger volume +/-
Windcape (60) skrev:Det samme gælder hvis du hører en mp3 fil...
Never did this så didn't know
Windcape (60) skrev:Den forsvinder da af sig selv.
Ikke fra drop down dimsen der kommer fra Volume rockeren. Så har jeg måske ikke ventet længe nok?
... det tager 3-4 sekunder for lyd banditten at smutte op..
Men hvor lang tid før de grimme knapper forsvinder fra lyd banditten?
"uhuh en eller anden har trykket på "radio" nu skal du genstarte telefonen for at få det fuck væk, men du kunne også bare vende telefonen som alle ville gøre med toppen nedaf, så skal den nok genstarte af sig selv for slukknappen er ikke berørt af om telefonen er slukket"
;)
Men hvor lang tid før de grimme knapper forsvinder fra lyd banditten?
"uhuh en eller anden har trykket på "radio" nu skal du genstarte telefonen for at få det fuck væk, men du kunne også bare vende telefonen som alle ville gøre med toppen nedaf, så skal den nok genstarte af sig selv for slukknappen er ikke berørt af om telefonen er slukket"
;)
Det er fordi du tænker i helt forkerte baner. Musik kan tændes og slukkes -- når det er paused, er det slukket.
UI delen er bare en form for "genvej" til din musikafspiller. Hvorfor du hellere vil have et blank felt, forstår jeg ikke.
Du vil hellere gøre brugerfladen mindre brugbar for at opnå ... intet.
Why?
Det er fordi du tænker i helt forkerte baner. Musik kan tændes og slukkes -- når det er paused, er det slukket.
UI delen er bare en form for "genvej" til din musikafspiller. Hvorfor du hellere vil have et blank felt, forstår jeg ikke.
Du vil hellere gøre brugerfladen mindre brugbar for at opnå ... intet.
Why?
Jeg bruger ikke musikdelen. så gider jeg ikke ha den flashet i mit ansigt.
Jeg kan li det så stilrent og minimalistisks som muligt.
Jeg kan li det så stilrent og minimalistisks som muligt.
Så ændrer den låseskærmen.. og det forhindre den ikke i selv at skifte det lille billede på Pictures knappen.
Men tak :)
Men tak :)
@73
Når man tænker på hvor meget tid Windcape brugte på at brokke sig over at man ikke kunne tage screensshots på Android i version 1.6, så går jeg udfra at det er standard i WP7. Ellers kunne du bruge et kamera..
Det var mere for nysgerrighedens skyld, og for at få et bedre indtryk af din problemstilling..
Når man tænker på hvor meget tid Windcape brugte på at brokke sig over at man ikke kunne tage screensshots på Android i version 1.6, så går jeg udfra at det er standard i WP7. Ellers kunne du bruge et kamera..
Det var mere for nysgerrighedens skyld, og for at få et bedre indtryk af din problemstilling..
http://www.windowsphonejunky.com/wp-content/upload...
Hvad han klager over at er denne her lille dropdown (som kun vises i et par sekunder efter man tænder for lockscreen, eller ændre på volumen), ikke er "blank" når musikken ikke spiller.
Ideen er jo at man kan nemt play/pause eller skifte track, uden at skulle helt ind i musikafspilleren igen.
Men SlettetBruger vil åbenbart hellere genstarte sin telefon hver gang han trykker pause, for at området i stedet bliver blankt :p
Hvad han klager over at er denne her lille dropdown (som kun vises i et par sekunder efter man tænder for lockscreen, eller ændre på volumen), ikke er "blank" når musikken ikke spiller.
Ideen er jo at man kan nemt play/pause eller skifte track, uden at skulle helt ind i musikafspilleren igen.
Men SlettetBruger vil åbenbart hellere genstarte sin telefon hver gang han trykker pause, for at området i stedet bliver blankt :p
Windcape (75) skrev:Men SlettetBruger vil åbenbart hellere genstarte sin telefon hver gang han trykker pause, for at området i stedet bliver blankt
Nej, jeg vil bare ha muligheden for at fjerne det når jeg ikke skal bruge det.
Fordi jeg føler der er spildt energi.
Fordi jeg måske hører musik på telefonen 1 gang om måneden.
Fordi det er træls man kan tænde, men ikke slukke.
Fordi jeg måske hører musik på telefonen 1 gang om måneden.
Fordi det er træls man kan tænde, men ikke slukke.
Så burde der være en stop knap udover pause, eller en anden måde at quitte det på.Windcape (75) skrev:#74
Jeg kan godt forstå han ikke gider glo på den der box.
Magten (79) skrev:Jeg kan godt forstå han ikke gider glo på den der box.
Boxen forsvinder. men kommer frem når man redigere lydstyrken. Hvilket man gør tit, da den indstiller både lyden generelt, og lydstyrken under opkald, hvilket også er retarderet.
Jeg synes at det er fjollet at blive ved med at spørge hvorfor SlettetBruger ikke vil se på kontroller over en musikafspiller han ikke bruger. Fakta er at det irriterer ham og sådan en feature burde være konfigurerbar.
Som med alle andre user interface ting, så er mennesker forskellige og foretrækker forskellige udseender. Det burde være muligt at konfigurere ens user interface så man kan tilpasse det til ens egne ønsker og behov.
Som med alle andre user interface ting, så er mennesker forskellige og foretrækker forskellige udseender. Det burde være muligt at konfigurere ens user interface så man kan tilpasse det til ens egne ønsker og behov.
Hvis du laver alting konfigurerbart, så ender udviklerne med ikke at bruge tid på andet en konfigurationsfiler.
Derudover tror jeg virkelig ikke at i forstår hvordan det virker. Han snakker om at han hellere vil have at et område er blankt, uden funktionalitet, end at det har funktionalitet.
Hvad er meningen i det? Jeg spørger igen, hvad er meningen i det?
At han kun opnår en følelse af at tingene ikke kører, når området er blankt er virkelig et dårligt argument, når tingene nu faktisk ikke kører når musikken er på pause!
Brokker SlettetBruger også sig over at pauseknappen er synlig i medieafspillere når musikken ikke spiller? Må der kun være tilbage knapper når man har hørt mindst et nummer?
Skal WinAmp bestå af 99% blanke områder når der ikke er musik i playlisten?
Hvis du laver alting konfigurerbart, så ender udviklerne med ikke at bruge tid på andet en konfigurationsfiler.
Derudover tror jeg virkelig ikke at i forstår hvordan det virker. Han snakker om at han hellere vil have at et område er blankt, uden funktionalitet, end at det har funktionalitet.
Hvad er meningen i det? Jeg spørger igen, hvad er meningen i det?
At han kun opnår en følelse af at tingene ikke kører, når området er blankt er virkelig et dårligt argument, når tingene nu faktisk ikke kører når musikken er på pause!
Brokker SlettetBruger også sig over at pauseknappen er synlig i medieafspillere når musikken ikke spiller? Må der kun være tilbage knapper når man har hørt mindst et nummer?
Skal WinAmp bestå af 99% blanke områder når der ikke er musik i playlisten?
At det er grimt og ikke giver mening når man ikke skal bruge det mere.Windcape (82) skrev:Hvad er meningen i det?
Jeg kan godt se ideen i at man kan starte afspilning hurtigt igen, men hvis man ikke ønsker det burde der være mulighed for at stoppe den, eller på anden måde slippe for at se på det.
Hvad er meningen i at man skal se på noget man ikke skal bruge?
Så hvis jeg hører musik, stopper den, og tænder lockscreen en halv time efter når jeg skal se klokken, så ser jeg ikke den der?
Jeg har ikke noget imod at der er nem mulighed for at starte afspilningen igen, men telefonen bør ikke vise mig den hver gang jeg ser lockscreen, bare fordi jeg har hørt musik for en time siden - og det er sådan jeg forstår SlettetBruger oplever det.
Så hvis jeg hører musik, stopper den, og tænder lockscreen en halv time efter når jeg skal se klokken, så ser jeg ikke den der?
Jeg har ikke noget imod at der er nem mulighed for at starte afspilningen igen, men telefonen bør ikke vise mig den hver gang jeg ser lockscreen, bare fordi jeg har hørt musik for en time siden - og det er sådan jeg forstår SlettetBruger oplever det.
Hvis du hører musik, pauser (dvs. stopper) musikken, og så tænder lockscreenen et halvt sekunder senere, så ser du den ikke.
SlettetBruger klager over at området ikke er blankt når han ændre på lydstyrken. Og her giver det ikke mening, hvorfor bede om en besværliggørelse af brugsoplevelsen, da han jo alligevel ikke vil ændre på lydstyrken når han ikke hører musik.
Hvis du hører musik, pauser (dvs. stopper) musikken, og så tænder lockscreenen et halvt sekunder senere, så ser du den ikke.
Det gør den ikke. Den viser den kun mens musikken kører.Magten (87) skrev:men telefonen bør ikke vise mig den hver gang jeg ser lockscreen,
SlettetBruger klager over at området ikke er blankt når han ændre på lydstyrken. Og her giver det ikke mening, hvorfor bede om en besværliggørelse af brugsoplevelsen, da han jo alligevel ikke vil ændre på lydstyrken når han ikke hører musik.
Windcape (82) skrev:Han snakker om at han hellere vil have at et område er blankt, uden funktionalitet, end at det har funktionalitet.
Jeg er ikke interesseret i at min telefon prøver at lokke mig til at afspille musik. ;-)
Jeg tog fejl med lydstyrkevs ringestyrke. Jeg husker det forkert. Problemet lå i at hvis jeg justere lydstyrken for fx en video. så justere den også lydstyrken for fx ringetone og andre notifikationer. Hvad nu hvis jeg skal se en Pr0n i smug til et møde, men gerne vil kunne hører hvis telefonen ringer hvis jeg lige kigger væk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.